Skocz do zawartości

Co tak stuka? Pytanie do znawcy - w poscie adres do filmiku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po zlozeniu silnika i stukrotnym sprawdzeniu czy wszystko jest OK jesli chodzi o rozrzad TDS chodzi tak: http://www.youtube.com/watch?v=jU_FVvzIyBA

:mad2:

O co chodzi :?:

 

Kombinowalismy z ustawianiem walka rozrzadu a dokladniej z przyspieszaniem go 0-2 stopni i roznica polega na tym ze na 2 stopniach najbardziej stuka cos na szostym cylindrze a na 0 stopni na drugim..

zaplon jest ustawiony bardzo wczesny ale czy to to? slychac jakby zawor walil w tlok :duh:

 

Chce kupic czyjnik zegarowy aby dokladnie ustawic pompe wtryskowa, ale gorzej z adapterem ktory trzeba miec aby ustawic pompe - moze ktos z forumowiczow ma taki?

 

Robert i inni fachowcy pomozcie bo juz nie mamy pojecia co to moze byc... glowica byla robiona wczesniej u Poloka w Gliwicach - dobra firma ale moze zawor sie zacina w prowadnicy i nie zamyka sie i tlok go domyka? Czy moze to tylko za wczesny zaplon (choc watpie w to...)?

Jeśli po zaparkowaniu samochodu nie odwracasz się, żeby spojrzeć na swój samochód to znaczy, że kupiłeś złe auto :)
Opublikowano
Witam mam taki sam problem jak ty tylko u mnie to słychac chyba na 3 cylindrze i w dodatku auto głośno chodzi. jak znajdziesz przyczynę to daj mi znać proszę. Pozdrawiam
Opublikowano

jest jeden wtryskiwacz do wymiany - jutro koncowke juz bede mial (ok 100 zł bosha) w czwartek wymienie prawdopodobnie to dam znac ale to raczej nie to... robertbmw stwierdzil ze to zawor sie nie domyka... a glowica byla robiona (prawie 2000 za naprawe dalem (nowe zawory ssace, prowadnice, gniazda forkomory) :mad2: ) mozliwe ze faktycznie zawory sa za dlugie... sprawdze niedlugo i dam znac

 

regenerowalismy korbowody - przebieg 296 tys - panewki miodzio po pomiarach ale jajo sie zrobilo - teraz duzo lepiej na obroty sie wkreca ale to nie to stukalo :)

 

 

jak dojdziemy do tego co to jest to dam znac i umieszcze filmik :)

 

w koncu musimy pokazac ze TDS potrafi pieknie chodzic

 

:dance:

Jeśli po zaparkowaniu samochodu nie odwracasz się, żeby spojrzeć na swój samochód to znaczy, że kupiłeś złe auto :)
Opublikowano
no właśnie niech się wstydzą inne nowe samochody innych marek ze tds chodzi ciszej. daj znać jak ci poszło czy to wtrysk czy nie bo jak wtrysk to też wymieniam. pozdrawiam
Opublikowano
Nie wiem jak to jest u Ciebie ale ja w tds-ie jak chciałem wymienic same końcówki wtrysków to wszedzie mowili że nie ma sprzętu na ich ustawienie po wymianie bo są jakieś dwu stopniowe wtryskiwacze i trzeba ustawiać niskie ciśnienie wtrysku i wysokie...daj znac jak to wyszło u Ciebie bo to może być ciekawe doświadczenie na przyszłośc...
Opublikowano

chyba znalezlismy przyczyne...

 

tłoki wystaja ponad blok 1 mm :!:

 

a kolega z forum wyczytal chyba w TIS ze maja wystawac max 0,15 mm

 

poprzedni wlasciciel musial splanowac blok :duh:

 

uszczelka juz jest z trzeba otworami wiec nic wiecej nie da sie zrobic jak zalozyc inny blok :(

 

mam pytanie... czy ta wartosc 0,15 mm odnosi sie do uszczelki z jednym otworem czy w ogole....

 

przeczytalem w ksiazce sam naprawiam e36 na stronie 54 ze jak tlok wystaje wiecej niz 0,81 to trzeba zastosowac uszczelke z 3 otworami

 

wiec tzn ze moze tak duzo wystawac..

 

> 0,76 z dwoma otworami

 

juz sam zglupialem ile moze maks wystawac...

Jeśli po zaparkowaniu samochodu nie odwracasz się, żeby spojrzeć na swój samochód to znaczy, że kupiłeś złe auto :)
Opublikowano
uszczelka juz jest z trzeba otworami wiec nic wiecej nie da sie zrobic jak zalozyc inny blok Sad

 

jeżeli jest tak jak mówisz / nie robiłem jeszcze tds-ow/ to masz jeszcze jedno wyjście.

 

a mianowicie zasięgnąć rady w ASO jak maja być prawidłowo usytuowane tłoki względem płaszczyzny bloku,

zrobić SUPER dokładny pomiar

i wyjąć i splanować tłoki o zadana wartość.

 

ale pamiętaj ze lepiej splanować mniej/ tzn żeby był taki wymiar jaki jest potrzebny do KONKRETNEJ uszczelki/

 

jak splanujesz za mało to lipa bo po rozgrzaniu mogą bić

jak za dużo to tracisz kompresje.- a nowy tłoki kosztują.

Opublikowano

Witam

 

Robi się po dwa pomiary (w dwóch różnych miejscach) na każdym tłoku i wylicza się średnią arytmetyczną dla wszystkich tłoków.

 

Wysokość 0.54-0.76mm

uszczelka 2-otworowa

 

Wysokość 0.76-0.99mm

uszczelka 3-otworowa

 

Uwaga jeśli średnia wyjdzie poniżej 0.76mm ale choćby jeden tłok ma ponad 0.81mm to zastosować uszczelkę 3-otworową.

 

Pozdrawiam

typer

Opublikowano

dzieki za odpowiedzi

 

dzisiaj sciagamy jeszcze raz glowice i dokladnie postaramy sie pomierzyc ile wystaja poszczegolne tloki oraz sprawdzic glowice - osadzenie gniazd i zawory czy sie domykaja dobrze...

 

juz mamy ochote wziac mlotek i porabac auto :mrgreen:

 

a moze to przez to ze zmienilismy dolny lancuch i zebatke na wale a gorny lancuch zostal stary? moze tu jest blad? ale w koncu napinacz powinien te roznice zniwelowac... powinien :]

Jeśli po zaparkowaniu samochodu nie odwracasz się, żeby spojrzeć na swój samochód to znaczy, że kupiłeś złe auto :)
Opublikowano
ja bym sie skłonił ku czemu innemu niż te wystające tłoki. mam taki sam problem jak ty ale to jakby ustaje i co jakiś czas tak słychać. to raz a dwa to ze jak pojeżdze troszkę w stylu sportowym to chodzi ładnie. i nie wiem co to może być. ale.... jeśli ci sie uda to ppisz dalej
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.