Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Slyszalem ze co niektorzy zakladaja do e30 popmpy paliwa od innych samochodow.Jesli ktos moze sie wypowiedziec w tym temacie to bede mu bardzo wdzieczny. Juz dwie mi padly i chcialbym zalozyc jakas inna wytrzymalsza pompe. Te orginalne sa zbyt delikatne
Opublikowano
Podróbki z Allegro długo nie działają. Poszukaj może dobrej używki, ten model pompy był stosowany w wielu autach.
Oleje i płyny Pentosin 0694679252 Maciek
Opublikowano
Chyba tak zrobie sprawdzalem cene orginalu w Intercars jest koosmiczna 843zl. :shock: Ale glownie chodzi mi o to ze jesli istniej taka mozliwosc zmiany pompy na inna znaczy sie z innego samochodu to chcialbym z niej skorzystac. Moze jest ktos na forum ktory przeprowadzal taka operacje. I jak to sie sprawoje. :?:
Opublikowano
A moze ktos mi powie jakie moga byc objawy dogorywajacej pompy?
Compact sprzedany. Teraz E46 i to w kombi :P
Opublikowano

Ja mam takie objawy dławienia się silnika przy przyspieszaniu, szczegolnie na zimnym silniku. Objawów o jakich ty piszesz nie zaobserwowałem...

Na gazie wszystko jest ok wiec domyslam sie ze ma to zwiazek z układem paliwowym. Nie wiem czy moge za to winic pompe...

Compact sprzedany. Teraz E46 i to w kombi :P
Opublikowano
Nie wiem czy moge za to winic pompe...

Możesz

 

A moge ja jakoś sprawdzić zanim ja wymienie i okaze sie ze jednak to nie jej wina?

Compact sprzedany. Teraz E46 i to w kombi :P
Opublikowano
To najpierw podłącz manometr bezpośrednio do pompki, potem do listwy i zobacz jakie masz ciśnienie, oczywiście musisz po wyłączeniu potrzymać manometr i zobaczyć czy zawór na listwie trzyma. Jak ciśnienie jest ok, a schodzi szybko po wyłączeniu to zawór zwrotny "na powodzian"... A na koniec głupio sie zapytam czy filtr paliwa wymieniałeś i czyściłeś sitko na pompie???
Oleje i płyny Pentosin 0694679252 Maciek
Opublikowano
To najpierw podłącz manometr bezpośrednio do pompki, potem do listwy i zobacz jakie masz ciśnienie, oczywiście musisz po wyłączeniu potrzymać manometr i zobaczyć czy zawór na listwie trzyma. Jak ciśnienie jest ok, a schodzi szybko po wyłączeniu to zawór zwrotny "na powodzian"... A na koniec głupio sie zapytam czy filtr paliwa wymieniałeś i czyściłeś sitko na pompie???

 

eeeee... chyba będę musiał to zrobić ;) Gdzie znajdę filtr paliwa? Bo sitko to rozumiem ze na pompie w baku? Wymiana jest bezproblemowa?

Compact sprzedany. Teraz E46 i to w kombi :P
Opublikowano
Hej! a czy jak pompę słychać znaczy mi się to podoba taaaki bzyk słychać równomierny to znaczy ze pada? bo u mnie na jałowym nierówno chodzi i już o tym pisałem Mam M40 silniczek 1,8 i na jałowym cyklicznie się wahają.
Pozdrawiam i dziękuję.
Opublikowano
Proponuje rozpocząć poszukiwania pod samochodem :lol: :lol: :lol:

 

Dziekii za podpowiedz, jutro zabiera sie za poszukiwania :P

Compact sprzedany. Teraz E46 i to w kombi :P
Opublikowano
To najpierw podłącz manometr bezpośrednio do pompki, potem do listwy i zobacz jakie masz ciśnienie, oczywiście musisz po wyłączeniu potrzymać manometr i zobaczyć czy zawór na listwie trzyma. Jak ciśnienie jest ok, a schodzi szybko po wyłączeniu to zawór zwrotny "na powodzian"... A na koniec głupio sie zapytam czy filtr paliwa wymieniałeś i czyściłeś sitko na pompie???
A GDZIE SZUKAĆ TEGO ZAWORU ZWROTNEGO

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.