Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Pytanie jak w temacie - jeśli ktokolwiek ma doświadczenie w użytkowaniu to proszę o podzielenie się opiniami...

 

Jak się auto prowadzi?

Czy wpływa na bezpieczeństwo?

Trudność montażu?

Jakie firmy polecacie?

 

 

pozdr

Opublikowano

Najlżejsze, z jak największymi "dziurami". Im cięższe tym bardziej dostają w pupe łożyska! Im większe (czytaj szersze) tym lepsze przyczepność, ale łożyska też siadają proporcjonalnie do szerokości dystansów.

 

Trudność montaży- garażowa :wink:

 

Wpływ na bezpieczeństwo- chyba obojętny

 

Firma- (rozumiem że chodzi o jakość) nie ma co oszczędzać, chłopaki na wsi sami tłoczą z kawała stali, nawiercają i jazda :duh:

 

Pozdrawiam

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano

No problem. Ale poczekaj jeszcze, może jeszcze ktoś sie podzieli swoją wiedza na ten temat.

 

Pozdraiwam

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano

miałem i nie byłem zadowolony, strasznie szarpało w koleinach (nie w BMW) na oponach 205 więc stosunkowo wąskich, pozatym wystepowały drgania samochodu.

Jeżeli będziesz zakładał choć nie polecam to pamiętaj że musisz dokładnie wyczyścic zarówno piaste jak i te dystanse, żeby póxniej nie było jakiegos bicia kół

powiem ci że ja bym sprzedał felgi i kupił takie do których nie potrzeba zakładać dystansów

Opublikowano

Wpływ na bezpieczeństwo- chyba obojętny

 

No spoko sztuczna zmiana szerokosci osi jest bardzo bezpieczna :)

 

Odradzam dystanse - pojawiaja sie drgania, problemy ze zbieznoscia, niekontrolowane dziwne zachowania auta.

 

Przerabialem cos takiego i po 2000km powiedzialem sobie dosc - felgi sprzedalem i dystanse takze. Szkoda zachodu

Opublikowano

Peron, bez urazy, z czystej ciekawości, dystance miałeś pożądnej firmy?

W autach wyczynowo- tunningowych wiem że montują i to przy autach bardzo wysilonych pod kątem mocy i właściwości jezdnych, więc może po prostu miałeś felerne.

 

PODKREŚLAM że moje wiedza jest czysto teoretyczne, dlatego tak "wierce" temat żeby porównać teorie z praktyką :idea:

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano

dystanse- jak najbardziej ale firmowe np. POWER TECH. jezeli maja prawidlowy kolnierz to nie ma takiej opcji aby ci cos drgalo,szapalo ita. a ze inaczej prowadzi sie w koleinach? :mrgreen: normalka. zaloz sobie zamiast zwyklej felgi 7x15 i opony 185 a np. 9x15 i opona 225. tez bedzie czasami nosilo w koleinach ale to sprawa szerokosci opony a nie dystansu.

plusem dystansow jest to ze lepiej klei sie auto do podloza, bardziej jest stabilne,lepszy wyglad auta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.