Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie

Kiedyś już pytałem ale bo rozebraniu zbiornika i wyciągnięciu wszystkiego nie mogłem zrozumieć metody działania tych wszystkich przewodów

Powiem wiecej kiedyś pytałem co sie dzieje jak pokazuje wskazówka 25 l a silnik gaśnie tak jak by brakowało paliwa doradzono mi ze pompka jest uszkodzona

 

I tu byłem zaskoczony załączyłem pompkę i hula nie wiem co jest grane moze jakiś styk albo co

i nie wiem czy czasem komputet tym nie steruje

 

BARDZO PROSZE OPOMOC LUB RADE LUB SCHEMAT ZBIORNIKA

Opublikowano

W baku przewody z paliwem masz 2

Jeden idzie od samej pompy paliwa do filtra pod maską, a drugi to powrót paliwa do baku ( z tego co pamiętam zagięta rurka ).

Ale nie mylić z pływakiem, bo spotkałem się już z takim przypadkiem, że gościu znalazł pływak i myślał że to pompka- no bo pod dekielkiem w baku

Opublikowano

Rozwiązałeś może już swój problem? Ja cały czas nie mogę dojść do tego co się dzieje u mnie. Raz jest ok drugim razem gaśnie, mechanik powiedział mi że pompka paliwa nie podaje paliwa o odpowiednim ciśnieniu. Wymieniłem raz pompkę na pompkę z allegro i spaliła się bo miałem syf w baku i pracowała prawie na sucho i padła. Kupiłem następną i po ok miesiącu okazało, że znowu zapchał się filtr pod pompką, ale rozebrałem wypłukałem i śmigała pięknie podawała dobre ciśnienie bo palił jak marzenie. Ale pewnego dnia jadę sobie po centrum i autko mi zgasło. Na szczęście zatrzymałem się w bramie, i zawsze mam przy sobie komplet kluczy wiec szybka rozbiórka tylnej kanapy, i dobieram się do pompki bo myślałem, że znowu się zapchała choć już czyściłem bak. A tu niespodzianka czyściuteńko! Pogrzebałem bo miałem czas (nieważne że u kogoś na podwórku hehe), i nic niepokojącego nie zobaczyłem, więc poskładałem i próbuje odpalić. I co auto odpaliło po krótkim kręceniu.

Poznałem budowę baku i nadal dokładnie nie wiem jak to funkcjonuje te schematy z realoem.com nic Ci nie dadzą wiem to bo już tyle razy tam grzebałem, że znam je na pamięć.

Też mam TDS-a i to chyba jakaś przypadłość tych aut. Bo już się wycwaniłem i pooglądałem fotki pompek paliwowych na allegro, jeżeli też spojrzysz na allegero to do TDS-a jest zupełnie inne podłączenie niż do benzyny.

Życzę Ci powodzenia w walce z pompką w TDS-ie.

 

JA chyba zdecyduję się jeszcze raz na zakup "nowej" może już nie chińszczyzny z allegro, ale może używki sprawdzonej.

Jeżeli sam tam grzebałeś to pewnie wiesz, że paliwo wychodzi z baku za kierowcą. tylko jak to wszystko dzieje się w baku to ja nie mam pojecia.

 

Pozdrawiam

 

W sobotę najprawdopodobniej jeszcze raz sie dobiorę do pompki porobię zdjęcia i może na forum spróbujemy dojść jak to wszystko się dzieje.

Opublikowano
Dziekuję serdecznie widzę ze nie jestem sam w walce z pompka paliwową jeżeli moge Cię prosić jakie osiągasz postępy czy mozesz o nich pisać to ważne chyba dla 20 procent posiadaczy tdsa
Opublikowano

Uporałem się z problemem !! , ale niestety nie wiem na jak długo.

 

Jak do tego doszedłem... miałem do zrobienia drogę niecałe 100 km i już po przejechaniu 20 km stanąłem i co sie okazało, znowu pompka w baku się zasyfiła i prawie niewidocznie gdyby nie to, że było ostre słońce to bym tego nie zauważył. No niestety na drodze nie miałem jak dobrze tego wyczyścić więc płukałem pompkę w ropie która była w baku więc cały syf i tak został w baku.

Ale zaraz po dojechaniu do domu zabrałem się do czyszczenia... ?? na początek wyczyściłem pompkę odkurzaczem wyciągnąłem cały syf z tego siteczka które jest w pompce. (nie oryginalnej, jak dobrze pamiętam w oryginalnej nie ma, tylko jest taki filierek wpinany pod pompkę w kształcie półkola) Następnie zabrałem się za czyszczenie tych komór w baku. Dobrze że są jasne i widać w nich cały syf, a był straszny jak pomieszałem trochę w tych komorach to zupka była. hehe. W każdym razie wyciągnąłem pompę i zacząłem wypompowywać ten syf, ściągnąłem ile dałem rade. Pompka pompuje już pięknie i daje dobre ciśnienie.

A przy czyszczeniu wziąłem jeszcze przedmuchałem te kanały które tam są w baku i przewody.

Później wziąłem wsiadłem pod pompowałem paliwo pompką i zapalił normalnie jak nóweczka, aż byłem w szoku, że taka głupota i tyle problemów!

 

Miałem robić zdjęcia, ale szkoda było mi aparatu bo cały w ropie byłem, a nie chciałem go uszkodzić.

 

Ale już wiem jak to funkcjonuje bo zauważyłem w końcu jak to paliwo się przelewa.

 

Jak byście chcieli jakieś wskazówki to mój nr gg 261049 z chęcią pomogę.

 

Życzę powodzenia w walce z pompkami w baku :D :D :D

Opublikowano

Raduje sie serce moje ze udało Ci sie rozwiązać ten problem i jest tez dla mnie swiatełkiem w tunelu wiesz tylko nie wiem jakie ma podawać ciśnienie pompka

Powiem Tak rozebrałem to wszystko wziołem pompke i podłaczyłem w naczyniu z ropą do prostownika sika nieżle powiem szczerze lecz czy jest syf w baku tego nie mogę ocenić powiem tak jest dużo nalotu ale w środku jak mi sie wydaje czysto Ale chyba sie zastosuje do Twojich doświadczeń z tym ze ja mam jjeszcze orginalna pompke chyba ja przedmucham lub jakoś wyczyszcze Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.