Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:search: - nie znalazłem.

 

Co mi da chiptunning 318is? Co będzie się zużywało szybciej po takiej imprezie? Gdzie w Warszawie coś takiego zrobię i ile mnie to wyniesie. Wiem, że m42 to mocno wyżyłowany silnik, ale czy da się z niego wysisnąć coś więcej? Mam przekładkę z e36, czy to też coś zmienia? Pozdr!

 

Proszę o darowanie sobie postów po co pakować kasę w 4 cylindry skoro można kupić 6. :mad2:

Opublikowano
Tzn. moze nie tak. Nie to ze chip nic nie da, zawsze to przesuniesz troche odcinke w gore, moze tez sie lekko przebieg momentu poprawi. Ale nie sadze zeby bez modyfikacji mechanicznych byla to roznica wyczuwalna dupohamownia a i zeby na normalnej hamowni bylo to cos ponad blad pomiaru czy zmiany wynikajace z innych czynnikow jak temperatura powietrza czy faza ksiezyca. Wpisz w google "318is chip" to costam poczytasz, nawet rewelacje w rodzaju ze chip za 100zl z allegro "urywa glowe".
Opublikowano
W dieslach może to ma sens, kiedy chcemy program, który wyciśnie z silnika maksimum bez kopcenia.

 

Nie tyle w dieslach, ile w silnikach turbodoladowanych (zarowno dieslach, jak i benzynach).

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

OK

 

Wielkie dzięki za liczne odpowiedzi. Zwłaszcza Alexowi! I tak leję 98 więc chyba się skuszę. Może wyników z hamowni nie wrzucę ale jak tylko zamontuję co trzeba dam znać jak to wyszło. Jeszcze raz dzięki! :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.