Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich

Mam pytanie jak po zmianie manualnego szyberdachu na elektryczny gdzie należy podpiąc kable i co jeszcze potrzebuje?? :modlitwa:

Jestem samoukiem w dziedzinie samochodu, więc proszę o wyrozumiałość.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

 

Proponuję zapoznać się z zasadami korzystania z tej części forum. Jak wiadomo ta część nie służy do zadawania pytań tylko zamieszczania gotowych recept jak coś naprawić.

Na przyszłość piszmy posty we właściwych działach.

 

:roll:

Opublikowano
lapiej tego nie rob jesli nie chcesz miec problemow. Ja mam elektryczny od poczatku i mam same problemy z nim. Juz mam 3 szyber wymieniony!! Zeby silniczek wlozyc to musisz najpierw wyciac taka kostke tam gdzie silniczek sie umieszcza bo nie wejdzie. No chyba ze masz juz przystosowane na szyber elektryzcny. Pozniej musisz kupic silniczek, ten kawalek podsufitki oraz przycisk. Oczywiscie przycisk musisz kupic zgrany do silniczka bo nie wszystkie sa takie same. A podpinasz sie pod jakies tam 12V.

http://img177.imageshack.us/img177/7296/111eb2.jpg

Moje BMW i sprzecik audio

www.bts-bmw.pl

Opublikowano

Witam

jak mialem e-36 z ręcznym szyberdachem to tez mażyłem o elektrycznym .I nie jest to takie skomplikowane jakby moglo sie wydawać .

A mianowicie :

Kupilem Silniczek elektryczny z kawałkiem podsufitki w ksztalcie kwadratu z przyciskiem od sterowania otwierania zamykania dachu.

Koszt jakieś 3lata temu może 4 zaplciłem 150zl .

Uwaga kupiłem go z rozbitego auta sam go wymontowywałem i ważne jest żeby było kompletne tzn. jesli jest silniczek połaczony z przyciskiem do otwierania ułatwia to podłaczenie tylko 12v . Sam montaż jest prosty wykręcasz stary wstawiasz nowy mechanizm z tym tylko żeby był ustawiony na środek czyli zamknięty .zostaje tylko podłaczenie 12 V nie robiłem tego połaczenia do lampki oświetlenia tylko poprowadziłem odzielne dwa przewody dosyć grube poprzez podsufitkę prawy słupek i na dół pod schowek i tam się wpiołem pod stałe 12v nie zależne od zaplonu .Cała operacja trwała jakieś 2,5godz . i jescze musiałem tylko wyprać kawalek podsufitki który po wstawieniu z włacznikiem odrużniał się od reszty . Używałem tego szyberku jescze jakiś rok i dzialało wyśmienicie napewno fajna sprawa w poruwaniu z kolbą .

W razie pytan pisz pozdrawiam

 

:cool2:

Opublikowano
Ja tam też zmieniłem z manuala na elektrykę i zero problemów teraz, a jaka wygoda ;)
http://www.dami.pl/~wiktorc/BMW/tuning.jpg
Opublikowano

Dzięki piekne za opis.

Tylko gdzie wpiąc się pod stałe 12V??

Jestem samoukiem w dziedzinie samochodu, więc proszę o wyrozumiałość.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.