Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiatam jestem tu nowy i mamwielki problem z autem. W ukladzie chlodzenia ubywa mi caly czas woda i pokazuje sie tlusta maź, temperatura sie podnosi do czerwonego i spadek mocy dość duzy.

Podpowieccie mi coś. MAM NADZIEJE ze to tylko uszczelka pod glowicą.

 

:( Z góry dziekuje za pomoc.

Opublikowano
odpowietrz układ, sprawdź czy masz dobrze zakręcony korek.Lato przed Tobą, więc sprawdź również visko. Uważaj , żebyś nie za często się gotował.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdż miarkę oleju czy podnosi się stan oleju,jeżeli tak to na początek uszczelka i sprawdzenie głowicy.To co opisujesz może być oznaką uszczelki pod głowicą,ale niestety możesz mieć tez pękniętą głowicę lub nawet blok.
Opublikowano
sprzęgło wiskotyczne załączające wentylator przy odpowiedniej temperaturze, jak ugotujesz parę razy silnik to zdeformuje się głowica i popękają tłoki
Oleje i płyny Pentosin 0694679252 Maciek
Opublikowano
jak nie wiesz co to visco to radzę ci jechać na holu do warsztatu, chyba że masz dużo gotówki na nowy silnik. Jak będziesz tak jeździł to napytasz sobie biedy. Wszystko wskazuje na uszkodzenie uszczelki pod głowicą, lecz gdy głowice się zdejmie trzeba ją sprawdzić, ale jeśli nie wiesz co to wisco to zostaje ci tylko warsztat... :roll:
Opublikowano

Dokladnie, kazdy kiedys zaczyna i dowiaduje sie co sie z czym je.

Jednak to co piszesz wskazywaloby raczej na uszkodzenie nie tylko uszczelki pod glowica ale rowniez i glowicy.

Jezeli plyny sie nie przelewaja (woda do oleju i olej do wody) a uklad chlodzenia jest pompowany (nabiera cisnienia) to oznaczaloby pekniecie glowicy miedzy komorami. Wszystko zalezy jednak od tego czy tak faktycznie sie stalo i jezeli juz nastapilo pekniecie glowicy to gdzie i jak mocno. Bardzo czesto peknieta glowice mozna naprawic.

Opublikowano

mi sie wydaje ze to moze nie byc olej w plynie tylko ta tlusta maź sie robi ze spalin ktore dmucha do ukladu chlodzenia to tego naprawde są male ilosci.

moze popostu wypalilo uszczelke i kompresja idzie w kanal chlodzacy.

Opublikowano

Stawiam na pękniętą głowicę .

Znam te objawy bo sam to przechodziłem - kupiłem samochód z pospawaną głowicą i spawy puszczały , nie polecam naprawy pękniętej . Wymiana na całkiem porządną + wałek , dzwigienki , filtr , płyn , olej , uszczelki , termostat kosztowała mnie 2200 pln .

Szukaj dobrego warsztatu bo partacze tylko kase wyprują .

pozdro

Opublikowano

Nie miałem zamiaru straszyć. Jednak nauka na tym silniku może być bardzo kosztowna, taki miałem zamysł... Co do spawania ewentualnie pękniętej głowicy, nie radzę... Lepiej poczekać, dowiedzieć się, poszukać dobrego warsztatu. Stawiam też na głowicę. No i nie radzę tym autem jechać. Ciągłe wahania temp do red pole... skończy się pewną śmiercia głowicy

 

To dotyczy m20(oznaczenie silnika)

http://www.bmwmpowerclub.com.pl/serwis/glowice%20m20.htm

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.