Skocz do zawartości

swap od e36 do e30 problemy po wymianie oleju silnikowego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam e30 po przekladce od e36 2,5Vanos kupilem juz taka postanowilem wymienic olej bo byl juz czarny i strasznie wodnisty zalalem go lotosem polsyntetykiem po jakis 50metrach nagle stracila moc z ledwoscia dotoczylem sie do garazu a teraz nie chce odpalic.Kumpel ma 525 wymienial olej w serwise podobnierz sa tam jakies kontrolki do cofniecia komputerowo po zmianie oleju moze to jest problem?za odpowiedzi z gory dzieki
Opublikowano
kontrolki?? pewnie chodzi ci o oil serwis, ale to i w e30 sie robi i nie ma zadnego wplywu na prace silnika. moze cos schrzaniles przy wymianie???
POSZUKAJ ZANIM ZAPYTASZ, NIBY NIC A TAK WIELE!!!!!!!!!!!
Opublikowano
spoko silnik nie jest zajechany (140km/h na dwojce spokojnie):-)poziom oleju jest ok.A co mozna schszanic przy wymianie oleju??olej jest ok taki sam leje kumpel do swojej bmki ale wlasnie nie wiem jaki poprzedni wlasciciel lal on sam tego nie wiedzial jeszcze poprzedni wlasciciel zginal w wypadku i ten nie wie co to byl za olej.Ale przez olej czyzby az taki duzy spadek mocy??nie mozliwe!!
Opublikowano

To moze byc zwykly przypadek.

Sprawdz wydajnosc pompy paliwa,czy w ogole daje paliwko.Czy ma iskre

i wszystko w tym kierunku.Lotos jest wujowy ,ale nie do tego stopnia :P

pozdrawiam

Opublikowano
spoko silnik nie jest zajechany (140km/h na dwojce spokojnie):-)

 

 

No to może go właśnie zajechałeś :mad2:

Opublikowano
spoko silnik nie jest zajechany (140km/h na dwojce spokojnie):-)

 

 

No to może go właśnie zajechałeś :mad2:

Potwierdzam...czysta glupota... :duh:

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Opublikowano
spoko spoko silnik nie jest katowany tylko przy zakupie sprawdzalem go chodzilo mi o cos szybkiego i mocnego musialem sprawdzic wszystko gralo az do tej nieszczesnej wymiany oleju dzieki za odp pozdro
Opublikowano
wszystko bylo ok ten stary olej wygladal jak przekladniowka od 30letniej fadromy czarny jak smola i wodnisty jak cholera na nim chodzla a na nowym lotosiku nie chce ne rozumiem.Mialem tz malo paliwa jak wystawialem z warsztatu moze zassala mi jakiegos syfu z dna baku ale nie sadze potm wlalem jeszcze z 10literkow i probowalem odpalic ze dwa rzy zalapala mi ale tylko na chwilkie i zgasla chodzila strasznie nierowno a pozniej juz kaplica padl akumulator i tak zostala.dzieki za odp pozdrawiam
Opublikowano

przy wymianie cos mozna pochrzanic.

w m50/52 jest wklad filtra oleju, czy zwykly wkrecany??

moze cos z filtrem?? moze nie zassal oliwy?? albo cos? sprawdz jeszcze czy paliwo dostaje i z powietrzem nie ma problemow.

 

kiedys byl taki topic na temat zmiany oleju. gosc mial problem w e46 chyba, po zmianie sie zatarla....ale szczegolow nie znam....

POSZUKAJ ZANIM ZAPYTASZ, NIBY NIC A TAK WIELE!!!!!!!!!!!
Opublikowano
taka glupota a tyle kombinacji filtr oleju byl lipny zmienilem na drugi i cyka!!!aha mam pytanko jeszcze ile moze kosztowac silniczek trokowy do e36??
Opublikowano
taka glupota a tyle kombinacji filtr oleju byl lipny zmienilem na drugi i cyka!!!aha mam pytanko jeszcze ile moze kosztowac silniczek trokowy do e36??

a moze krokowy?

 

100-150zł

Opublikowano

A ja trochę z innej beczki spytam: ile miałeś problemów przy swapie z wiązka...mocowaniem silnika do budy..podpasowaniem sprzęgła noi w końcu czy wał napędowy długością pasował

 

Co do tematu to kontrolki "oilservice" raczej nie mialy wpływu na zdechniecie silnika...pewnie któryś kabel nie podpieliscie dobrze i przy "szarpaniu" poluzował sie albo rozszczelniło układ wydechowy i silnik na awarie "wskoczył" (nie wiem jaki tam wydech dałeś)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.