Skocz do zawartości

316i problem z chlodzeniem silnika


planetka10

Rekomendowane odpowiedzi

wiem ,ze ten temat zaczyna juz byc nudny(przewija sie calkiem regularnie),ale moj samochod nadal sie grzeje!!

zostala wymieniona dwa razy uszczelka pod glowica,glowica zostala przeswietlona i szlifowana.termostat jest wymontowany,chlodnica jest dobrze przeplukana po zatrzymaniu wiatraka nagrzewa sie odpowiednio,wiatrak kreci sie szybciej gdy silnik jest goracy i ciezko go zatrzymac.gdy wskazowka jest bliska czerwonego pola zatrzymuje samochod i widze jak (wskazowka)opada szybko (jak wskazowka sekundowa w zegarku).sprawdzajac weze jeden jest goracy drugi dobrze cieply oba maja troche cisnienia ale nie sa bardzo twarde.samochod nie grzeje sie kiedy wlacze ogrzewanie i ustawie na dwojke,po przejechaniu paru mil i wylaczeniu ogrzewania wskazowka szybko sie podnosi.

dodam ze pompa pompuje wode,ktos sugerowal ze te samochody ciezko sie odpowietrza probowalam wielu matod i nic.pomuszcie prosze bo samochod jest w anglii a tutejsi mechanicy ciagle by wymieniali uszczelke

dziekuje i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to głupie co napisze ale przyszło mi do głowy że może masz licznik uszkodzony. wyposaż się w jakiś termometr którym będziesz mógł badać temperaturę cieczy. jak ci będzie wariować wskazówka to będziesz mógł korygować sprawe termometrem zanurzając go w chłodnicy. jednak na 99% to masz źle odpowietrzony układ.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
witam,ja mam podobny problem ,ale raczej mniej kłopotliwy.Chodzi o to ze jeden z przewodów ktore dochodzą do silnika jest stary i sparciały i ucieka z niego płyn wiec poprostu nieda sie jezdzic bo trzeba by było non stop dolewac...trzeba go wymienic ale nie wiem jakiej srednicy musialby byc...wiem wiem najłatwiej go wymontowac i isc do sklepu,tylko ze problem jest taki ze auto jest w wwarszawie bo niedało sie juz nim wrocic do miejsca gdzie mieszkam...Chciałem zapytac czy moze ktos wie jaki to powinien byc przewod?Jestem laikiem raczej wiem ze dochodzi on do silnika ,a konkretniej do miejsca za paskiem klinowym alternatora .Jeden z warszawskich majstrow probowal to zrobic,chociaz tak zebym mogl do domu dojechac,obcioł nieco ten przewod od góry,niby wszystko ok,ale po 20 km znowu zaczelo cieknąc i nieby sensu dalej jechac zeby niezniszczyc silnika...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.