Skocz do zawartości

Strzał na gazie i problemy na benzynie


mirmi

Rekomendowane odpowiedzi

Po którymś z kolei strzale w kolektor ssacy nie mogę obecnie dojsć do ładu z praca samochodu na benzynie.Sprawdziłem-nie łapie lewego powietrza.Podejrzewałem też że to może byc sprawa "zapieczonych wtryskiwaczy" i też co do tego mam wątpliwosci.Objawy sa dosyc dziwne; chce przyspieszać na samochód tak jakby dusił sie od nadmiaru powietrza/?/......?Aby go rozpędzic musze dodać gazu ,popuscic,dodac popuscic, i juz mnie szlag trafiac zaczyna.Czy jest to mozliwe aby strzał mógł uszkodzić przepływomierz z gorącym drutem??? moze komuś z was zdarzyło sie cos podobnego ??? /Dodam 525,24zawory/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa nieszczelności odpada -już kilka razy sprawdzałem ,wpadł mi do głowy jeszcze pomysł że może siadła sonda...ale jak to samemu sprawdzic? Swoją drogą sprawdzałem wizualnie kondycje drutu w przepływce no i stwierdziłem ze i on jest cały.Co tu jeszcze można sprawdzić,już sam nie wiem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wpadł mi do głowy jeszcze pomysł że może siadła sonda...ale jak to samemu sprawdzic?

 

Na naszym forum jest dokładny opis jak to samemu zrobić...Wystarczy "T_Y_L_K_O P_O_S_Z_U_K_A_Ć" :twisted:

SPRZEDAM:

Zmieniarkę Pioneer CDX-P650

Cały komplet, nowa!

Wszelkie informacje tylko na "PW"

Tanio!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na giełdę, ale nie kupuj kota w worku. Najlepiej sprawdź na miejscu. Jeśli nie jesteś pewien co do sondy, to pojedź na diagnostykę do gazowników lub gdziekolwiek i poproś o analizę spalin.

Ja jednak stawiam na przepływomierz. Sam przerabiałem już ten problem dwa razy. Cena nowego waha się w okolicy UWAGA... 1500 zł, za używkę płaciłem dwa lata temu 350 zł. Kupiłem od razu dwa z 750i, (te same do silnika 2.0 24V).

Po wymianie przepływomierza w pamięci komputera pozostanie kod usterki tegoż - przy najbliższej okazji warto go wykasować.

Pozdrawiam, Michał
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też stawiam na przepływomierz .. jeśli masz na ciepły drut to go wypnij i wtedy sprawdź powinien normalnie odpalić jeśli wszystko działa to przepływka. mam to samo. Odłączyłem przepływomierz który przy jeździe na gazie nie jest brany pod uwagę. Samochód przestawi dawkę benzyny na sztywne nastawy z kompa - będzie więcej palił na benzynie. Ja na razie przepływomierza nie kupuje.... Jeśli się mylę to mnie poprawcie...
E36 325i
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jesteś pewny że po wypięciu z gnazda przepływki wtyczki nic nie uszkodzę odpalając w tym stanie samochód?Jeżeli jest to bezpieczny sposób na sprawdzenie w/w objawów to dzieki za wskazówkę.Jutro to sprawdzę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak odepniesz to nic się nie stanie jak pisałem komp przejdzie na sztywne nastawy odnośnie składu mieszanki będzie więcej palił . Ja jeżdżę już ponad rok ,wcześniej jak nie miałem gazu to paliła mi 16l/100 po mieście teraz po przejściu na gaz 14-15l/100. Dziś jakby na złość odpiąłem koledze przepływomierz w e34 2,5 m50 ten sam objaw po wielu strzałach kiedy zrobiło się troszkę zimniej kłopot z odpaleniem i obrotami. Po wypięci wsio ok...

odnośnie tego czy jestem pewny że nic się nie stanie- u mnie nic się nie stało a przy podłączeniu pod komputer pokazuje tylko błąd przepływomierza...

E36 325i
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam.

 

Mam ten sam problem chyba jest przeplywomierz uszkodzony bo auto do 3 tys obrotow trudno wkrecic, trzesie sie , obroty na biegu jalowym 400-500 tak jak by nie palil na 2 cylindry, powyzej 3 tys auto ciagnie ok.

 

Po odpięciu przeplywomierza obroty biegu stabilne okolo 800.

 

Moje pytanie jest nastepujace??

 

czy przepływomierz ma wpływ na jazde na gazie 2 generacji, jesli tak to jaki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy rozwiązałeś swój problem??

 

 

bo u mnie też na biegu jałowym na gazie dziwnie sie dłąwi i obroty też są 400-500

 

Ale ja mam problemy na benzynie oborty 400-500 nie wkreca sie.

 

Na gazie chodzi tylko obroty za wysokie 1200 nie wiem jak je zmniejszyc.

 

Wiem ze mam uszkodzony przeplywomierz chociaz, po podlaczeniu pod komputer nie wykazuje bledu.

 

Jak odepne przeplywomierz to obroty na benzynie w miare stabilne okolo 800.

 

Ale nie wiem co ma przeplywomierz do instalacji gazowej 2 generacji, bo problemy z wyzszymi obrotami na gazie pojawily sie z usterką przeplywomierza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.