Skocz do zawartości

Czemu 528 jest dwa razy mniej niż 530D?


wert

Rekomendowane odpowiedzi

Powoli przymierzam się do kupienia E39 i biorę pod uwagę 528 lub 530d i zauważyłem, że wystawionych do sprzedaży 528 jest średnio dwa razy mniej niż 530d. Zastanawia mnie co jest tego powodem. Czy już z fabryki wychodzi ich dużo mniej, czy są bardziej niezawodne. Może diesele z przed 2000r. zaczynają już sprawiać kłopoty i właściciele zaczynają się już ich pozbywać, niech następny ładuje kasę.

Mam ten odwieczny problem "który" dlatego mnie to interesuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powoli przymierzam się do kupienia E39 i biorę pod uwagę 528 lub 530d i zauważyłem, że wystawionych do sprzedaży 528 jest średnio dwa razy mniej niż 530d. Zastanawia mnie co jest tego powodem. Czy już z fabryki wychodzi ich dużo mniej, czy są bardziej niezawodne. Może diesele z przed 2000r. zaczynają już sprawiać kłopoty i właściciele zaczynają się już ich pozbywać, niech następny ładuje kasę.

Ja mysle, ze diesle z tego samego rocznika beda mialy z zalozenia wieksze przebiegi, wiec co za tym idzie zaczynaja siadac inne elementy samochowu oraz nastepuje 'umyslowe zmeczenie' polegajace na osiagnieciu pewnego przebiegu, przy ktorym nastepuje obawa uzytkowania auta ;).

Poza tym desl sa pewnie czescie kupowane za granica z zalozeniem, ze latwiej je bedie odsrzedac (polsi syndrom diesla ) ;)

Tomek

Marzenia się spełniają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
zaówazmy ze 528i nie był zbyt popularnym modelem. więcej jest 525i. Następcą 528i było 530i dlatego seria 528i tez za długo nie była produkowana. Podobnie było w 328i w e46

 

jesli porownywac, to 528 z 523 (ktorych pewnie faktycznie bylo wiecej); 530i z 525i (ktorych pewnie tez bylo wiecej)

 

530i podobnie jak 528 jest niewiele w porownaniu do 530d, sam szukalem 530i i okazalo sie, ze w DE ze swieca szukac, jesli juz sie znalazl, to przebiegi podobne do 530d, dla mnie to mit, ze benzyna bedzie miala mniejszy przebieg (chodzi mi o silniki 3 litrowe)

 

zalezy to tez od rynku, w CH wiecej bylo 530i niz 530d...

 

jeslibym kupowal e39 przed liftem, to pewnie 528 (jest tanszy niz 530d) + sekwencja, po lifcie niestety 530i i 530d sa w podobnych cenach, a za instalke trzeba wybulic 6 tys.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie tak jest że ceny 530i i 530d sa bardzo podobne a czasmi 530i jest nawet droższe i jest ich bardzo mało. sam tez mam ochote przesiasc sie z 530d na 530i :) Tych drugich jest dużo w USA :) I także dlatego jest mało 528 bo skonczylły sie w 2000r a zastapiły je 530i. Po lifcie nie ma juz 528i

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tu dużo mówić - 528 - niezawodne silniki - polecam, spalanie niewielkie, mocy - jak się trochę pogrzebie, też wystarczy:P BMW określiło żywotnośc tego silnika na 500000 km, więc padną Ci wszystkie podzespoły wcześniej niż silniczek. Jakbym kupował teraz to min 4 litry i mimo, że R6 łądnie mruczy na wysokich obrotach, to do ósemki, dużo jej brakuje. Więc jak już kupować, to duży silnik - miałem na początku e34 2.0 - to nie jest BMW...tam się nie czuje mocy
http://www.skredyt.pl/projekty/bmw.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.