Skocz do zawartości

kris_fox

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Łódź / Opoczno

Osiągnięcia kris_fox

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. skrzynia wymieniona :D skrzynia 400 robocizna 200 :) powodem awarii mojej skrzyni były nie wiedziec czemu znajdujące sie w niej 2 śrubki :/ ale podejrzewam ze gdzieś się wykręciły :/ i uszkodziły tryby
  2. jeszcze nie zrobiłem nic poza kupieniem skrzyni, jutro wymienię i opiszę co i jak. Wiesz jak puszczasz gaz to słyszysz takie chrobotanie takie chry chry chry w równych odstępach czasu??
  3. Uporałem się z problemem !! , ale niestety nie wiem na jak długo. Jak do tego doszedłem... miałem do zrobienia drogę niecałe 100 km i już po przejechaniu 20 km stanąłem i co sie okazało, znowu pompka w baku się zasyfiła i prawie niewidocznie gdyby nie to, że było ostre słońce to bym tego nie zauważył. No niestety na drodze nie miałem jak dobrze tego wyczyścić więc płukałem pompkę w ropie która była w baku więc cały syf i tak został w baku. Ale zaraz po dojechaniu do domu zabrałem się do czyszczenia... ?? na początek wyczyściłem pompkę odkurzaczem wyciągnąłem cały syf z tego siteczka które jest w pompce. (nie oryginalnej, jak dobrze pamiętam w oryginalnej nie ma, tylko jest taki filierek wpinany pod pompkę w kształcie półkola) Następnie zabrałem się za czyszczenie tych komór w baku. Dobrze że są jasne i widać w nich cały syf, a był straszny jak pomieszałem trochę w tych komorach to zupka była. hehe. W każdym razie wyciągnąłem pompę i zacząłem wypompowywać ten syf, ściągnąłem ile dałem rade. Pompka pompuje już pięknie i daje dobre ciśnienie. A przy czyszczeniu wziąłem jeszcze przedmuchałem te kanały które tam są w baku i przewody. Później wziąłem wsiadłem pod pompowałem paliwo pompką i zapalił normalnie jak nóweczka, aż byłem w szoku, że taka głupota i tyle problemów! Miałem robić zdjęcia, ale szkoda było mi aparatu bo cały w ropie byłem, a nie chciałem go uszkodzić. Ale już wiem jak to funkcjonuje bo zauważyłem w końcu jak to paliwo się przelewa. Jak byście chcieli jakieś wskazówki to mój nr gg 261049 z chęcią pomogę. Życzę powodzenia w walce z pompkami w baku :D :D :D
  4. Rozwiązałeś może już swój problem? Ja cały czas nie mogę dojść do tego co się dzieje u mnie. Raz jest ok drugim razem gaśnie, mechanik powiedział mi że pompka paliwa nie podaje paliwa o odpowiednim ciśnieniu. Wymieniłem raz pompkę na pompkę z allegro i spaliła się bo miałem syf w baku i pracowała prawie na sucho i padła. Kupiłem następną i po ok miesiącu okazało, że znowu zapchał się filtr pod pompką, ale rozebrałem wypłukałem i śmigała pięknie podawała dobre ciśnienie bo palił jak marzenie. Ale pewnego dnia jadę sobie po centrum i autko mi zgasło. Na szczęście zatrzymałem się w bramie, i zawsze mam przy sobie komplet kluczy wiec szybka rozbiórka tylnej kanapy, i dobieram się do pompki bo myślałem, że znowu się zapchała choć już czyściłem bak. A tu niespodzianka czyściuteńko! Pogrzebałem bo miałem czas (nieważne że u kogoś na podwórku hehe), i nic niepokojącego nie zobaczyłem, więc poskładałem i próbuje odpalić. I co auto odpaliło po krótkim kręceniu. Poznałem budowę baku i nadal dokładnie nie wiem jak to funkcjonuje te schematy z realoem.com nic Ci nie dadzą wiem to bo już tyle razy tam grzebałem, że znam je na pamięć. Też mam TDS-a i to chyba jakaś przypadłość tych aut. Bo już się wycwaniłem i pooglądałem fotki pompek paliwowych na allegro, jeżeli też spojrzysz na allegero to do TDS-a jest zupełnie inne podłączenie niż do benzyny. Życzę Ci powodzenia w walce z pompką w TDS-ie. JA chyba zdecyduję się jeszcze raz na zakup "nowej" może już nie chińszczyzny z allegro, ale może używki sprawdzonej. Jeżeli sam tam grzebałeś to pewnie wiesz, że paliwo wychodzi z baku za kierowcą. tylko jak to wszystko dzieje się w baku to ja nie mam pojecia. Pozdrawiam W sobotę najprawdopodobniej jeszcze raz sie dobiorę do pompki porobię zdjęcia i może na forum spróbujemy dojść jak to wszystko się dzieje.
  5. Witam, Mam problem i szukam jakiejś mądrej rady. Mianowicie w moim e39 525 tds bardzo dziwne odgłosy wydaje skrzynia biegów. Gdy zaczęło się to dziać było słychać na 2 przy puszczeniu gazu takie chrobotanie, później na 4 przy normalnej jeździe zaczęło dosłownie walić i słychać wewnątrz auta jakby sie pociągiem jechało po szynach. Teraz zaczęło jeszcze trochę inaczej tykać na 1. Czasem nawet już na luzie zaczyna tykać. Pytanie moje jest takie wymieniać na używkę czy naprawiać?? Jeżeli wymienić to znacie może jakiegoś odpowiedzialnego sprzedawcę z allegro lub macie jakieś namiary na używane skrzynie do BMW? najlepiej z łódzkiego. I czy ma ktoś pojęcie czy może to być skrzynia od Omegi tds czy tez od e34??? bo najlatwiej takie wlasnei znalezc na allegro. patrzylem na to: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DF71&mospid=47543&btnr=23_0121&hg=23&fg=05 i wygląda na to że do mojego auta jest ta o numerze 23001434219 ponieważ auto jest z 01/97. Czy te skrzynie są tak różne że muszę dokładnie tej szukać??
  6. ja jechałem swoim TDS-em e39 '97 225km/h
  7. jestem ciekaw bo nie probowalem, ale musze sprawdzic... dzieki za odpowiedz :)
  8. Witam wszystkich Zastanawiają mnie dwie rzeczy w mojej E39 525tds a mianowicie: 1. Dlaczego mam dwa przyciski od włączania tempomatu? Napewno ktoś coś pokombinował :) Jeden w kierownicy (niedziałający), a drugi na listwie pod przełącznikiem przeciwmgielnych (działający). Moje pytanie odnosnie tego problemu to Czy mozna zrobić tak zeby dzialal tan na kierownicy? A ten drugi wykopac??? Oczywiscie dodawanie i odejmowanie predkosci dziala z kierownicy. 2. Pompa paliwa w baku (ciagnie się ten problem za mna i nie moge z nim poradzic sobie) Sprawa wyglada nastepujaco wymienilem pompe paliwa (bo niby byla spalona). Ale ona nadal nie dziala i przy 15 litrach konczy sie jazda choc paliwo jest bo sprawdzalem (dobieralem sie do baku od wnetrza). Nastepnie sprawdzilem bezpiecznik jest OK nawet wymienilem zeby sprawdzic i nadal nie dziala. Cóż to mysle moze sie nie zalacza moze teraz bedzie chodzila (bo podobno jak jest wiecej paliwa to nie zalacza sie)... Nic bardziej mylnego stanalem na drodze... dobrze ze mam dobrych znajomych to mi podwiezli ropke... To mowie sprawdze czy jest napiecie na pompie znowu rozebralem tylnia kanape i sprawdzam i nie ma??? I co ja mam zrobic prosze o jakies pomysly. sugestie... moze jakies schematy... ?? moze to jakis przekaznik ?
  9. Dzieki za wspanialy i łopatologiczny opis:) Pozdrawiam U mnie byl problem bo nie mialem masy w 19 pinie :) I moze jeszcze te drzwi.. heh
  10. Mam ten sam problem w moim E39 jak silnik pracuje na "luzie" to wskazówka ekonomizera wskazuje na spalanie 0 a jak jade jest ok ? Nie wiem dlaczego tak jest i jezeli ktoś wie co zrobic zeby bylo ok to prosze o porade. I czy ekonomizer jest powiazany z komputerem ktory jak go skasuje na postoju pokazuje 99,9 spalanie ?? Czy da się to jakoś przestawić??
  11. W moim BMW 525 TDS wymienilem pompe paliwa w baku ale i tak paliwa nie pompuje zamontowalem ja tak jak pisalo wczesniej napelnilem ropa zeby nie pracowala na sucho. Moze to przkaznik albo jakis bezpiecznik czy ma ktos moze schemat bezpiecznikow do e39?? a gdzie moge znalezc przekaznik i jak to sprawdzic??? Prosze POMOŻCIE!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.