Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

z silnika wydobywa mi sie głośne metaliczne stuaknie, wraz ze wzrostem obrotów stukot też przyśpiesza,

Jestem po wymianie popychaczy hydraulicznych i nic to nie dało,

wałek rozrządu też dobry sprawdzany ;/

Opublikowano

MOze ktorys korbowód sie poluzowal :?: TYlko to mi przychodzi do głowy :| albo masz luz na sworzniach korbowodowych ktores z tych dwóch

pozdrawiam :8)

Niech MOC bedzie z Toba!!!
Opublikowano
Sprawdz luz na sworzniach tłoków miałem to samo ale zanim znalazłem 3 dni przy aucie siedziałem ,luz był minimalny ale słychac auto z kilometra .pozdrawiam
Opublikowano
Sprawdz luz na sworzniach tłoków miałem to samo ale zanim znalazłem 3 dni przy aucie siedziałem ,luz był minimalny ale słychac auto z kilometra .pozdrawiam

 

sam sprawdze czy do mechanika znowu ?

Opublikowano
Wszystko zalezy od twoich uzdolnien mechanicznych jak poradzisz sobie ze zrzuceniem miski,porozkrecaniem korbowodów,rozkreceniem głowicy i wyjeciem tłoków to dasz sobie rade :D :lol: :mrgreen: :mrgreen: a tak na powaznie to chyba tylko mechanik ito DOBRY!!!pozdrawiam
Opublikowano
mam to samo jezdze juz długo z tym a;le teraz sie wziełem za to 12 czerwca robie rozrzad chociaz mam przejechane tylko 110 tys stukanie jest takie jak u ciebie mysle ze jak by to był luz na korbowodzie to po przejechaniu 30 tys to juz by mi silnik urwało
POZDRAWIAM !!!
Opublikowano
Słuchałem tego i to mi wyglada na ten swozeń jednak ale spróbuj to sprawdzic wykrecajac kolejno swiece {pojednej }oczywiscie jak wykrecisz i ucichnie to sworzen bo bez oporów bedzie pracował i powinno byc znacznie ciszej .pozdro
Opublikowano
u ciebie to mi wyglada na pompe ja mam wolniejsze i cichsze te stuki

 

pompa wtryskowa po regeneracji, przed regeneracja były już te stuki, wiec to chyba nie ona ?

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Rudy 102 napisał:

mam to samo jezdze juz długo z tym a;le teraz sie wziełem za to 12 czerwca robie rozrzad chociaz mam przejechane tylko 110 tys stukanie jest takie jak u ciebie mysle ze jak by to był luz na korbowodzie to po przejechaniu 30 tys to juz by mi silnik urwało

 

Masz więcej najechane niż 110 tyś. - dużo więcej :?

 

A to stukanie nie wygląda mi na rozrząd - bardziej podpada mi pod walnięty wtrysk lub stuki w pomie wtryskowej - stawiam na wtrysk :8) - może sie zawiesił - trzeba odkręcić wtrysk - ten odpowiedni który stuka - wyczyścić i po kłopocie.

 

Krzysiek.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Opublikowano

nie mam wiecej niz 110 kolega miał tds od nowosci miał 3000 tys jak go kupił po 2 latach po pijaku przestawili zuka t/z przezucili go nad soba i tak ten silnik przelezazł prawie 7 lat w szopie pod płachta ze skrzynia tak wiec wiem ile ten silniczek ma bo latałem nim w poprzedniej budzie

 

 

latam nim juz 2 lata i mysle ze wtrysk by sie odetkał po siedmiu latach stania zapalił prawie na dotyk

POZDRAWIAM !!!
Opublikowano
Rudy 102 napisał:

mam to samo jezdze juz długo z tym a;le teraz sie wziełem za to 12 czerwca robie rozrzad chociaz mam przejechane tylko 110 tys stukanie jest takie jak u ciebie mysle ze jak by to był luz na korbowodzie to po przejechaniu 30 tys to juz by mi silnik urwało

 

Masz więcej najechane niż 110 tyś. - dużo więcej :?

 

A to stukanie nie wygląda mi na rozrząd - bardziej podpada mi pod walnięty wtrysk lub stuki w pomie wtryskowej - stawiam na wtrysk :8) - może sie zawiesił - trzeba odkręcić wtrysk - ten odpowiedni który stuka - wyczyścić i po kłopocie.

 

Krzysiek.

 

Pompa wtryskowa była regenerowana , i ludze w serwisie tez stawiali na popychacze;/

Opublikowano

jestem własnie po sprawdzeniu wtrysków .... niestety to nie one

u mnie stukanie na wolnych obrotach to jest z czestotliwoscia niecałej sekundy na jeden stuk to jest na wolnych zwieksza sie czestotliwosc ze wzrostem obrotów

zawieszony wtrysk zminiejszył by moc silnika a jest rewelka

przy rozrządzie znowu roałaził by sie zapłon na wolnych u mnie jest 1.1 do 4.7 nie wiem w jakich jednostakach to jest i czy to jest dobrze

POZDRAWIAM !!!
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

witam

 

nie ma juz tego pliku z nagraniem dostepnego jakbys mogl mi wyslac na maila [email protected]

 

bo u nas tez cos stuka, caly silnik przekopany glowica po regeneracji a slychac jakby walil zawor... tez myslimy ze moze popychacze.. stuka w calym zakresie obrotow tylko w momencie dodawania gazu przestaje... to jest pojedynczy stuk poza tym chodzi idealnie, dzisiaj wymienilismy wszystkie wtryski i poza tym ze nie dymi i ma wieksza moc nic sie nie poprawilo...

 

bardzo licze na Twoja albo kogos innego pomoc, moze razem cos ustalimy, jestem mechanikiem ale w tym wypadku nie wiem co jest nie tak.. tez mysle ze to popychacze ale po Twoim poscie sie zastanawiam.. bo popychacze byly sprawdzane przy okazji robienia glowicy, korbowody byly robione... a w sprawie sworzni koles ze szlifierni powiedzial ze sa dobre i juz sam nic nie wiem :(

 

pozdrawiam i prosze o filmik

Jeśli po zaparkowaniu samochodu nie odwracasz się, żeby spojrzeć na swój samochód to znaczy, że kupiłeś złe auto :)
Opublikowano
u mnie ustaliłem przyczyne stuków myslałem ze dzwon który zrobił poprzedni własciciel silnika nie miał wpływu na silnik a jednak przy uderzeniu naciągnął sie łańcuch rozrzadu napedzajacy pompe wtryskowa i to on powodował te pukanie po wymianie jego błogsławiona cisza
POZDRAWIAM !!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.