Skocz do zawartości

Tunning silnika M40 1.8 -> chiptuning


SickBoy

Rekomendowane odpowiedzi

To jak da rade dopłacając do mojej bumki 200zeta zmienić ją na troszkę mocniejszą brykę to ide w to...

 

Chip od bagora nie podnosi masakrycznie mocy... Zwiększa za to elastyczność silnika... Taki chip poprawia lekko fabryke a nie stara się ją przeskoczyć...

 

ChrisBMW nie biłem konkretnie w ciebie, ale bronie tutaj chip'ów bagora, bo wiem, że nie wciska on sposobów na oszukanie sterownika, a oprogramowanie sterownika, które dzieki lekkim modyfikacją potrafi lepiej wykożystać parametry silnika :cool2:

 

Znajdz choć jeden post bagora w stylu "mój chip jest najlepszy na świecie i podnosi moc auta o 200kuca"... nie... poprostu bagor handluje chipami z delikatnymi modyfikacjami... i do tego w cenie 200zeta (mowa o silniku M40B16)... Za taką kasę lepiej wstawić coś co na 100% przyniesie poprawe pracy auta, niż np. stożek, strumiennice czy inne gadżety które w wolnossącym silniku po prostu nie mają prawa działać...

 

Co więcej z tego co wyczytałem bagor nie robi jednego chipu pod 1000 różnych aut, a jeden chip pod jeden konkretny sterownik... Nie zrobi tego na igłe, bo trzeba by było na hamownie wsiąść i dopiero kręcić... ale robi programy optymalne... Nie znalazłem jeszcze postu w którym ktoś po zakupie chip'u od bagora, napisałby, że to syf... Chyba, że ktoś testuje chip bez adaptacji sterownika... :twisted2:

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 302
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam ,

reza :

``to po kiego grzyba sie udzielasz w temacie chiptuningu i tuningu?to czekaj na bryke z odpowiadjącą Ci mocą a my bedziemy sobie chipowac i tuningowac ``.

Nie udzielam sie tylko interesuje sie m.in. chiptuningami(f) oraz wszelkimi opiniami osob,ktore maja z tym stycznosc i praktyczne doswiadczenie.A ze wyraze swoje zdanie to chyba po to jest to forum!?!

Zgodze sie z Twoja oraz miki1406 spostrzezeniami,wcale nie neguje,

ani nie zamierzam prowadzic`` slownej przepychanki``,konwersacji.

Przyznaje,ze slowa miki1406 cytuje :

``To jak da rade dopłacając do mojej bumki 200zeta zmienić ją na troszkę mocniejszą brykę to ide w to... ``,

zaskoczyly mnie poniewaz np.cena jest konkurencyjna-delikatne slowo.Moze podeslecie mi jakiegos linka na pw.o chipach od bogara(dla BMW E46)?

Konczac bede dalej chetnie sledzil w/w temat.

Z szacunkiem i powazaniem

chrisBMW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie chipy nie mogą zepsuć silnika :( Jeżeli oprogramowanie jest odpowiednie,bez błędów,bez przesadnych parametrów do których dąży potem sterownik to co się może stać?? Założyłem ostatnio chip,ale nie od kolegi bagora tylko z mojego miasta i muszę powiedzieć na początku byłem sceptycznie nastawiony(nawet pytałem kolegę bagora) ale przyznam że warto było :) Po odpaleniu,rozgrzaniu silnika,test :) i co?? W dolnych parametrach silnik już ciągnie,nie dławi się,nie zamula,nie przerywa itp.,po teście sondy lambda widać że mieszanka od razu jest odpowiednia-zakres pracy na testerze 0.1-1V w granicach średniej 0.56v i 0.45v .Chłopaczek uruchamia teraz hamownie to podjadę z ciekawości zobaczyć jak to wygląda na wykresach(znaczy na oryginalnym sofcie z 92roku i z softem aktualnym z poprawkami) Za tą cenę nie można oczekiwać zbyt dużych przyrostów,jakiejś rakiety się nie da zrobić,ale na te silniki to naprawdę dużo,mowa o M40B16 oraz B18 :)

Kolega ma w serii5 2,5l i chodzi również ładnie na poprawionym sofcie.

Więc myślę że jak softa gotuje ktoś z odpowiednią ku temu wiedzą i jeszcze w dodatku to robi na co dzień i handluje tym, to kitu wam nie wciśnie :)

"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bagor: Widzę, że znasz się na tuningu. Od pewnego czasu śledzę wypowiedzi, ale tego, co mnie interesuje nie znalazłem. Otóż czy da się wsadzić do BMW 525 td 115 kM komputer i interculler od tds i dopiero "zachipować", czy dać sobie z tym spokój i dać chipa do 525 td? Jaki to miałoby wpływ na osiągi? Tak czy inaczej piszę się na chipa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miki1406, Varrol - dzięki za odpowiedź, ale nie wypowiadajcie się za mnie :) Sprostuję parę rzeczy.

 

Męczenie silnika to 150 z 90 konnego diesla, a nie przyrosty rzędu 5 koni (jeśli w ogóle). Poza tym chip od Bagora to nie wyciąganie maksa, ale jak już ktoś napisał poprawa oryginału - spalanie się zmniejsza, silnik równiej chodzi i jest elastyczniejszy.

Sporo się zmieniło przez ten rok. Ty akurat dostałeś za darmo program nastawiony na ekonomię i lekki przyrost mocy. Teraz mam możliwość oferowania indywidualnych ustawień. Nie ma problemu ze zrobieniem mocnego programu o agresywnych ustawieniach, czy ze zmianą odcinki w dowolne miejsce, ustawieniem map pod rodzaj zasilanego paliwa (PB95, PB98, PB100, LPG) a nawet pod biopaliwo (E85), zdjęciem ogranicznika V-max (z każdego modelu, jeśli jest takowy).

Jak napisał MArcin850i, testował chipy od różnych osób i ode mnie były najmocniejsze.

 

Chip od bagora nie podnosi masakrycznie mocy... Zwiększa za to elastyczność silnika... Taki chip poprawia lekko fabryke a nie stara się ją przeskoczyć...

Podnosi tyle, ile jest to możliwe i bezpieczne. Lekkimi bym ich nazwał :wink:

 

Znajdz choć jeden post bagora w stylu "mój chip jest najlepszy na świecie i podnosi moc auta o 200kuca"

Bo są najlepsze :mrgreen: Gwarantuję Ci, że nie kupisz nigdzie lepiej zrobionego programu. Programy dla mnie robi profesjonalista, stąd też tyle pozytywnych opinii.

 

bagor handluje chipami z delikatnymi modyfikacjami

Nieprawda :)

 

Co więcej z tego co wyczytałem bagor nie robi jednego chipu pod 1000 różnych aut, a jeden chip pod jeden konkretny sterownik...

Nie tylko pod sterownik, ale także pod taki sam soft, co w oryginale. Czyli jak sztuka nakazuje.

 

Nie zrobi tego na igłe, bo trzeba by było na hamownie wsiąść i dopiero kręcić...

To jeden z mitów. Hamownia służy jedynie weryfikacji. Nie ma czegoś takiego, jak "chip robiony na hamowni".

 

Nie znalazłem jeszcze postu w którym ktoś po zakupie chip'u od bagora, napisałby, że to syf...

Bo syf można kupić na Allegro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektorzy mechanicy,majstrowie w BMW

Tak samo majstrzy mówią, żeby do silnika z przebiegiem powyżej 200 tys. km lać minerał...

ASO różnych marek też mają ofertę chiptuningową.

 

Bagor: Widzę, że znasz się na tuningu. Od pewnego czasu śledzę wypowiedzi, ale tego, co mnie interesuje nie znalazłem. Otóż czy da się wsadzić do BMW 525 td 115 kM komputer i interculler od tds i dopiero "zachipować", czy dać sobie z tym spokój i dać chipa do 525 td? Jaki to miałoby wpływ na osiągi? Tak czy inaczej piszę się na chipa.

Wyczytałem w Twoich postach, że masz auto z 1995 roku. BMW od 1995 roku zaczęło montować EWS (fabryczny immobiliser), więc podmiana komputera nie byłaby taka oczywista :) Na innym sterowniku Twoje auto nie odpali. Są dwa wyjścia:

- kupno całego kompletu (komputer, centralka EWS, kluczyk z pestką);

- wylutowanie ze starego ECU kości z immo (93c46) i wlutowanie do nowego ECU - co polecam, jako wiele tańsze rozwiązanie;

 

Moim zdaniem nie warto zmieniać komputera. Jeśli już, to dołożyć IC i zrobić dużo mocniejszy program. Wyjdzie praktycznie na to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Miki1406, Varrol - dzięki za odpowiedź, ale nie wypowiadajcie się za mnie :) Sprostuję parę rzeczy.

 

Męczenie silnika to 150 z 90 konnego diesla, a nie przyrosty rzędu 5 koni (jeśli w ogóle). Poza tym chip od Bagora to nie wyciąganie maksa, ale jak już ktoś napisał poprawa oryginału - spalanie się zmniejsza, silnik równiej chodzi i jest elastyczniejszy.

Sporo się zmieniło przez ten rok. Ty akurat dostałeś za darmo program nastawiony na ekonomię i lekki przyrost mocy. Teraz mam możliwość oferowania indywidualnych ustawień. Nie ma problemu ze zrobieniem mocnego programu o agresywnych ustawieniach, czy ze zmianą odcinki w dowolne miejsce, ustawieniem map pod rodzaj zasilanego paliwa (PB95, PB98, PB100, LPG) a nawet pod biopaliwo (E85), zdjęciem ogranicznika V-max (z każdego modelu, jeśli jest takowy).

Jak napisał MArcin850i, testował chipy od różnych osób i ode mnie były najmocniejsze.

 

A ok, faktycznie nie jestem na bieżąco. Cieszę się że poszerzyłeś ofertę, choć ja ze swojego jestem bardzo zadowolony i nie wiem, czy zmieniłbym na inny: - chociaż więcej km... hmm :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Czytam sobie z nudów ten wątek i nasuwa mi sie pytanie... Co to znaczy chip pod LPG?.. Dodam, że siedze troche, a nawet wiecej niż troche w temacie mimo, iż nie działam w tej branży dosyć długo... Kto mi odpowie na to pytanie? : )

 

Aby podgonic auto na lpg wystarczy minuta roboty... ale czy to jest 'zdrowe' posuniecie jezeli samochod jezdzi takze na benzynie ? ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam sobie z nudów ten wątek i nasuwa mi sie pytanie... Co to znaczy chip pod LPG?.. Dodam, że siedze troche, a nawet wiecej niż troche w temacie mimo, iż nie działam w tej branży dosyć długo... Kto mi odpowie na to pytanie? : )

 

Aby podgonic auto na lpg wystarczy minuta roboty... ale czy to jest 'zdrowe' posuniecie jezeli samochod jezdzi takze na benzynie ? ;-)

Skoro niby siedzisz w temacie, zmiana na LPG to minuta roboty, to po co się tutaj udzielasz i pytasz?

 

Przecież od razu widać, że jesteś copytunerem z Allegro i chcesz się podpytać.

 

Na innym forum ogłaszałeś się, że sprzedajesz chipy do 3 sterowników:

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=437422&highlight=#437422

 

Imponujące "siedzenie w temacie". Trzy sterowniki :roll2: :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam sobie z nudów ten wątek i nasuwa mi sie pytanie... Co to znaczy chip pod LPG?.. Dodam, że siedze troche, a nawet wiecej niż troche w temacie mimo, iż nie działam w tej branży dosyć długo... Kto mi odpowie na to pytanie? : )

 

Aby podgonic auto na lpg wystarczy minuta roboty... ale czy to jest 'zdrowe' posuniecie jezeli samochod jezdzi takze na benzynie ? ;-)

Skoro niby siedzisz w temacie, zmiana na LPG to minuta roboty, to po co się tutaj udzielasz i pytasz?

 

Przecież od razu widać, że jesteś copytunerem z Allegro i chcesz się podpytać.

 

Na innym forum ogłaszałeś się, że sprzedajesz chipy do 3 sterowników:

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=437422&highlight=#437422

 

Imponujące "siedzenie w temacie". Trzy sterowniki :roll2: :lol:

 

Chcialbym uswiadomic osoby, ktore nie maja pojecia o co chodzi w chipach zrobionych dla LPG. Masz racje, oglosilem tam chipy do 3 sterownikow bo znalazlem jeszcze kilka sztuk w szufladzie i moze komus sie przydadza. Nie badz taki hop siup do przodu bo Cie z tylu braknie synku.

 

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czym chciałbyś uświadomić? Idź dziecko sprzedawać te swoje 3 chipy na Allegro i nie zawracaj głowy.

 

acha, dodam odpowiedz bo Ty jej na pewno nie znasz... Wystarczy wyprzedzenie zaplonu. Zadnych dodatkowych cudow.

Właśnie pokazałeś, że nie masz o tym pojęcia. Tuning pod LPG nie polega tylko na wyprzedzeniu zapłonu. Tak naprawdę mało kto potrafi zrobić tuning pod LPG, a reszcie, jak Tobie, wydaje się, że to potrafi. A to nie polega na wyprzedzeniu zapłonu. Ośmieszyłeś się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czym chciałbyś uświadomić? Idź dziecko sprzedawać te swoje 3 chipy na Allegro i nie zawracaj głowy.

 

acha, dodam odpowiedz bo Ty jej na pewno nie znasz... Wystarczy wyprzedzenie zaplonu. Zadnych dodatkowych cudow.

Właśnie pokazałeś, że nie masz o tym pojęcia. Tuning pod LPG nie polega tylko na wyprzedzeniu zapłonu. Tak naprawdę mało kto potrafi zrobić tuning pod LPG, a reszcie, jak Tobie, wydaje się, że to potrafi. A to nie polega na wyprzedzeniu zapłonu. Ośmieszyłeś się.

 

:jawdrop: mistrzu! :-) a teraz ide z zona i corka na obiad do restauracji.. zycze powodzenia w dalszym opowiadaniu niestworzonych historii.

 

pozdrawiam,

Andrzej Katowice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chiptuning w tym silniku? jesli komuś sie nudzi to czemu nie :) moim zdaniem bez sensu dla tych rzekomych kilku koni, lepiej już doprowadzić silniczek do stanu fabrycznego, w dieslach to inna bajka...

A czytałeś opinie na tych kilkunastu stronach? Wszyscy się mylą i nie czują różnicy? Masz jakieś doświadczenie w tym temacie, że uważasz to za bezsensowne? Czy tylko piszesz byle pisać?

 

Dlaczego tylko w dieslach? Tu nie chodzi o diesla czy benzynę, a o silnik turbodoładowany, w którym przyrosty są większe. Diesel nie ma tu nic do rzeczy.

 

Temat nie traktuje tylko o chiptuningu silnika M40, tylko wielu silników, także doładowanych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czytałeś opinie na tych kilkunastu stronach? Wszyscy się mylą i nie czują różnicy? Masz jakieś doświadczenie w tym temacie, że uważasz to za bezsensowne? Czy tylko piszesz byle pisać?

 

Dlaczego tylko w dieslach? Tu nie chodzi o diesla czy benzynę, a o silnik turbodoładowany, w którym przyrosty są większe. Diesel nie ma tu nic do rzeczy.

 

Temat nie traktuje tylko o chiptuningu silnika M40, tylko wielu silników, także doładowanych.

 

tak czytałem ale niestety nie ma zadnego wykresu z hamowni przed i po chipie zeby mozna sie było do niego odniesc wiec jak na razie nie wierze w zadne przysrosty mocy, po załozeniu strumienicy tez czuc roznice (w dzwieku) a moc pozostaje taka sama albo jest gorzej niz w serii, wiem ze nie chodzi o diesla poprostu chodziło mi o to ze najnowsze diesle sa z turbina i mozna je konkretnie chipować, ale czy bmw wypuszcza seryjnie silniki benzynowe z turbodoładowaniem? nie, moze sie przekonam do tego jak bedą jakies konkrety a nie odczucia :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak czytałem ale niestety nie ma zadnego wykresu z hamowni przed i po chipie zeby mozna sie było do niego odniesc wiec jak na razie nie wierze w zadne przysrosty mocy, po załozeniu strumienicy tez czuc roznice (w dzwieku) a moc pozostaje taka sama albo jest gorzej niz w serii, wiem ze nie chodzi o diesla poprostu chodziło mi o to ze najnowsze diesle sa z turbina i mozna je konkretnie chipować, ale czy bmw wypuszcza seryjnie silniki benzynowe z turbodoładowaniem? nie, moze sie przekonam do tego jak bedą jakies konkrety a nie odczucia :duh:

Wykres jest, przejrzyj wcześniejsze strony. I nie porównuj strumienicy do chiptuningu. Widać, że nie masz o tym pojęcia, a starasz się mądrzyć. Nie posiadasz nawet elementarnej wiedzy o BMW.

 

Oczywiście, że BMW wypuszcza seryjnie silniki benzynowe turbodoładowane...

 

Piszesz, że najnowsze diesle mają turbinę. Stare również mają... Wiesz, że każdy silnik diesla BMW był turbodoładowany? Jedynie wypuszczono wersję M21D24, która występowała w dwóch odmianach: bez trubiny i z turbiną.

 

Nadal pytam, czy masz jakieś doświadczenie, czy opierasz się tylko na własnej wyobraźni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak czytałem ale niestety nie ma zadnego wykresu z hamowni przed i po chipie zeby mozna sie było do niego odniesc wiec jak na razie nie wierze w zadne przysrosty mocy, po załozeniu strumienicy tez czuc roznice (w dzwieku) a moc pozostaje taka sama albo jest gorzej niz w serii, wiem ze nie chodzi o diesla poprostu chodziło mi o to ze najnowsze diesle sa z turbina i mozna je konkretnie chipować, ale czy bmw wypuszcza seryjnie silniki benzynowe z turbodoładowaniem? nie, moze sie przekonam do tego jak bedą jakies konkrety a nie odczucia :duh:

Wykres jest, przejrzyj wcześniejsze strony. I nie porównuj strumienicy do chiptuningu. Widać, że nie masz o tym pojęcia, a starasz się mądrzyć. Nie posiadasz nawet elementarnej wiedzy o BMW.

 

Oczywiście, że BMW wypuszcza seryjnie silniki benzynowe turbodoładowane...

 

Piszesz, że najnowsze diesle mają turbinę. Stare również mają... Wiesz, że każdy silnik diesla BMW był turbodoładowany? Jedynie wypuszczono wersję M21D24, która występowała w dwóch odmianach: bez trubiny i z turbiną.

 

Nadal pytam, czy masz jakieś doświadczenie, czy opierasz się tylko na własnej wyobraźni?

Widzę ktoś interesowi szkodzi i kolega się podburzył :roll2:

 

A co do tych diesli... jeżeli wprowadza się silniki diesla od 1985 roku to nic dziwnego że będzie wersja z turbiną. Piszesz "każdy silnik (...) był turbodoładowany", a zaraz potem dodajesz że była jednak też wersja wolnossąca - trochę się to kupy nie trzyma. :twisted2:

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do tych diesli... jeżeli wprowadza się silniki diesla od 1985 roku to nic dziwnego że będzie wersja z turbiną. Piszesz "każdy silnik (...) był turbodoładowany", a zaraz potem dodajesz że była jednak też wersja wolnossąca - trochę się to kupy nie trzyma.

A nie miałem racji? Każdy był doładowany :!: Przecież M21D24 był doładowany i występowała także wersja bez turbiny. To nadal i ten sam silnik. Widać to za dużo na Twój rozum. Pozostaje Ci współczuć.

 

Wiem, że niektórych to boli, ale pozostaje im tylko zagryźć zęby i dusić w sobie chorobliwą zazdrość.

 

Wspomnę, że niedługo będę miał możliwość tuningu nowszych aut przez złącze diagnostyczne. Nie wiem, jak to przeżyjecie :twisted2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykres jest, przejrzyj wcześniejsze strony. I nie porównuj strumienicy do chiptuningu. Widać, że nie masz o tym pojęcia, a starasz się mądrzyć. Nie posiadasz nawet elementarnej wiedzy o BMW.

 

Oczywiście, że BMW wypuszcza seryjnie silniki benzynowe turbodoładowane...

 

Piszesz, że najnowsze diesle mają turbinę. Stare również mają... Wiesz, że każdy silnik diesla BMW był turbodoładowany? Jedynie wypuszczono wersję M21D24, która występowała w dwóch odmianach: bez trubiny i z turbiną.

 

Nadal pytam, czy masz jakieś doświadczenie, czy opierasz się tylko na własnej wyobraźni?

Widze ze pozjadałeś juz wszystkie rozumy, wykres jest ale jakis niewiarygodny, nie wiadomo co to za auto było hamowane ani nic pozatym było nie do konca sprawne, nie porownuje strumienicy do chiptuningu tylko odczucia po załozeniu strumienicy porównuje do odczuć po załozeniu chipa (efekt placebo), jasne ze wiem ale ja nie pisałem o bmw tylko ogólnie o silnikach diesla, tak wypuszcza ale baaaardzo mało mnie interesują jak na razie tylko e36 gdzie takiego silnika sie nie uswiadczy seryjnie, wiem ze stare diesle rowniez mają turbine to oczywiste, czy ja napisałem gdzies ze nie mają? co do doswiadczenia to jestem informatykiem i kopiowanie pamieci chipa to banał sama kosc chipa pusta kosztuje grosze...podejrzewam ze kopiujesz juz jakiś gotowy program czyli wszyscy dostają to samo, jesli miałbys wszystko modyfikować to nie bylo by już tak łatwo :8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A co do tych diesli... jeżeli wprowadza się silniki diesla od 1985 roku to nic dziwnego że będzie wersja z turbiną. Piszesz "każdy silnik (...) był turbodoładowany", a zaraz potem dodajesz że była jednak też wersja wolnossąca - trochę się to kupy nie trzyma.

A nie miałem racji? Każdy był doładowany :!: Przecież M21D24 był doładowany i występowała także wersja bez turbiny. To nadal i ten sam silnik. Widać to za dużo na Twój rozum. Pozostaje Ci współczuć.

 

Wiem, że niektórych to boli, ale pozostaje im tylko zagryźć zęby i dusić w sobie chorobliwą zazdrość.

 

Wspomnę, że niedługo będę miał możliwość tuningu nowszych aut przez złącze diagnostyczne. Nie wiem, jak to przeżyjecie :twisted2:

Ale masz kolego wybujałe ego HOHO ! Tak sobie po prostu czytam ten wątek i widzę jak złośliwie reagujesz kiedy ktoś nie podziela twojego zdania.

Jestem obiektywny i nie myśl sobie że chce się na tobie za coś odegrać bo te 7 koni jest mi potrzebne jak świni siodło. Towar ile jest dla mnie wart to ja oceniam (auto na handel), nie chcesz sprzedać to nic... po prostu nie zdobędę nowego doświadczenia.

:roll2:

Widać że Cię cały czas coś ciśnie bo najeżdżasz na innych jak wyrażają swoje zdanie. No i jeszcze podkreślasz że będziesz miał możliwość jakiegoś tam tuningu... no po prostu jak dziecko w piaskownicy.

Z tymi kompleksy i zazdrością to już bez kitu pojechałeś po bandzie :roll2:

 

Co do diesli widzę że nadal się nie rozumiemy. Jeżeli był silnik wolnossący to nie można powiedzieć że "każdy był turbodoładowany". Tak cię tylko złapałem za słówko a ty zamiast się poprawić to dalej swoje ciśniesz i jeszcze dodajesz do tego jakieś dziecinne przygadywanki na zasadzie "to za dużo na Twój rozum. Pozostaje Ci współczuć".

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ta obrażajcie Bagora dalej a się chłopina zwinie i ***** będziemy mieli a nie chipy... :twisted2:

 

Uważam, że Bagor odwala kawał solidnej roboty choćby wysłuchując męczarni "tjuneróf" dla który różnica 40zeta rozstrzyga o zakupie elementu do bojlida.... No ludzie... Jak macie coś do Bagora to nic nie stoi na przeszkodzie, żeby kupić chip potestować... ba pojechać na hamownie i profesjonalnie kolesia uwalić jeśli uważacie, że odstawia kaszanke... Z gołymi rękoma to możecie co najwyżej sobie wstydu i wsi narobić... Pozatym trzeba by trochę mniej pewności a troszkę więcej wiedzy, żeby rzucać się w kwestiach mechaniki...

 

Aha nie stawiam tutaj Bagora obok samego Boga, ale poprostu widze, że koleś aktywnie angażuje się i w życie forum i w kwestie modyfikacji...

I koli mnie w oczy jak wpada user co albo natrzaskał 7 postów i robi za mastera albo to jego drugi post zaraz po "nie przedstawiający się a jedynie pytajacy co mu cykaw m40... i o" i wali tu posta, że to kich i lipa i nie ma, ale na pewno nie działa...

 

I na koniec jeszcze raz... Kupcie, sprawdzcie i dopiero oceńcie... :cool2:

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie po prostu czytam ten wątek i widzę jak złośliwie reagujesz kiedy ktoś nie podziela twojego zdania.

A jak mam reagować, jak jakiś pajac jeden z drugim, który nie ma o tym zielonego pojęcia, nie miał z tym styczności i zaczyna pisać od rzeczy, bazując na własnej wyobraźni? Jak Ty byś reagował na oczywistą nieprawdę?

 

Jestem obiektywny i nie myśl sobie że chce się na tobie za coś odegrać bo te 7 koni jest mi potrzebne jak świni siodło.

A jednak było Ci potrzebne, bo chciałeś kupić. Gdybyś nie chciał się odegrać, to w ogóle byś się w tym temacie nie odzywał. Jaki jest Twój cel? Nie masz chipa, nie miałeś, nie będziesz miał, więc po co się udzielasz?

 

Towar ile jest dla mnie wart to ja oceniam

Muszę Cię rozczarować, bo cena należy do mnie.

 

Widać że Cię cały czas coś ciśnie bo najeżdżasz na innych jak wyrażają swoje zdanie.

Nic mnie nie "ciśnie", mogę normalnie wysłuchać opinii kogoś, kto ma ode mnie chipa, a nie od jasnowidzów, teoretyków. Rozumiesz?

 

No i jeszcze podkreślasz że będziesz miał możliwość jakiegoś tam tuningu... no po prostu jak dziecko w piaskownicy.

Z tymi kompleksy i zazdrością to już bez kitu pojechałeś po bandzie :roll2:

Nie jakiegoś tam tuningu, tylko tuningu przez złącze diagnostyczne w nowszych samochodach. I nie będzie to chiński sprzęt, tylko oryginalny interfejs za kilka tysięcy euro. Ale Ty jesteś na poziomie dziecka, jeśli chodzi o chiptuning.

 

Co do diesli widzę że nadal się nie rozumiemy. Jeżeli był silnik wolnossący to nie można powiedzieć że "każdy był turbodoładowany". Tak cię tylko złapałem za słówko a ty zamiast się poprawić to dalej swoje ciśniesz i jeszcze dodajesz do tego jakieś dziecinne przygadywanki na zasadzie "to za dużo na Twój rozum. Pozostaje Ci współczuć".

Ja rozumiem, ale Ty masz z tym problem. Przeczytałeś moje cale zdanie dokładnie? Jest wszystko wyjaśnione.

Abyś to lepiej zrozumiał, zadam Ci jedno proste pytanie: jaki silnik diesla BMW był wolnossący? Podaj oznaczenie kodowe silnika.

Za słówko nie udało Ci się mnie złapać. Ale to doskonale pokazało Twój cel pisania w tym temacie i Twoje intencje.

 

---------------------------

 

Widze ze pozjadałeś juz wszystkie rozumy, wykres jest ale jakis niewiarygodny

Wykres niewiarygodny, a Twoje dywagacje są wiarygodne? PO RAZ TRZECI pytam, czy masz jakieś doświadczenie, czy opierasz się tylko na własnej wyobraźni i przeczuciach? Nie bądź żałosny.

 

nie porownuje strumienicy do chiptuningu tylko odczucia po załozeniu strumienicy porównuje do odczuć po załozeniu chipa (efekt placebo)

A skąd to niby wiesz? Przyśniło Ci się?

 

mnie interesują jak na razie tylko e36 gdzie takiego silnika sie nie uswiadczy seryjnie

A co mnie to obchodzi? I jaki to ma związek z tematem?

 

co do doswiadczenia to jestem informatykiem i kopiowanie pamieci chipa to banał sama kosc chipa pusta kosztuje grosze...podejrzewam ze kopiujesz juz jakiś gotowy program czyli wszyscy dostają to samo, jesli miałbys wszystko modyfikować to nie bylo by już tak łatwo :8)

Teraz to się ośmieszyłeś. Wiesz co to są insynuacje i pomówienia?

Przeczytaj uważniej temat, a dowiesz się, że mam możliwość oferowania indywidualnych ustawień. Nie ma problemu ze zrobieniem mocnego programu o agresywnych ustawieniach, czy ze zmianą odcinki w dowolne miejsce, ustawieniem map pod rodzaj zasilanego paliwa (PB95, PB98, PB100, LPG) a nawet pod biopaliwo (E85), zdjęciem ogranicznika V-max (z każdego modelu, jeśli jest takowy). Usunięcie z map EGR, itp. Możesz wysłać dowolny plik (nawet z Ferrari, czy Porsche), a dostaniesz zmodyfikowany.

Nie da się do każdego samochodu dawać jednego programu, bo po prostu nie odpali albo będzie silnik wariować. Jest to niemożliwe, informatyku...

Edytowane przez Bagor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.