Skocz do zawartości

Pytanie do wszystkich, pomoc ! 750i


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

Bmw 750i...mam problem ze spalaniem.Przy podlaczeniu pod komputer wyszly mi dwa bledy: uszkodzony sterownik komputera, przekroczona max. wartosc dla sondy lambda.Po usunieciu bledow i przejechaniu i ponownym podlaczeniu to samo, wedlug komputera sondy pracuja , to dlaczego tak sie dzieje?jak sprawdzic przeplywomierze? jeden kolo mi powiedzial ze po zdjeciu wtyki z jednego rzedu powinna druga str zmienic obr. silnika i zmienila, po zalozeniu i zdjeciu drugiej str, to samo czyli reakcja prawidlowa,zas w serwisie powiedzieli mi ze jak zdejme jedna str, powinnien silnik zgasnac, wiec kto ma racje?Ktory sterownik wymienic , bo komputer nie wskazuje ktory uszkodzony, tylko ze uszkodzony, a z tego co widze sa 3 od silnika wiec?z tego co tez widze juz tam lapy tez tam juz ktos wkladal., bo sa blaszki poodginane.

fajne autko, tylko maly silnik")
Opublikowano
czyli co sugerujesz wymiane sad na nowe? problem w tym ze pewnie musze miec sterownik od 750, a takiego nie bede mial, w serwisie bmw powiedzieli mi ze bedzie uskodzony sterownik ten posdredni miedzy tymi dwoma, bo dwa sa takie same motronic, chyba sterujacy jedna i druga str silnika, ten osobny jest bosch niby steruje przepustnicami , i jak?
fajne autko, tylko maly silnik")
Opublikowano

trzeba sie wpiac kompem i zobaczyc jak pracuja sondy ... ja bym najpier wyeliminowal uszkodzonego kompa a pozniej szukal dalej

 

co do sterownika - to raczej nie problem - jest tego mase do 750 - np kolega pawel735 pewnie bedzie mial - napisz do niego

Opublikowano

Jeżeli to E32... nie napisałeś czy to E32 czy E38

 

Latam na odłączonych sondach lambda. Autko fajnie jeździ i spalanie

nie wzrosło jakoś zauważalnie.

 

Aktualnie po ostatnich 2000 km mam średnie zużycie paliwa na

poziomie 16,8 l/100km (komp), realnie (po km i ilości tankowanej benzynki) jest coś koło tego +/- 1 literek.

 

Trasa 70%, miasto 30% (małe korki).

 

Aktualnie mam chip-tuning, który nie bierze pod uwagę sond

ale wcześniej przez pół roku jeździłem z odłączonymi sondami

na standardowym sofcie i nie było problemu, wręcz przeciwnie

autko dostało wigoru. Dwa razy wymieniałem sondy i po 5,6 miesiącach

padały... miałem tego dosyć i je odłączyłem.

 

Zieloni będą krzyczeć... :lol:

 

Co do spalania w V12 to zauważyłem, że ważne jest lewe powietrze w układzie dolotowym. Zanim uszczelniłem (w moim przypadku tędy

dostawał lewego powietrza) trzy lata temu kolektory ssące przy głowicy miałem średnie spalanie o 4 litry na 100km większe.

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano
gdzie dostałeś tego chipa która pomija sondy ? przeprogramowałeś też wkład od skrzyni?? czy ten chip coś dał?

 

Tutaj jest poruszony temat chip-tuningu silnika M70:

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=48605

 

co do skrzyni automatycznej to nie był ruszany eprom,

wzrost mocy na tym chipie nie polega na podniesieniu max obrotów

silnika, czyli autko dalej zmienia biegi w tych samych miejscach

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.