Skocz do zawartości

Flashpointman

Zarejestrowani
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Flashpointman

  • Urodziny 25.06.1977

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e66 745iL
  • Lokalizacja
    Murowana Goślina

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Flashpointman

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Z tego co mi się wydaje masz uszkodzony ask - to gdzie płyta CD wchodzi koło klawiatury telefonu. Podmienić musisz na sprawny żeby sprawdzić tą teorię. W tym elemencie są 2 kości odpowiedzialne za zasilanie głośników w hifi.
  2. miałem horror z uszczelnieniem tych kap... trzeba rozbierać wszystko od góry, obie pokrywy głowic, następnie idziesz w dół... koszt w aso sama robota około 4500, zapłaciłem 3000(robota i części) ale auto było 2 razy na reklamacji... bo ponownie ciekło... :cry2: wszystkie chłodnice wyciagnąć... oczyscić itd...
  3. kolego jeśli masz krople oleju w okolicy alternatora, tj patrząc od dołu kropla pojawia się na takim przetłoczeniu gdzie jest otwór technologiczny z kanałem olejowym, na łączeniu pokrywy rozrządu z blokiem silnika, to problemem może być luźna zaślepka tego kanału... aby to dokręcić u mnie trzeba było zdjąć wszystko jak do rozrzadu... :mad2: :cry2: idziesz od góry i demontujesz po kolei... demontaż tej dużej pokrywy od łańcucha i masz tą zaślepkę na wierzchu... u mnie to był strzał w dziesiątkę... koszty 1500pln(uszczelki ori:rozrząd, pompa wody 9pln :dance: pokrywy zaworowe... płyn chłodnicy - całą rzeba wyjąć... zimeringi itd... ) 800pln za pracę PS u mnie leciał tylko gdy silnik był włączony... układ wysokiego ciśnienia oleju.
  4. jeździłem zdrowym e34 2,4td, sprzedałem to auto znajomemu. jeśli chcesz to pomogę przy oględzinach auta w poznaniu lub okolicach. PS, kontaktuj się przez nasze lokalne forum poznańskie. Pozdrawiam.
  5. Sorka, bo mało czasu mam na neta... zaglądam dość sporadycznie... nikomu nie będę udowadniać na siłę koledzy... sam się zdziwiłem... ale wielu ludków co do diesla siędziwi na trasie... Pozdrawiam i zapraszam na grilla do poznania, tym bardziej, że BMW KLUB POZNAŃ coraz szybciej się rozwija... Do zobaczenia może w Toruniu lub na jakimś odcinku drogi w polsce... :think: PS Zdziwiłem sięi mój kolega również... zacząłem ryć w aucie i się dowiedziałęm paru rzeczy... :mrgreen:
  6. haha... a kto mówił ciapulki że mam serię... :mrgreen:
  7. nikt nie miał problemów z rozrządem w tym aucie?? Rozrząd jest identyczny jak w 2,5tds, dowiedziałem się... Nadal proszę o jakieś wskazówki.
  8. Witam! Proszę o pomoc. Mój kolega jeździ e36 z 96, z silnika wydobywa się taki dzwięk jak w temacie, zwiększa się częstotliwość wraz ze wzrostem obr, dzwięk wydobywa się nmiejwięcej z okolic 3 , 4 garka... i to moje pytanie, co to może być? Dodam jeszcze ze silnik przeszedł poważną awarię, i ten chałas był przed i jest po... Czy ten łańcuch rozrządu trzeba okresowo wymieniać? Auto ma na liczniku 250000. dzięki za pomoc.
  9. Flashpointman

    POMOCY PROSZE

    Nie miałem zamiaru straszyć. Jednak nauka na tym silniku może być bardzo kosztowna, taki miałem zamysł... Co do spawania ewentualnie pękniętej głowicy, nie radzę... Lepiej poczekać, dowiedzieć się, poszukać dobrego warsztatu. Stawiam też na głowicę. No i nie radzę tym autem jechać. Ciągłe wahania temp do red pole... skończy się pewną śmiercia głowicy To dotyczy m20(oznaczenie silnika) http://www.bmwmpowerclub.com.pl/serwis/glowice%20m20.htm
  10. sprawdz śruby mocujące przeguby, dokładnie tak samo to słyszałem, słychać to jeszcze jak dodajesz gazu i odejmujesz jadąc mniejwięcej równo... Też myślałem wtedy że to wał, może to być to. Ruszając ręką wałek miał delikatny luz, dokręciłem śruby i to minęło, dodatkowo dokręcałem to już 2 razy...
  11. Flashpointman

    POMOCY PROSZE

    jak nie wiesz co to visco to radzę ci jechać na holu do warsztatu, chyba że masz dużo gotówki na nowy silnik. Jak będziesz tak jeździł to napytasz sobie biedy. Wszystko wskazuje na uszkodzenie uszczelki pod głowicą, lecz gdy głowice się zdejmie trzeba ją sprawdzić, ale jeśli nie wiesz co to wisco to zostaje ci tylko warsztat... :roll:
  12. Muszę trochę wtrącić do tej dyskusji. Ja mam 2,4TD a mój ojczulek 525TDS z 95 turing, z tego co wiem, to mamy różne przełożenia skrzyni, w tds 5 jest tak jak 4 u mnie, jak dorwaliśmy autostradę to do 200 ciągnęliśmy, dalej był strach bo na zimówkach do 195 można (takie mamy). Nie ścigaliśmy się więc nie wiem jak na max pójdą obie, 200 to i tak dużo, moja miała jeszcze wolne miejsce na obrotomierzu, trochę, a przyznam że jechałem nią szybciej... Jak dla mnie to wystarczające... Pozdrawiam
  13. Ja mam 1 rok takie auto i zbiera sie niesamowicie, jak na razie, TDS to pikuś, łykam na trasie jak golfa... Macie jakieś problemy z silnikiem koledzy... w tym aucie seria ma 227Nm więc to potężny moment dzięki któremu to auto musi przyspieszać na 4 i 5. Mój idzie grubo ponad 200 co mnie całkowicie zaskoczyło na autobanie no i mojego przyjaciela który jechał fiatem coupe 2l turbo... jechałem równo z nim...
  14. Dokładnie, świeca uszkodzona i green się nie pali. Ale u mnie jest podobnie, ze muszę pokręcić rozrusznikiem chwilę jak nie poczekam aż zgaśnie lampka zielona. powodem jest na 100% w moim przypadku małe ciśnienie pompki z baku. Sprawdzone. Świece grzeją dłużej niż się świeci żółta kontrolka, tak ok tyle co się pali zielona, czyli jak tak odpala to nie jest tragedia.
  15. Powinien palić zaraz jak zgaśnie świeca żarowa, jednak obserwując moje auto, odpala na dotyk, jednak muszępoczekać jeszcze chwilę, najlepiej moment gdy właśnie gaśnie zielona lampka. Nawet po 2 dniach odpala w ten sposób bez jakichkolwiek problemów. Jeśli ci nie świeci się lampka to znaczy ze coś jest nie tak. poszukam. Zaworek założony i bez zmian.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.