Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Po wciągnięciu na podnośnik okazało się że lewa sprężyna z przodu jest strzelona. W realoem wyszukałem że to jest część o nr. 31331090767. Autko to e36 2.0 coupe z M-Sportem. Właśnie dzwoniłem do foty ale tam mają tylko ichniego Kagera będącego odpowiednikiem zwykłych sprężyn. Znacie jakiś sklep gdzie będą mieć takie jak szukam? Czy tylko serwis?

Opublikowano
Polecam allegro jest tam wszelkiego rodzaju złomu do wyboru do koloru :cool2: i napewno znajdziesz nówki jak i urzywane a co do serwisu nie polecam wycieczek bo zedrą z Ciebie ostetnie pięniądze :cool2:
.:::B:::. .:::M:::. .:::W:::.
Opublikowano
Jak narazie wiem tyle że chyba nie ma zamiennika. Może rzeczywiście zostaje allegro ale nie bardzo chce wsadzać używki. No i jak do tej pory to na allegro są tylko niebieskie H&R ale to jest kurde -1.5" przód i -1" tył. Nie chce takiego hardkoru :?
Opublikowano
Wychodzi na to ze tylko oryginal 700zl za dwie sztuki. Troche mi sie nie usmiecha. Sa jakies inne mozliwosci? Inne sprezyny? Bedzie pasowac od 320i ale z M52?
Opublikowano
Wychodzi na to ze tylko oryginal 700zl za dwie sztuki. Troche mi sie nie usmiecha. Sa jakies inne mozliwosci? Inne sprezyny? Bedzie pasowac od 320i ale z M52?

 

Do 6 cylindowych są te same sprężyny - więc powinny pasować.

 

Sam się rozglądam za jakimiś sprężynami z niewielkim obniżeniem - jak z opcji "sport" - tylko nie bardzo mi się widzą używane...

Opublikowano
Wychodzi na to ze tylko oryginal 700zl za dwie sztuki. Troche mi sie nie usmiecha. Sa jakies inne mozliwosci? Inne sprezyny? Bedzie pasowac od 320i ale z M52?

 

Do 6 cylindowych są te same sprężyny - więc powinny pasować.

 

No wlasnie z numerow roznie to wychodzi. Ale sobie odpuszcze bo to i tak uzywki.

 

Sam się rozglądam za jakimiś sprężynami z niewielkim obniżeniem - jak z opcji "sport" - tylko nie bardzo mi się widzą używane...

 

Poszukam chyba czegos z minimalnym obnizeniem i twardoscia wieksza niz seria. Czy takie jakies eibach -30/-15 podpasuja bo amorki m-technik? Nic zlego sie nie stanie? Nie bedzie cudow w zakretach? To co teraz mam z racji wieku pewnie ma podobna wysokosc (jak nie nizsza). Nie powiem ze licze na to ze SN3 sie udzieli w tym watku :cool2:

Opublikowano
sprezynki -30/-15 beda odpowiednie do amortyzatorow M-technik. Jednak musisz pamietac ze jesli zmienisz z przodu to abrdzo zalecane jest rowniez wymiana z tylu gdyz wtedy bedzie inna chartakerystyka tych sprezyn. Te -30/-15 mogly by nawet podejsc do standardowych amorkow tyle ze przy obnizownych i troche twardych sprezynach moze sie pojawiec troche dziwne zachowanie na wybojach. Otoz autko moze sie lekko odbijac jak pileczka pingponogowa ;) Ale amorki M-tech maja skrocony skok tloka o ile mi wiadomo i te -30 bedzie najlepszym rozwiazaniem :)

http://img177.imageshack.us/img177/7296/111eb2.jpg

Moje BMW i sprzecik audio

www.bts-bmw.pl

Opublikowano

Tak właśnie wykombinowałem że wezme jakis komplecik. Bo co prawda od biedy mógłbym wziąć ten przód za siedem stów ale wtedy bym miał pewnie motorówke mając nowe springi z przodu i 15-letnie z tyłu. A komplet nowego m-sporta to tylko ASO za 1500zł.

Możecie więc polecić jakieś sprężynki z minimalnym obniżeniem? Generalnie coś w stylu oryginalnego m-sportfahrwerk wysokościowo-twardościowo. Lesjofors ma jakieś -30/-15 w przystępnej cenie, warte to coś?

Opublikowano

Bierz oryginały lub eibach albo hr, te dwie ostatnie firmy mają w ofercie odpowiedniki m-technika, czyli sprężyny obniżające ok 20mm przód i tył w stosunku do serii. Dobrze jest wymieniać sprężyny razem z amorami /gazowymi/, które oczywiście muszą być dopasowane do lekko obniżających sprężyn. Wg mnie perfekcyjny zestaw to alpina :wink: , czyli eibach + bilstein, idealny kompromis między komfortem i sportem.

 

pzd.

Opublikowano

Oryginały odpadają ze względu na przesadzoną cenę. Amorki (i całą resztę) mam oryginalne m-technik przy czym oryginalne nówki BOGE na przód czekają na zamontowanie (stare już szlag trafił).

Który eibach jest odpowiednikiem m-technika? Pro-kit ma -35/-30 a to jest już sporo mniej niż m-technik (zdaje się -20 jak piszesz). Z tego co patrze to ten pro-kit moge kupić za jakieś 650zł ale czy nie będzie z tym cudów?

Dodam że ani trochę nie zależy mi na "kozackim" wyglądzie za to bardzo zależy na dobrym prowadzeniu (może być twardo byle nie było ping-ponga).

Opublikowano
...A komplet nowego m-sporta to tylko ASO za 1500zł.

 

...coś tanio Ci to wyszło, moja furka też wyszła z M-Sport Suspension i niestety nie można w ASO kupić sprężyny na szt. lub parami, występuje jedynie możliwość zakupu KIT-u w skład którego wchodzą: stabilizatory P + T, amortyzatory, sprężyny i parę innych drobnych części. Wszystko, u FUS-a jest na zamówienie (2 tyg) a koszt to ok. 2600 zł.

 

Do zestawu M-Sport amortyzatory produkuje BOGE

 

...więc polecam KIT dobrego producenta np.: H&R, lub KW...

Galeria moich pojazdów i ich historia

http://img149.imageshack.us/img149/6353/podpisoj3.jpg

Opublikowano
...A komplet nowego m-sporta to tylko ASO za 1500zł.

 

...coś tanio Ci to wyszło, moja furka też wyszła z M-Sport Suspension i niestety nie można w ASO kupić sprężyny na szt. lub parami, występuje jedynie możliwość zakupu KIT-u w skład którego wchodzą: stabilizatory P + T, amortyzatory, sprężyny i parę innych drobnych części. Wszystko, u FUS-a jest na zamówienie (2 tyg) a koszt to ok. 2600 zł.

 

Do zestawu M-Sport amortyzatory produkuje BOGE

 

...więc polecam KIT dobrego producenta np.: H&R, lub KW...

 

Ja dostałem z ASO i ze sklepu na Narbutta takie informacje: 700zł sprężyny przód, 800zł sprężyny tył.

Amortyzatory mam już kupione nowe BOGE do m-sport właśnie (odpowiedniki tego co mam teraz) więc nie uśmiecha mi się kupować teraz kolejnych. Zestaw sprężyn eibach pro-kit -35/-30 kusi ceną ok 650zł za komplet. Moge bez obaw to założyć?

Opublikowano
Ja dostałem z ASO i ze sklepu na Narbutta takie informacje: 700zł sprężyny przód, 800zł sprężyny tył.

Amortyzatory mam już kupione nowe BOGE do m-sport właśnie (odpowiedniki tego co mam teraz) więc nie uśmiecha mi się kupować teraz kolejnych. Zestaw sprężyn eibach pro-kit -35/-30 kusi ceną ok 650zł za komplet. Moge bez obaw to założyć?

 

Tylko w jaki sposób można ustalić numer katalogowy sprężyny (furka z fabrycznym M-sport), w katalogu ASO do mojego pojazdu nie ma możliwości ustalenia samej sprężyny? jedynie KIT, mogę tylko zamówić amortyzatory na szt. - sam nie wiem już co myśleć :mad2:

Galeria moich pojazdów i ich historia

http://img149.imageshack.us/img149/6353/podpisoj3.jpg

Opublikowano
Tylko w jaki sposób można ustalić numer katalogowy sprężyny (furka z fabrycznym M-sport), w katalogu ASO do mojego pojazdu nie ma możliwości ustalenia samej sprężyny? jedynie KIT, mogę tylko zamówić amortyzatory na szt. - sam nie wiem już co myśleć :mad2:

 

No ja do swojej wypatrzyłem w realoem :? Ale jest milion wersji, z klimą, bez klimy, różne silniki, nadwozia, wersje geograficzne

Ale i tak oryginalne sobie odpuszczam ze względu na tą cenę. SN3 ty chyba kiedyś coś pisałeś o zawieszeniach w e36? Co moge bezpiecznie założyć zamiast sprężyn m-sport?

Opublikowano

krzysiek88333 on juz ma amorki. Czytaj uwaznie.

Ja bym polecal cos wlasnie z Eibacha, KW, H&R lub ewentualnie Weitec. Obniz sobie -(30-35)/-(15-20) i napewno bedzie dobrze. Wszytsko bedzie zgrane.

http://img177.imageshack.us/img177/7296/111eb2.jpg

Moje BMW i sprzecik audio

www.bts-bmw.pl

Opublikowano
U mnie w briefie pisze M-Sport i mam sprężynki Eibach Czarne -20mm. Gdzies kiedys widzialem nówki do 320 na allegro i kosztowały ok 500 pln za 2 sztuki.
Opublikowano
No ja do swojej wypatrzyłem w realoem :? Ale jest milion wersji, z klimą, bez klimy, różne silniki, nadwozia, wersje geograficzne

Ale i tak oryginalne sobie odpuszczam ze względu na tą cenę. SN3 ty chyba kiedyś coś pisałeś o zawieszeniach w e36? Co moge bezpiecznie założyć zamiast sprężyn m-sport?

 

...tyle możliwości w realoem po wprowadzeniu VIN ?? - dziwne :?:

 

Ja znowu zaczynam się rozglądać za zawieszeniem do mojej furki, mimo że aktualne Weitec/Bilstein 30/15 ma dopiero ok. 9 mieś. - zaczyna czegoś brakować...jeśli nie wypali D2 Racing z pełną regulacją (tzn jeśli nie znajdę z dobrym rabatem), wymieniam na KIT H&R jest tańszy od KW no i H&R to H&R nic więcej nie trzeba opisywać. Koszt to ok 400 EUR (+/- 50). Tak na marginesie - naprawdę godne polecenia są właśnie zestawy D2, cała kolumna z regulacją wysokości, siły tłumienia i odbicia amortyzatora (podobnie jak w ohlins), oraz regulacja kąta pochylenia z przodu. Fakt że sporo sobie liczą za KIT (3450 zł/detal), ale naprawdę są warte tej kasy.

Galeria moich pojazdów i ich historia

http://img149.imageshack.us/img149/6353/podpisoj3.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.