Skocz do zawartości

Jeszcze raz, Ciężko pali na benzynie i na gazie 535i e 34


Krol

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wiele już o tym było ale ogólnie nie znalazłem satysfakcjonującej mnie odpowiedzi. Mianowicie sytuacja przedstawia się tak : gdy silnik jest zimny (rano lub jak mocno wystygnie) autko pali od razu, natomiast gdy silnik rozgrzeje się i zostanie wyłączony pojawia się problem. Trzeba długo kręcić (zaznaczam ze samochod zawsze odpala na benzynie), pomaga wciśnięcie pedału gazu. Po odpaleniu odzuwalne jest falowanie obrotów, bądz nierowna praca silnika. Na gazie problem występuje w tej samej postaci (długie kręcenie). Czasami jak odpalam na benzynie samochód potrafi zgasnąć zaraz o rozruchu i wtedy nie można go odpalić na benzynie. Wymieniłem świece, filtr powietrza i nie wiem co robić dalej. Proszę o pomoc w tej sprawie :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam nie wiem co ci pisali wcześniej ale to mi wygląda na pompkę paliwa nie trzyma ciśnienia i z tond ten problem z długim kręceniem zaczoł bym od niej najlepiej podmienić na sprawną jak masz oczywiśćie i będziesz wiedział czy jest poprawa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39kolego to są urki gazu

Jamiałem ten sam problem

odwiedziłem wszystkich elektroników i nic nikt nie zrobił

Auto na zimno paliło OK

Na ciepłym były problemy .............

długie kręcenie

brak mocy

zaczeła nawet strzelać

gaz uszkodził przepływkę

aż wreszcie wymontowałem GAZZZ

samochód dostał drugie życie ożył

praca silnika jest fantastyczna teraz jazda jest przyjemnością

NIGDY NIE ZAMONTUJE GAZZZU DO BMW

POZDROWIENIA BMW E 39 520i bez gazzzu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..............................................

aż wreszcie wymontowałem GAZZZ

samochód dostał drugie życie ożył

praca silnika jest fantastyczna teraz jazda jest przyjemnością

NIGDY NIE ZAMONTUJE GAZZZU DO BMW

POZDROWIENIA BMW E 39 520i bez gazzzu

 

 

e tam gadanie, ktoś spieprzył od początku montaż gazu i miałeś problemy.

 

Ja bym tu w tym przypadku skłonił sie ku silnikowi krokowemu i czujnikom temperatury. ciężkie zapalanie po zgaśnięciu na benzynie to dla mnie ewidentne zalanie silnika, wiec albo silnik korkowy nie otwiera sie odpowiednio duzo i silnik dostaje złą mieszanke przy odpalaniu, a wiadomo ze przy odpalaniu przez chwile leja wszytskie wtryski a nie pracuja one sekwęcyjnie i silnik krokowy podczas rozruchu mocno na chwile sie otwiera, na zimnym silnik jest w stanie przepalic bogata mieszanke, na cieplym sie zalewa. No a czujnik temperatury to swoją drogą bym sprawdził.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie, że z tym czujnikiem to coś może być, ponieważ wiatrak caly czas pracuje, nawet na zimnym, a wisko wyglada na nowe (niedawno zakupiony samochod wiec nie jestem pewny). możecie mi chociaż podpowiedzieć gdzie tych czujników szukać ? przymomne zę odpalanie na gazie ciepłego silnika też wygląda tak samo. dzięki za odpowiedzi, będę sprawdzał ale czekam także na jeszcze jakieś sugestie :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

visco pracuje cały czas to znaczy wiatrak sie kreci cały czas i tak ma byc, sprawdź ten silnik krokowy wpierw. Druga sprawa to sprawdź sobie luzy zaworowe, bo moze masz zaciasno zawory, tak przynajmniej w fso było jak były zaciasne to slabo palił na ciepło

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkrecilem dziś kopułkę, była brudna i powypalana, wyczyściłem ją i jest pewna różnica, chyba skuszę się na jej wymianę, a ten wiatrak to powinien chodzić na zimnym silniku ? bo wydaje mi się ze niebardzo. A i jeszcze jeżeli mozecie to powiedzcie gdzie szukać silniczka krokowego ? Oczyściłem też przewody od cewki, czy powinienem coś jeszcze wyczyścić ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kopułkę skoro jest jak mówisz proponuje wymienić pewnie widnieje na niej data ta sama co data produkcji autka :D

 

Możesz zmierzyć rezystancje: przewodów zapłonowych, kopułki, palca. Sprawdzić cewke i pewnie wiele innych rzeczy np podłączyć pod kompa :wink:

 

http://img123.imageshack.us/img123/7223/e34rozpuraqs2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
Witam . U mnie odpalanie wygląda tak że na ciepłym silniku muszę podczas rozruchu pompować pedałem gazu tak ze trzy razy albo wciskam go do oporu i też pomaga. Rano im zimniej tym lepiej odpala.Ciepły trochę postoi i dobrze pali,postoi dłużej i problem.Może to być przez sonde? LPG sekwencja. Dodam że obroty równe i przyspiesza dobrze. Wymieniony czujnik temperatury płynu ,kopułka ,palec.Podpięcie do kompa wykazało sonde. Pozdrawiam.
Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja powiem tak,ciężko pali Ci na benzynie bo auto gasisz na gazie. Resztki gazu które zostają w przewodach gazowych i kolektorze ssącym (a jest on dupny) osiadają na dnie tego ostatniego (gaz lpg jest cięższy od powietrza i długo odparowuje z tąd zakaz parkowania w podziemnych parkingach) i utrudniają rozruch ciepłego silnika. Dlatego musisz długo kręcić rozrusznikiem ,aby wydmuchać resztki tego gazu. Sprubuj pojeżdzić na benzynie i gasić na niej a zobaczysz że auto będzie paliło normalnie.

Chyba że masz sekwencję to przyczyna będzie inna.

 

ps. sorry dopiero teraz zauważyłem że post był z 2007r :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posta napisałem wczoraj :D Gaz mam sekwencje silnik gasze na benzynie a nawet jak bede jezdził tylko na benzynie to i tak lipa.Podobno komputer od gazu rozwala mape wtrysku a komp nie resetuje się po zgaszeniu silnika. Może tak być?? Mam taki myk że po przekręceniu kluczyka pompuje paliwo ok 3sek więc ciśnienie jest podczas rozruchu.Pozdrawiam.
Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skorzystam z okazi i Mam bardzo podobny problem tylko ja jestem pewny ze zalewa mi silnik bo swiece sa w paliwie i tak jak kolega wyzej na zimnym pracuje lepiej mechanicy mowia ze to moze byc tez wina komputera lub sterownika maja dac zamiennik i sprawdzic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.