Skocz do zawartości

[E46] Centralny Zamek Fabryczny i problem


mlody_act

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Koledzy pomocy... u mnie jest taki problem iż nie moge otwierać ani zamykac (z zamykaniem jest mniej problemów) drzwi ani z centralnego ani z panelu srodkowego. Szczególnie jest to dotkliwe w upalne dni gdy auto stoi na słoncu - wowczas otworze go tylko od strony kierowcy i siara straszna jak akurat ktos ma jechac ze mną. muszę odpalic bunie wlaczyc klime poczekac az "ostygnie" i po jakims czasie zalapuje... jak raz zalapie to juz jest ok. Prosba o pomoc... no i jakis link z alledrogo do takich przekazników + ew instrukcje na @.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 464
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

koledzy a jak ten przycisk w srodku działa cały czas nie ma z nim zadnych problemów a z pilota juz wogole nie da rady ani zamykac ani otwierac to wina tych przekazników? baterie w pilocie nowe i oba piloty zaprogramowane. gdzie u mnie tkwi problem?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Na alledrogo znalazłem cos takiego :

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=1236300975

 

Zapytalem sprzedającego czy na focie jest licytowany przedmiot :

 

Odpowiedz:

witam,

tak, jest to licytowany przedmiot. zaminnik siemensa

Pozdrawiam.

 

Co o tym sądzicie ? Ogólnie to na wczesniejszych zdjeciach to bylo widac ze to TYCO albo SIEMENS a tu tylko MADE IN CHINA .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...
  • 1 rok później...

witam

zakupiłem bmw e46 320d parę dni temu no i tak:

rozładował mi się akumulator (prawie do końca) i nie mogłem otworzyć drzwi z pilota tak więc postanowiłem otworzyć kluczykiem i....kluczyk się przekręca w prawo nie zamykając drzwi,zapalają się światła w środku i nic,natomiast w lewo nie idzie w ogóle go przekręcić jakby go coś blokowało,po kilkusetnych próbach naciskania pilota otworzyły się się dzięki bogu,próbowałem psikać do zamka wd40 i użyć trochę więcej siły ale to na nic.Czy to wina wkładki czy zamka jak się za to zabrać?Trochę [BAD] jak pilot nie zadziała nie mogę wejść do auta.Sprawdzałem 3 kluczyki i na każdym to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

otworzyć bagażnik kluczykiem i podać prąd na aku i otworzyć zamkiem centralnym.

 

Coś w zamku chyba padło i nie ma tutaj za bardzo co wymyślać.

ale w e46 jest tylko zamek na kluczyk tylko w drzwiach kierowcy z tego co się orientuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Z tego można wywnioskować, że kolega ma kombi :norty:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki wszystkim

w poniedziałek się zabieram za sprawdzenie wkładki iż nie wiedziałem że jest to takie proste.A apropo aku to już jest padnięty.

Dam znać w poniedziałek co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć

zabrałem się trochę do roboty przy aucie i co,znalazłem opis(bdb)zdemontowania wkładki ale problem się zaczął gdyż ktoś chciał to robić wcześniej i za tą zaślepką gdzie jest imbusowa śruba która służy do wyjęcia wkładki okazała się tak wyrobiona że każdy klucz się tam ślizga,jak mogę teraz odkręcić tą śrubke?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie,okazało się że śruba którą skrobie to nie od wkładki tylko jakaś nie wiem do czego w zamku i jest za zaślepką na wysokości zamka a nie wkładki,szukam cały dzień ma forach jak zdemontować samą wkładkę iż w niektórych modelach może są to coupe i compacty znalazłem że za zaślepką na wysokości wkładki jest śruba,u mnie niema nic (touring) takiego,jest tylko podłużna zaślepka za która widzę bolec od wkładki i nic poza tym,żadnej śruby.Proszę powiedz mi któryś jak wyciągnąć to coś bo chcę zamówić zestaw naprawczy ale muszę mieć pewność co do tego.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oooooooo chyba właśnie znalazłem,ta śruba gdzieś będzie na skos może dlatego jej nie widzę,zaraz idę tu link jakby ktoś chciał zobaczyć "http://www.bmwgm5.com/lock_cylinder.htm"

A pytanie jest jeszcze do czego jest ta śruba która jest na wysokości zamka (imbus) za taką malutką zaślepką?bo myślałem z początku że to ona jest i ją obrobiłem i rozwaliłem jak tylko się dało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązanie :wyjęcie wkładki i zmiana cylindra,problem miałem z wyjęciem iż nie wiedziałem że śruba jest pod skosem (imbus) za czarną prostokątną zaślepką,jak odkręcacie śrube to z wyczuciem żeby nie wpadła na spód drzwi,poźniej na czas nie obecnośći wkładki proponuje włożyć zaślepkę iż dzięki niej śruba nie wpadnie do drzwi.

jak wyjąć wkładke :http://www.bmwgm5.com/lock_cylinder.htm

jak zmienić cylinder:http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=884145

 

Temat do zamknięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.