Skocz do zawartości

[E46] Centralny Zamek Fabryczny i problem


mlody_act

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z centralnym zamkiem/kluczykiem. Po wymianie baterii, normalnie zakodowalem kluczyk według schematu. Ale nie otwiera samochodu. Zamykanie działa, tak samo jak otwieranie bagażnika. Co mogło się stać? Przepraszam jeśli już był taki temat lub nie w tym miejscu to zakładam. Samochód e46 330xd automat 2003 rok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 464
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam, orientuje się ktoś który z tych przekażników w module komfortu na zdjeciu odpowiada za centralny zamek lewych drzwi kierowcy https://www.bmwgm5.com/Images/GM5_Images/GM5_STAR12_6963030.htm Mam problem z centralnym nie zawsze chce otworzyc drzwi kierowcy z pilota, pacjent e46 coupe 2004r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

Pojawił mi się problem z otwieraniem centralnego zamka z pilota, robiłem pomiary prądów bo rozładowywał mi się akumulator przez co konieczne było odpinanie jednej z klem akumulatora. Po kilku takich pomiarach przestał działać mi pilot z centralnego zamka, wiec pomyślałem że może się rozkodował niestety próba ponownego kilkukrotnego kodowania nic nie dała, centralny zamek jest sprawny bo z kluczyka i z wewnątrz otwiera się bez problemu, mało tego po ponownym ściągnięciu na chwilę klemy z akumulatora, pilot normalnie działa do momentu wsadzenia kluczyka do stacyjki i odpalenia samochodu , wtedy tak jakby kasowała się pamięć i znowu ani nie idzie zaprogramować kluczyka ani nie działa pilot , reszta bez zarzutów, i tak za każdym razem kiedy odepnę klemę. co może być nie tak miał ktoś z was podobny problem ??? Nadmienię że mam tylko jeden kluczyk, akumulatorek z pilota jest sprawny, przekaźniki z modułu komfortu raczej tu nie mają nic do rzeczy, gdyż centralny działa bez zarzutów i z konsoli i z zamka. Wiec nie wiem co mogę jeszcze sprawdzić ???

 

BMW 320 d przed liftem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam,

Mam nastepujący problem, moja Bawarka czasem się ze mną droczy i postanowilem ze miarka sie w koncu przebrala. Chodzi o problemy z zamkiem centralnym... Mianowicie sprawa wyglada tak. otwieram auto, zamykam wszystko jest ok, do czasu (niema reguły!) kiedy moj samochod postanowi nie zamknąć sie kiedy ja aktualnie spiesze sie do pracy. lub tez - kiedy z pracy wychodze on zamknawszy sie 8 godzin wczesniej kiedy do pracy dotarlem teraz nie chce sie otworzyc.

Dodam ze nie reaguje ani na Kluczyk (wkladam klucz do zamka i probuje przekrecic nie reaguje) ani na otwieranie/zamykanie z pilota tez nie reaguje. :evil:

Zauwazylem pewna zaleznosc, kiedy auto niechce sie zamknac postanowilem zamknac je od srodka na panelu glownym ktory jest przy lewarku zmiany biegow. auto bez najmniejszych problemow zamyka sie otwiera jak gdyby nigdy nic. ale na zamkniecie z zewnatrz nie reaguje. :cry:

Mial ktos moze podobne problemy ze swoim samochodem i moze mi wyjasnic o co tu naprawde chodzi. Oddalem auto do warsztatu 2 tygodnie temu, dzisiaj przychodze je odebrac... sprawdzam ten nieszczesny zamek i co, oczywiscie 3razy otwarlem/zamknalem samochod, wlozylem kluczyk do zamka zamknalem go i juz nie moglem otworzyc ani z pilota, ani z kluczyka.... :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Przekaźniki w module komfortu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A za co tak naprawde konkretnie jest odpowiedzialny Modul Komfortu, razem z tym zamkiem mialem perypetie z niedzialajacymi wycieraczkami podczas deszczu, z nawiewem, nie lecialo cieple powietrze, (zdazylo sie to razem z tymi wycieraczkami, wracalem do domu podczas solidnej ulewy i wycieraczki przestaly dzialac, a z nawiewow lecialo zimne powietrze...) no i radio ostatnio calkiem mi przestalo brac, mam orginal Mala Navi. Z HK zestawem. Moze to byc wszystko zwiazane z tym calym Modulem ? :shock:

Teraz jakby mnie Olsnilo :shock: :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Większość tak, radio to raczej końcówki mocy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam kolegów i koleżanki.

 

Mója fura to 320d 2003r po lifcie.

 

Kilka dni temu przestał działać mi zamek w drzwiach. Tzn. nie mogłem otworzyć samochodu. Dodam, że pilot w kluczyku nie działał mi już kilka miesięcy. Podejrzewam akumulator, albo coś nie łączy w środku, bo jeszcze przez jakiś czas jak zaczął szwankować działał czasem po potrząśnięciu albo po puknięciu w kluczyk. Potem już w ogóle umarł. Otwierałem i zamykałem więc samochód poprzez zamek w drzwiach kierowcy aż do felernego dnia kiedy to i zamek odmówił posłuszeństwa. Kluczyk jakoś dziwnie luźno przekręcał się w zamku i centralny nie chciał ruszyć. Gdyby nie uczynny, a zarazem nudzący się gość, który kilka kroków dalej sprzedawał sylwestrowe petardy - pewnie już nie miałbym którejś z szyb. On jednak cierpliwie namówił mnie abyśmy odginali drzwi pasażera i poprzez przygotowany wcześniej długi pręt próbowali wcisnąć przycisk centralnego koło lewarka zmiany biegów. To jednak nie przyniosło rezultatów, bo jak przypuszczałem aby ten przycisk zadziałał musi być wcześniej odblokowany zamek, czyli otwarty lub włączony zapłon. Po około dwóch godzinach męczarni - udało nam się włożyć za pomocą przymocowanego do pręta kluczyk serwisowy do stacyjki, a nawet włączyć zapłon i odpalić silnik :D Otworzenie już potem prętem szyby lub wciśnięcie przycisku od centralnego było już przysłowiową bułką z masłem :D

 

Zamek mam już na wierzchu i mam wrażenie, że coś mi się ułamało we wkładce. Poniżej zdjęcia i małego elementu, który znalazłem.

 

128ad0541b9f40aemed.jpg

 

fd40b03fa15ea8a8med.jpg

 

Kluczykiem kręcę ale trzpień pozostaje nieruchomy, więc dlatego zamka centralnego nie otwierał. Tak jakby się ukręcił. Zastanawiam się jednak, czy sam zestaw naprawczy zamka mi pomoże, bo mam wrażenie, iż coś pękło przy samym bębenku

 

Czy ma ktoś może dokładne zdjęcie takiego bębenka, abym mógł porównać z moim?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

A zamek tylnej klapy dlaczego jego nie otworzyłeś kluczykiem ? można wejsć przez bagażnik (jak to sedan ze składanymi siedzeniami )

kup uzywany zamek z kluczykami razem z zamkiem do klapy

mozesz poszukać kogoś co dopisze klucze do EWS i pilot bedzie działać

lub samemu dokupić interfejs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.

 

Mam taki problem z autem które zostało mi na parkingu pod pracbaza.

 

E46 320d 2001 nie wykazywała żadnych oznak by miało zepsuć się jej centralne.

 

Akumulator w kluczyku zmieniany ok. 3msc temu.

Pojechałem wczoraj do firmy która to robiła po sprawdzeniu twierdził że pilot sygnał nadaje.

Czy mógł się rozkodować lub cokolwiek ?

 

 

Wczoraj jeszcze o godzinie 13 I 16 w aucie działało prawidłowo centralne od klilnięcia.

 

Edit. Może jest tu jakiś majster z okolic Gryfina ?

Przychodzę do auta o godz 19 I nic nie działa z pilota.

Wkładka przekrecona, mam dostęp do bagażnika Aku też jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Popraw tytuł (zamiast e46 ma być 320d) i poczytaj o przekaźnikach w module komfortu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Witam mam e46 coupe 2001r 2.5 192km zaczął mi sie robić problem z zamkiem w prawych dzwiach przestało otwierać z pilota dzwi a zamykać zamyka, a 2-3 tyg po tym słabo pilot zaczął działać i teraz raz na jakiś czas tylko zadziała zna ktoś objaw co to moze być ? czy to moduł komfortu czy gdzies indziej szukać problemu ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to samo. Czasem się otwierał, a teraz klapa totalna. Tylko słychać, że coś tam pracuje, a zamek się nie otwiera.

Do tego doszedł zamek od bagażnika. Mogę go otworzyć tylko poprzez przekręcenie kluczyka i guzikiem od bagażnika na kluczyku(tylko ten otwiera).

Podpinam się do tematu. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Witam. Ostatnio miałem problem z otwieraniem i zamykaniem drzwi z pilota, drzwi kierowcy w ogóle nie reagują na otwieranie z przycisku a drzwi pasażera raz na jakis czas zamykaly sie z pilota ale otwierały się jedynie od środka. Czasem drzwi od pasażera zacinaly sie i trzeba bylo troche pokombinować żeby je otworzyć a teraz zamknęły się na amen... A i bagaznik tez nie reaguja na pilota. Nie wiem czy wymienić moduł komfortu czy to coś z zamkiem ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jak już masz go na wierzchu, to albo wymień przekaźniki albo otwórz je i oczyść styki. Następnie przyklej odcięty dekielek po otwarciu i po sprawie. Cały koszt to drobny papier ścierny. Tu w dziale zrób to sam znajdziesz instrukcje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już masz go na wierzchu, to albo wymień przekaźniki albo otwórz je i oczyść styki. Następnie przyklej odcięty dekielek po otwarciu i po sprawie. Cały koszt to drobny papier ścierny. Tu w dziale zrób to sam znajdziesz instrukcje.

 

Robiłam to jakiś czas ale nic nie pomogło niestety...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Witam serdecznie, podepne się pod temat, jestem nowym członkiem forum, jestem posiadaczem e46 2001 m54b22 touring, ostatnio przestały mi działać przednie el. Szyby, przednie wycieraczki i spryskiwacze oraz centralny zamek, kupilem drugi moduł komfortu z takimi samymi numerami i potrzebuje go zakodowac, czy jest może ktoś z forum kto potrafi i ma sprzet w Lubuskiem, a może nawet w okolicach zagania aby pomóc w zakodowaniu nowego modułu?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam :) raz na jakiś czas zdarza się,że coś jest nie tak z centralnym zamkiem.Nie otwiera ani nie zamyka z pilota.Z konsoli środkowej zawsze działa.Rok temu wymieniłem wzmacniacz antenowy w lewym tylnym słupku.Wzmacniacz w prawym tylnym słupku,baterię w kluczyku + cały środek wnętrza kluczyk czyli elektronikę z drugiego kluczyka


działał.. nieraz po myciu na myjni przestawał działać .Po zakodowaniu kluczyka w stacyjce znów na trochę działał.Minął rok w sumie może ponad i znów to samo.Mało jeżdżę 50km tygodniowo.Czyżby znów bateria?


3V ma nowa ponad 3V ale ktoś gdzieś pisał,żeby zobaczyć do ilu spada napięcie po naciśnięciu przycisku zamykania lub otwierania


wie ktoś moze do ile prawidłowo powinna spaść wartość?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro piszesz o baterii to masz chiński zamiennik. Oryginalne kluczyki mają akumulator zasilany indukcyjnie ze stacyjki.


Z chińskimi zamiennikami to już tak jest, że raz działają a raz nie.


Moja rada - kup oryginalny kluczyk z pilotem na Allegro (koszt ok. 40 PLN). Naładuj akumulator (trzeba wyciągnąć elektronikę i podpiąć się do zasilacza 3V. To zadanie dla kogoś kto zna się na elektronice). Oczywiście kupiony kluczyk nie będzie pasował do stacyjki, ale możesz go zakodować przy pomocy tego co obecnie masz. Jeśli pilot w nowym kluczyku będzie działał bez problemu, to masz problem rozwiązany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam zle to napisałem


ja mam ori kluczyk bmw z akumulatorkiem.To samo było na moim poprzednim ori,wszystko wymieniłem i dalej to samo.Kupiłem w końcu drugi ori kluczyk i elektronik tylko przelutował pestkę czy coś takiego by działał w moim aucie i też za dużo się nie poprawiło mimo,że elektronika już inna..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.