Skocz do zawartości

Tunning silnika M40 1.8 -> chiptuning


SickBoy

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 302
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Co do kolegi co się rzucał o odcinke... Stary startowałeś kiedyś na ćwiartkę?? jak ci moment idą obroty i pyr... pyr... pyr... i zanim zmienisz jesteś pół auta do tyłu :duh: Czasem te kilkaset obrotów jest zbawienne :cool2:

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mikia wiesz że powyżej oborotów mocy maksymalnej moc spada więc przesunięcie odcinki nic nie da tracisz tylko przyspieszenie powyżej około 6000RPM a że nie wiesz keidy bieg trza zmienić nie moja sprawa ja nawewt nie musze na obrotomierz patrzec ja to słyszę jak silnik gra kiedy następny biego przynajmniej do 3 bo jak się u mnie 4 kończy to już słysze szum powietrza ( około 210-215km/h ) tylko ja nie słucham radia na full do tego z czym się ty niby ścigasz tym 316 na1/4 mili z Camaro Copo ???? :shock: :D

 

W ten chip uwierze jak mi Bagor darmo fundnie zamontuje i zobaczę na hamowni różnicę bo wykresów brak :)

 

Jak dlamnie chip masens razem z wydechem i dolotem wtedy efekt ma sens nawet w M40 z porstego powodu m M50B25 te 5% mocy więcej to około 10KM tymczasem w M40B16 to 5KM raczej nieodczuwalne no chbba że chipy bagora daja 20% mocy :lol:

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mikia wiesz że powyżej oborotów mocy maksymalnej moc spada więc przesunięcie odcinki nic nie da tracisz tylko przyspieszenie powyżej około 6000RPM a że nie wiesz keidy bieg trza zmienić nie moja sprawa ja nawewt nie musze na obrotomierz patrzec ja to słyszę jak silnik gra kiedy następny biego przynajmniej do 3 bo jak się u mnie 4 kończy to już słysze szum powietrza ( około 210-215km/h ) tylko ja nie słucham radia na full do tego z czym się ty niby ścigasz tym 316 na1/4 mili z Camaro Copo ???? :shock: :D

 

W ten chip uwierze jak mi Bagor darmo fundnie zamontuje i zobaczę na hamowni różnicę bo wykresów brak :)

 

Jak dlamnie chip masens razem z wydechem i dolotem wtedy efekt ma sens nawet w M40 z porstego powodu m M50B25 te 5% mocy więcej to około 10KM tymczasem w M40B16 to 5KM raczej nieodczuwalne no chbba że chipy bagora daja 20% mocy :lol:

 

a wiesz co to są klasy?? startowałem z 1.6 M43 i gdyby nie odcinka to dwa starty bym wygrał, a tak jeden w plery :mad2:

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie kolega bagor wysłał mi chip zobaczymy co to za cudo co leczy a co do kolegi Zdzira850 jak chcesz się przekonać to fundnij sobie chipa, czemu ma ktoś ci udowadniać jeżeli chcesz obalić chip bagora to zamów i zmierz moc na hamowni przed i po zamontowaniu a nie szerzysz teorie kiedy ma to sens a kiedy nie.A co do momentu obrotowego masz kolego racje :wink:

POZDRAWIAM

BMW- BENDZIESZ MUSIAŁ WYPRZEDZIĆ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mikia wiesz że powyżej oborotów mocy maksymalnej moc spada więc przesunięcie odcinki nic nie da tracisz tylko przyspieszenie powyżej około 6000RPM

A słyszałeś o przełożeniach poszczególnych biegów? Na pierwszych biegach warto przeciągnąć obroty wyżej ze względu na przełożenia skrzyni biegów. Co z tego, że dociągniesz na I biegu do 6000rpm i wrzucisz II bieg, skoro przełożenie II biegu (przykładowo dla E30 M40) jest 2.02, a dla I biegu 3.72. Rozumiesz już?

 

W ten chip uwierze jak mi Bagor darmo fundnie zamontuje i zobaczę na hamowni różnicę bo wykresów brak :)

Nie zależy mi na Twoim "uwierzeniu". Dla mnie jesteś wyłudzaczem. Bo jak zinterpretować Twój post z innego forum:

Auto ma niestey osiągi 730 z racji kiepskiej kompresji ale w marcu robię remont głowicy wymieniam pierscionki zastanawiam się też nad delikatnym obni żeniem głowicy bo mocniejsze 735 te bez katów miało też wyższy stopień sprężania 9,2 zamiast 9,0 a na koniec jakiś chip

Masz silnik w agonalnym stanie, z osiągami 3.0 litrowego silnika zamiast 3.5 litrowego. Jeśli silnik jest w kiepskim stanie i nie trzyma w ogóle osiągów, to chip mu nie pomoże.

 

Może wyjaśnisz, o co naprawdę Ci chodzi? Tak gardłowałeś, że chipy nic nie dają, a gdzie indziej piszesz, że zamontujesz chipa. Liczyłeś, że takim chamskim sposobem wydębisz chip? To się przeliczyłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ty to bagor kulturą rządzisz może i mój poprzedni właściciel zarżnął oryginalany motor i wsadził słabszy ale nie bój żaby ja za 2-3 miesiące wkładam zdrowe M30B35 potem robie jeszcze remont głowicy a moje 730 na kiepskiej kompresji robi 100 w 9,4s czyli jak fabryka karze dla 730 czyli żadbnego 318 po chipie od ciebie sie nie boje :)

 

A twój jedyny sposób walki na forum to obrażanie innych ale twoja sprawa walczysz o kase i klientów twoja sprawa

 

Nic od ciebie nie wyłudzam jak ironii nie znasz twoja sprawa jakbym chciał od ciebie chip to bym go soibie kupiłstać mnie na te twoje wypociny :)

 

A dobry chip poprawia niedociągnięcia starego silnika nie je powiększa jak twierdzisz radzę prasę fachową poczytać ile dobry chiptuning potrafi poprawic ale jak sie go robi pod to auto z hamownia przed i po

 

Co do mojego auta jak tte parę miechów wsadzę nowy motor to rok później założe kompresor więc do tego będzie mi chiptuning ( zestrojenie potrzebne ) dola mnie to ty jesteś naciagaczem bo masz setki klientów i żadnych wykresów :duh:

 

Swoją droga jak masz taki dobry soft czemu nie założysz firmy porfesjonalnej z hamownią i nie zaczniesz biznesu robić sprzedjając ten sam soft za 1500zł???

 

Co do kolegi z 316 na 1/4 mili dziwi mnie tylko fakt że ludzie tacy jak ty kupuja 316 najsłabszy model z gamy BMW a potem jeżdżą na ćwiartkę po co to auto miało być oszczędne i tą funkcję spełnia do wyśigów jest 325 i wzwyż :)

 

A potem że sa opinie o posiadaczach BMW że byle 316 plus LPG wielki wydech i podskakują na światłach non stop :(

 

Aha Bagor wolałem kupić zadbane auto z innym silnikiem kiedy swap na 3,5 to plug&play niz zdechnięta budę po 5 kolizjach z tramwajem i wiejskim tuningiem motor idzie łatwo wymienic :)

 

Pozdrawiam Was i podziwiam za manię wzmacniania takich kaomrków jak M40 ( szczerze podziwiam )

 

Ciekawe że nie polemizujesz że chip djae sensowene 5-8% mocy wiecej czyli faktycznie te 5-8KM w M40B16 i 6-10KM w M40B18 czyli tyle co nic do przodu :) Nie lepiej wsadzić M42 lub M44?? albo po prostu kupić cos co sensownie jeździ?? niż pakować kasę w bubla którym jest M40??

 

Dobra kończe i tak mnie zagryziecie bo M40 jest najlepsze i po chipie od Bagora wciąga wszytsko na drodze :)

 

Od dziś będę uważał na wasze rozpędzone bolidy co bymnie do rowu nie zepchły pędem powietrza :)

:cool2:

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na razie to ty obrażasz użytkowników m40.każdy ma takie bmw jakie ma i jego sprawa czy startuje na 1/4 czy montuje gaz i tone laminatu lub chip.jest posiadaczem bmw i ma takie same prawa do chipów tuningu itd. jak użytkownicy innych modeli.co to za prównanie 318 i 730???to jakby porównywac enduro 125cm3 do choppera 1200cm3.co do chipa wszedzie jest mowa ze przyrost jest w granicach 8% i nikt tego nie ukrywa.skoro grono ludzi jest zadowolonych z chipa to widac cos w tym jest,nikt jeszcze na niego nie narzekał.to kup chipa u bagora zmierz na hamowni i rozwiej wszelki wątpliwości
///M40pwr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie kupię chipa u Bagora bo mnie takie wynalazki na lewo nie interesują :)

 

Napisałem niedługo zmiana silnika i remont następcy potem troche oszczędzania zakup E-39 lub E-38 i E-32 zostaje jako zabawka i wtedy kompresor :)

 

Nie obrażam uzytkowników M40 to po prostu niezbyt udany silnik do tuningu isportowej jazdy bo ta odbywa się na wysokich obrotach a wtedy rozwiazania smarowania wałka rozrząduw tym silniku sie nie sprawdza co sprawia że szybko się wycoiera takie są fakty czy to akceptujecei czy nie :)

 

aha i mój motor nie jest w agonii to że brakuje mu pare KM to nie znaczy że umiera jakoś tam chodzi obroty trzyma gazu nie widizał nie grzejee się w 2miesiące zrobił 4 000km i nie zwqwiódł nieraz całkiem szybko :)

 

Mówisz że nie można 318 porównywać z 318 ale nie patrz tylkona silnik spójrz tez na masę Cx i zestrojenie zawieszniea :)

 

Za jedno lubie ten temat ciagnie sie jak cholera jest o czym pisać :)

 

teraz tylko aż pojawi sie jasnie oświecony Bagor i mnie naprostuje :)

 

Pozdrawiam

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mówie ze nie ma co porównywac 318 i 730 to sa całkiem inne auta.a co do smarowania wałka to nie jest tak źle, identyczne smarowanie jest w silniku na łańcuchu m43 i nic sie w nim nie dzieje.problem jest w wycierajacych sie dzwigniach,jezdzie na nie odpowiednim oleju i zużytych hydroregulatorach(popychaczach).mój wałek jezdził na wysokich obrotach i na pełnym syntetyku.jak wymieniałem na sportowy świątka to wygladał jak nówka a ma zrobione 200 000km
///M40pwr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdzira 850I uhuhu urzekła nas Twoja historia, ojoj jaki to Ty nie jestes wspaniały i jaki Ty masz dar opisywania tego co planujesz zrobić ze swoim samochodem... generalnie tu jest mowa o tuningu silnika m40 więc nie wiem po co Twoje zbędne komentarze... chcesz to sobie ulepszaj te swoje cudeńko, to może mu zwrócisz parę lat...i nie wtrącaj się do tego co ludzie robią z zamiłowaniem do 1.8 czy innych silników. Każdy robi to co uważa za słuszne i prawdę mówiąc nic mnie to nie obchodzi,ale jak czytam Twoje posty w tym temacie to aż mnie zastanawia skąd w Tobie tyle nienawiści. Pozdro i lepszej pogody ducha na przyszłość :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nienawieści no właśnie tu piszemy o tuningu M40 a Bagor jak ma brak argumentów to zaczyna pisać o mnie i moim M30 a to chyba nie na temat :)

 

A co do smarowania wałka w M40 to nie moja opinia tylko mechanika fana BMW chyba wie co mówi

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uważasz ze znajomy mechanik fan bmw jest mądrzejszy od inżynierów bmw?swoje błedy poprawili w silniku m43 czyli zamienili zrywający sie pasek na łańcuch i zwykłe dzwignie na te z rolkami.jakos smarowania wałka(magistrali) nie zmienili a nigdy nie słyszałem o zjechanym wałku w m43.fakty sa takie ze olej mineralny powstaje z rafinacji ropy naftowej wiec chcac nie chcą wypala sie bardzo szybko do tego rzadko wymieniany zostawia nagar(zagladnij kiedys pod pokrywe zaworów do głowicy to bedziesz wiedział o czym mowa),który z czasem sie gromadzi i przypycha górną magistrale smarującą krzywki która ma bardzo małe i wąskie otwory, do tego szybko wycieraja sie dzwignie zaworowe.dlatego m40 powinno jezdzic na pełnym syntetyku
///M40pwr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak inżynierowie BMW zmieniali M40 na M43 to M40 był jeszcze zbyt młodym silnikiem o zbyt małych przebiegach żeby te wady wychodziły zresztą nieważne:) i tak wiecie lepiej od mechaników :)

 

Fakt faktem tuning M40 samym chipem mało dawał i mało daje nadal bo to nie turbobenzyna ani turbodiesel:)

 

Jak sprawia wam frajdę te niby 5KM więcej dotego nie udowodnione to nie będę wam przeszkadzał :)

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M40 to mi nawet nie dawało batów po jakichkolwiek chipach w 520 ( M50 idealny stan około 146KM po tylu latach ) to teraz też nie da chcesz spróbuj :) szczęścia PRA 89VS moje numery jakbyśmnie spotkał na drodze zapraszam :8)

 

Jak cchecie tuningujcie ale uważam że konkretny efekt to chip + wydech np z elteca + dolot CDA efekt będzie juz znośny a nie parę KM

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

he kolego nie po to kupowałem 1.8 żebyś się ścigać bo to nie jest auto do tego a po tym chipie naprawdę zrobiło się żwawsze i najmniej mnie to obchodzi czy w to wierzysz a co do mocy to jeżdżę motorem Hondą 1100XX i uwierz mi ze wiem co to przyspieszenie i te twoje 3l nie robi na mnie wrażenia. POZDRAWIAM
BMW- BENDZIESZ MUSIAŁ WYPRZEDZIĆ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może i mój poprzedni właściciel zarżnął oryginalany motor i wsadził słabszy Nie lepiej wsadzić M42 lub M44?? albo po prostu kupić cos co sensownie jeździ?? niż pakować kasę w bubla którym jest M40??

 

 

Jestes strasznie przemadrzaly.

 

Zrobilem M40 po kupnie 70 tys km i silnik chodzi idealnie, nie ma zadnych dzieciolow NIC. Tylko trzeba o niego dbac.

 

Jakim cudem poprzedni wlasciciel zajechal silnik twojego samochodu ? czyzby to byla nieudana konstrukcja M40 ??

Co za bubel byl w tym samochodzie ze tak sie zajechal ??

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie właśnie jestem świeżo po montażu chipa od Bagora szczerze nie spodziewałem się takiego efektu aż auto normalnie ożyło normalnie poezja nic tylko polecić kolegę. POZDRAWIAM

 

Witam! ... i podpisuję się pod słowami kolegi. Szału nie ma (mam 316i, więc nawet nie marzyłem o jakimś wielkim skoku), ale auto lepiej się zbiera i nawet przy moim silniku jest to odczuwalne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra ja jestem przemądrzały :)

 

Ale gdzie są wasze wykresy 14 stron teorii nie popartej faktami ja mieszkam w dziurze gdzie do najbliższej hamowni prawie 100km ale wy ludzie z dużych miast nie wolicie sprawdzić czy chip coś naprawdę dał tylko ufacie subiektywnym opiniom??

 

Tak niestety poprzednik zajechał M30 ale spoks nawet Ferrari idzie zajechac a teraz będziemy się czepiać co poprzedni właściciel robił z moim autem ??

To wasze sensowne argumenty??

 

A po drugie napisałem tuningujcie sobie te M40 tylko uważam że lepiej dozbierać i robić od razu wylot i dolot i efekt już będzie konkretniejszy

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Tak niestety poprzednik zajechał M30 ale spoks nawet Ferrari idzie zajechac a teraz będziemy się czepiać co poprzedni właściciel robił z moim autem ??

To wasze sensowne argumenty??

 

 

 

Napisales ze M40 to bubel i do tego sie odnosze a nie do tuningu M40.

 

Ale widze ze odkryles iz wszystko mozna zajechac, odziwo M40 robilem czasem po 1000 km dziennie, i jestem z niego bardzo zadowolony pomimo wielu zlych opini i uwazam ze zadbany silnik M40 wcale nie jest bublem, poniewaz nie mam z nim zadnych ale to zadnych problemow, oprocz zmiany oleju nic w nim nie robilem a przebieg tez juz nie jest jak u 2 latka. Wiec pochamuj sie z tymi swoimi "bublami".

 

Zapewne uzytkowany tak jak ten twoj M30 ktory padl, padnie o wiele szybciej ale nie uwazam zeby na podstawie ludzi ktorzy niszcza silniki od razu takie rzeczy stwierdzac, bo jak sam widzisz niektore "buble" moga dlugo i fajnie chodzic w co pewnie nie bedziesz mogl uwierzyc do konca swojego zycia.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.