Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam zamiar kupic e30 1.6 i wsadzic tam silnik z e34 2.0 M50 24v 150 KM albo 2.5 192 KM licze sie z tym ze muze tez wziasc skrzynie i kompa z tego e34 . jak wyglada sprawa z elektronika czy sa kłopoty przy takich przekładkach z nia i ile mniejwiecej kosztuja takie silniki . wiem ze do tych aut wsadzali takze z 7mki 3.0 180 KM z groszami ale to juz chyba ledwo sie tam miesci . Dodaje ze to ma byc auto do poślizgów i na rajdy z zaspawanym mostem oczywiscie . Prosze doradzcie jaki silnik bedzie taniej i łatwiej włozyc . Z góry dziekuje za odpowiedz .
Opublikowano
witam odsylam do opcji szukaj napewno znajdziesz pelno jest tego
liczy się tylko aby wsiąść i jechać a czy to ważne gdzie!!! ważne czym (BMW)
Opublikowano
wiem ze do tych aut wsadzali takze z 7mki 3.0 180 KM z groszami ale to juz chyba ledwo sie tam miesci

 

W nadwoziu E30 można spotkać także silniki V8 4.4l oraz V12 5.0, też się zmieściły

Galeria moich pojazdów i ich historia

http://img149.imageshack.us/img149/6353/podpisoj3.jpg

Opublikowano

jeśli chodzi o M30, to się zmieści bez problemu:

http://sosen.pl/

albo to samo

http://forum.beemka-klub.pl/viewtopic.php?t=16501

 

kolega startuje tym autem w zawodach driftingowych

 

inne silniki też się oczywiście da, jednak M30b35 to relatywnie najtańsze konie pod maską

 

jak chcesz swapować, to można prawie wszystko - to tylko kwestia kosztów

 

jeśli szukasz kogoś, kto Ci to zrobi (zwłaszcza M50, M52), to wal na PW - dam namiary na świetnych specjalistów-swapowników

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano

Ja bym sie bawil z M30. M50 i M52 ciagna bardziej 'od gory', niz M30.

A M70 czy M60 to bardziej 'sztuka dla sztuki' - zrobi sie z tego samochod do jazdy na wprost, a nie do latania bokami.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

akurat M52 całkiem sprawnie ciągnie od dołu, tyle, że jego wsadzenie do E30 jest o wiele droższe od swapa na M30

 

wszystko kwestia kasy - ostatnie zawody wygrało (przed nissanami itd.) e30 z silnikiem S38b36 ... jednak taki silnik w dobrym stanie będzie droższy od M30

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano
Witam mam zamiar kupic e30 1.6 i wsadzic tam silnik z e34 2.0 M50 24v 150 KM albo 2.5 192 KM licze sie z tym ze muze tez wziasc skrzynie i kompa z tego e34

 

Wszyscy skupili się na dywagacjach na temat silnika, a kolega npisał, że on chce go wstawić do 316 :shock:

Ja bym kupił 325i i taką swapował na m50, czy m30. A to z prostego powodu - 325i ma 6 cylindrów, a co za tym idzie całe zawieszenie i układ kierowniczy jest mocniejsze i przeznaczone na większy i cięższy silnik. Nie wspominam nawet o hamulcach, które w 316 są z tyłu bębnowe, a w 325 masz już tarczę.

Świetne forum o swapach jest na stronie http://www.e30tech.com/ i jeżeli znasz angielski znajdziesz tam odpowiedzi na większość pytań.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

ja miałem 316i z tarczami z tyłu - kwestia tego czy jest ABS czy nie

 

a kupowanie 316i wcale nie jest takie głupie

 

325i rzadko ktoś kupuje do emeryckiej jazdy (choć oczywiście są pewnie gdzieś takie egzemplarze), wobec czego całe auto jest często nieźle zajeżdżone

 

o wiele łatwiej znaleźć 316i czy 320i w zdrowej, niepołamanej budzie niż 325i

 

IMO kupno 316i w zdrowej bodzie (nawet z bębnami z tyłu) i wstawienie odpowiedniego zawiasu (i ewentualnie tylnej belki z tarczami) będzie tańsze niż kupno zdrowego 325i

 

nie miało by to sensu, gdyby ktoś chciał jeździć z seryjnym silnikiem, a ten przecież będzie zmieniony

 

BTW - budy od E30 (poza M3) nie różnią sie od siebie

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.