Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak w temacie moja 528i po wymianie świec, oleju, filtrów oleju, powietrza i paliwa gorzej odpala. Odnoszę wrażenie (zresztą nie tylko ja) że trzeba dłużej trzymać przekręcony kluczyk ok. 2-3 s. wcześniej odpalała z tzw. dotyku. teraz moje pytanie czym to może być spowodowane?
Opublikowano

Nie filtr paliwa jest założony chyba dobrze było na nim oznaczenie w którą stronę (strzałka) która mam nadzieje oznaczała drogę z baku do silnika bo tak założyłem. A orientujesz się czy tak właśnie ma być czy jednak ma to być droga z silnika dz baku co według mnie było by nie logiczne.

Pyzatym wszystkie części eksploatacyjne zostały wymienione na identyczne z tym że nowe i coś jest nie tak a ja nie wiem co!

Opublikowano
Strzałka oznacza kierunek przepływu. Chyba że filtr jest z wadą i nie daje pełnej przepustowości. A nie śmierdzi benzyną?
Oleje i płyny Pentosin 0694679252 Maciek
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Świece BOSCH'a czy NGK :?: Jeśli BOSCH....trafiają się wadliwe...

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
mnie na starych świecach lepiej palił mimo że środkowych elektrod już prawie nie było
Opublikowano
popieram wypowiedzi przedmówców --świece!spróbuj inne :arrow: :arrow: :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a jak czesto trzeba wymieniac swiece ? - E39 - 520i
  • Członkowie klubu
Opublikowano
a jak czesto trzeba wymieniac swiece ? - E39 - 520i

Co 30 tyś

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano

Dzięki za odpowiedzi.

Świece są NGK takie jak powinny być zresztą są identyczne jak poprzednie z tym że nowe.

Jak włożę kluczyk w stacyjkę i przekręcę zawsze słyszę jak samochód "przygotowywuje" sie do odpalenia i zawsze było tak że jak tylko na sekundę przekręcałem zapłon to ona odpalała, a teraz nie chce. Musze zrestartować i przy drugiej próbie odpala już normalnie tak jak wcześniej odpalała z "dotyku".

Opublikowano
rozsądny człek czeko aż te "przygotowania " się zakończą czyli pompka musi podać paliwo i się wyłączyć no i w tym czasie imobilajzer musi pozwolić na zapłon (fakt że w BeeMie trwa to ułamek sekundy) ale na pompkę warto poczekać
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem jak koledzy odpalają, ale ja robie tak, przekrecam zapłon, czekam ąz zgasna zółte kontrolki (ok 2 sekundy) i dopiero odpalam, pali na dotyk, a jak nie czekam tylko od razu odpalam to kreci ze 2-3 sekundy - silnik benzynowy. Spróbuj tak. Tak na marginesie czasem (ze 2 razy w miesiacu) musze krecic kilka sekund, myślę, ze najprawdopodobniej świece do wymiany, co sądzicie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
hehe, Dajan wlasnie chyba wyjasniłeś to "moje czekanie", wieć z tego rozumiem, że trzeba poczekać ten moment
Opublikowano
pompkę słychać a jak da ciśnienie na wtryski to po odpaleniu silnik od razu równo pracuje
Opublikowano

No właśnie i tu zaczął sie mój problem zawsze czekam aż pompka zadziała kontrolki zgasną i dopiero odpalam i do wymiany nie było z tym najmniejszych problemów, odpalała bez zająknięcia.

I cały temat zaczął się od tego co mogło sie stać że teraz tak nie jest??

Nigdy wczesniej tak nie było nigdy nie musiałem kręcić nawet 0,5 s dłórzej a teraz tak jak by pompka za pierwszym razem nie podawała paliwa (chociaż słychać że działa) czy jak? Jak pisałem już wyżej za 2 razem jest już ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.