Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam zamiar kupić bmw e34 524 TD z 1990 roku. Czy ona już bedzie miała ocynkowaną blache?? Jeżeli możecie to powiedzcie coś jeszcze ogólnie o tym modelu

pozdrawiam :)

Opublikowano

Co do E34 to mogę coś powiedzieć o tym silniku,bo mam taki sam u siebie w E28.

Silnik M21B24 czyli 2.4 turbodiesel-6 cylindrów w rzędzie,115Hp i 210Nm.

TD jak to TD jak kupisz w dobrym stanie to niekatując go odwdzięczy się długą i przyjemną pracą,moc wystarcza do normalnego poruszania się na drodze,uwagę zwróć na wskaźnik temperatury czy nie myka za połowę,do tego sprawdź czy na rozgrzanym silniku nie traci mocy,czy nie kopci na biało lub niebiesko z tyłu,popatrz pod korek od oleju czy nie ma na nim "śmietany" czy w płynie chłodniczym nie ma śladów oleju.

Zobacz jak z paleniem na zimnym i ciepłym silniku,przy niezajechanych wtryskach powinien palić leciutko za pierwszym razem.

Jeżeli coś z tych wymienionych jest nie tak-odpuść sobie,bo koszty remontu potrafią przekroczyć wartość auta,a kupując drugi silnik nie masz pewności czy nie jest taki sam,zobacz jeszcze czy turbinka dobrze pompuje,powyżej 2000tyś powinieneś czuć nawet lekkie wciskanie w fotel,a auto powinno wyraźnie przyspieszać z chęcią.

Pozdrawiam

http://www.iv.pl/images/16876943185426216561.jpg
Opublikowano
Mam e34, co prawda w benzynie ale to raczej nie ma znaczenia. Rocznik 89, blacha ocynk. Kupując samochód koniecznie sprawdź, czy ktoś nie lewarował go bezpośrednio za podłogę. U mnie pomimo ocynku wygnił płat z jednej strony, co ciekawe, nic nie było widać z zewnątrz, a ujawnił się dopiero po podniesieniu wykładziny.
Opublikowano
Mam zamiar kupić bmw e34 524 TD z 1990 roku. Czy ona już bedzie miała ocynkowaną blache?? Jeżeli możecie to powiedzcie coś jeszcze ogólnie o tym modelu

pozdrawiam :)

 

Ja mam juz druga e-34 wczesniej benzyna teraz tds od 2 miesiecy.

Co do blachy to jednak z tego roku moze juz byc troszke rdzy.Z tego co sie mi obilo o uszy to nie wszystkie mialy ocynkowana blache tylko jakies wersje specjalne.

Przed zakupem sprawdz dobrze blacharke kolo wlewu paliwa,tylna klape kolo lampek oswietlenia tablicy rejestracyjenej,drzwi od spodu kolo tych dolnych listew,progi w tylniej czesci i z przodu kolo blotnikow przednich,podloga pod nogami pasazera i tam gdzie laczy sie z progami.To sa miejsca gdzie zauwazylem ze w piatkach pojawia sie rdza.Co do silnika to ja mam dopiero pierwszego diesla wiec jeszcze jestem cienki w doradztwie.Ogolnie auto jak jezdzi sie delikatnie jak emeryt za pogrzebem to niewiele spala czasem rzucalem podejrzenia ze plywak sie zawiesil od rezerwy zdziwony malym spalaniem co do poprzedniej piatki w benzynie.Sprawdz jeszcze przed zakupem dobrze z kims co ma piatke lub mial przednie zawieszenie bo wiekszasc piatek co na sprzedaz jest ma w kiepskim stanie a remoncik zawieszenia nie jest tani.

BMW 730iA wcześniej

BMW 520i E34, BMW 318 E21, BMW 525 TDS E34, BMW 525i E34

Opublikowano
to ja jestem szcześliwy bo mi dopiero po 10. teraz całe zawieszenie z przodu mi napieprza jedna i 2 strona... tragedia! czekam aż zrobią drogi to zrobie zawieszenie.
Opublikowano
Co do zawieszenia to faktycznie , wymieniałem wiekszość zawieszenia z przodu i było cicho ale wystarczyły trzy przeloty po ulicy Krakowskiej we Wrocławiu na felgach 17 i znowu coś stuka :mrgreen:
Nie ma tego złego co by mi dobrze nie wyszło!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.