Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

elo mam problem konkretnie :

 

jechałem sobie w piękny pogodny dzien na dzialke az tu

nagle zmulilo mi baware myślałem na początku ze za wysoki bieg wrzuciłem 3 zamiast 1 i porostu go zmulilo

ale po paru próbach odpalenia :roll: niezaskoczyl

 

ogólnie kreci ale nie chce zaskoczyć

sprawdziłem bezpieczniki akumulator ok i wogule wsio gra

tak jak by paliwa niedostawal ??

 

i przy próbach odpalenia jakiś dziwny dziwek sie wydaje spod auta

jak by cos z wydechem ale tak bliżej przodu niż tylu ?? dziwne

 

i sku.....syn nie chce zapalić

 

pompa paliwowa ?? filtr paliwa ?? przewody czy może jakiś inny dziad ??

 

ogólnie z mechanika mam pod górkę tak ze jak by ktoś mi mógł pomoc i doradzić co to może być ?? bo dzisiaj niedziela wszystkie mechaniki pozamykane :roll:

Opublikowano
sku.....syn nie chce zapalić

 

Po pierwsze, na forum nie przeklinamy, nawet 'wykropkowujac' :nienie:

 

Po drugie: Twoj problem wskazuje albo na brak doplywajacego paliwa do silnika, albo na brak iskry w ukladzie zaplonowym.

Iskre mozesz sprawdzic wykrecajac swiece i krecac rozrusznikiem patrzec, czy iskra przeskakuje miedzy koncowka swiecy a blokiem silnika.

Jezeli jest iskra i paliwo w baku, to nalezy sprawdzic, czy pompa paliwowa pracuje - byc moze odlaczyl Ci sie jakis kabelek.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

sorki za kropki myślałem ze tak będzie humanitarnej :P

 

iskra raczej jest bo zgasł mi jak jechałem (toczylem sie powoli )

i paliwo w baku tez jest 15 km wcześniej tankowałem

 

a co do pompy to mozesz opisac jak sprawdzic czy pompa funguje dobrze

i gdzie ona jest :-( :mad2:

 

z góry dzięki

Opublikowano

W E30 jest pod tylna kanapa, w E36 chyba tez, ale glowy nie dam. Po prostu trzeba patrzec, czy pompuje paliwo - tylko ostroznie ze zdejmowaniem przewodow paliwowych z pompy, zeby nie doprowadzic do pozaru.

A jaki jest objaw przy kreceniu rozrusznikiem - silnik kreci kompletnie bez efektu, czy zachowuje sie tak, jakby juz-juz mial zapalic, ale nie zapala?

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

tak jakby juzjuz mial zapalic, ale nie zapala :duh:

 

mozesz sprecyzowac pod tylna klapa

i czy objaw juz juz zapala ma jakis konkretna przyczyne ??

 

dzieki za info :modlitwa:

Opublikowano

Jezeli juz-juz zapala, to wyglada na niedoplywajace paliwo.

Przewaznie, jezeli brak jest iskry, to rozrusznik kreci po prostu bez zadnej reakcji.

 

W E30, zeby dostac sie do pompy paliwa, trzeba bylo zdjac dolna czesc tylnej kanapy - pod nia, w zaglebieniu, widoczna byla pompa paliwowa.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
Witam! Wczoraj jechałem sobie miastem i wyprzedzajac 2 tiry przeciagnalem swoja bawarke ale nie do odciencia tak poprostu jak to na redukcji i po wyprzedzeniu i wejsciu w zakret auto zgaslo i toczylo sie bezwaldnie probowalem wlaczyc 2 i dalej ale lipa nic :cry: po probach odpalenia odkrecilem swiece i okazalo sie ze nie ma iskry i teraz nie wiem czy cewaka walnela czy cos z czujnikiem halla tzw polozenia walu czy cos innego. Do cewki prąd dochodzi bo spr ale chyba nie wychodzi nie wiem dokladnie jak spr dokladnie co jest walniete POMÓŻCIE
Opublikowano

elo mechanik zdiagnozował ze poszła popa paliwowa :-(

 

musialem kupić nowa oczywiście nieobylo sie bez problemów

 

ta co kupiłem (maila pasować ) niepasowana bo trzeba by było ja troszkę przerabiać tzn plastik który trzyma ta pompę był na niej za luźny

 

pyt

http://allegro.pl/item208443939_pompa_paliwa_audi_bmw_e36_opel_volkswagen.html

 

zamówiłem ta bo jest identyczna ( ze zdiecia ) jak ta która mailem

i na starej tez pisało układ VDO

 

stara pompa byla orginalana z bmw i z tego co sie orientowałem to trudno o zamienniki a orginal to wydatek ok 700 zl :mad2:

 

czy ta za niska cene 170 tez bedzie fungowac dobrze ??

 

ta co kupilem i oddalem to byla pompa bosha kupilem ja za 500 zl

i ta cena 170 z allegro wydaje mi sie podejrzana

 

zna sie ktos na tym ???

Opublikowano

niestety cena swiadczy o jakosci.

 

niedawno przerabialem temat - zalozylem tani zamiennik. auto niby jezdzi ale wydaje sie ze jakby jest slabsze. moze to wina mniejszego cisnienia wytwarzanego przez te tania pompe a moze tylko takie wrazenie. a glowna wada jest glosna praca tej pompy. starej wogole nie bylo slychac a nowa ryczy jak mlynek do kawy. slychac i wewnatrz i na zewnatrz auta.

 

w tej chwili odkladam na oryginalna pompe boscha - nikt mnie juz nie przekona do zamiennikow.

 

pytanie - czy zamawial juz ktos czesci bezposrednio z polskiej strony boscha? jakies uwagi?

Opublikowano

właśnie cena tez mnie zaskoczyła

 

tąco mailem i niepasowana to była z bosha i kosztowała w detalu ok 600 zl

osly z intercarsu mnie przekonywaly ze to jest do e-36 compacta i ze musi pasowac a mechanik mi pokazal ze jednak niezabardzo pasuje

 

problem w tym ze niema dobrego zamiennika ktory by idealnie pasowal do starego plastiku a kupic pompe za 400 i cos w niej przerabiac kombinowac itp itd tez chyba niema zbytnio sensu tak ze zobacze

 

jak ta z allegro bedzie pasowala i w miare dobrze chodzila to bede zadowolony ( cisnienie w tej z allegro jest takie same jak orginale 3,5 bara )

 

jak by ktos mial namiary na zamiennik do e-36 ale taki co pasuje bez zadnego przerabiania itp to prosze o linka albo cus takiego

 

 

pozdrawiam

Opublikowano

Witam !

 

Przede wszystkim upewnij się, czy nie było wcześniej sygnalizacji (inspekcji) do wymiany oleju oraz czy aby czasem nie masz za niski poziom płynu chłodzącego !

Komputer potrafi zablokować możliwość odpalenia silnika gdy ww. parametry zpstały uznane jako odbiegające od normy !!!

 

Pozdrowienia: BMWem

Opublikowano
Witam !

 

Przede wszystkim upewnij się, czy nie było wcześniej sygnalizacji (inspekcji) do wymiany oleju oraz czy aby czasem nie masz za niski poziom płynu chłodzącego !

Komputer potrafi zablokować możliwość odpalenia silnika gdy ww. parametry zpstały uznane jako odbiegające od normy !!!

 

Pozdrowienia: BMWem

 

:jawdrop: :jawdrop: :jawdrop:

 

??? cos przegapilem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.