Skocz do zawartości

pytanie o skrzynie i nie tylko bmw E32 750i


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
czolem , moje pytanie brzmi co moglo sie stac ze w czasie jazdy wyswietlil mi sie komunikat Getribe program, skrzynia przeszla w tryb awaryjny ale dlaczego, pozniej jak stanalem komunikat zgasl i sie juz nie pojawil,Druga sprawa , rano na zimnym jak jade to ciagnie tylko chyba na drugim biegu, dopiero przy 5 tys sie przezuca na inny, a na cieplym jest spoko , normalnie przezuca, olej byl wymienianydextron 3,musze zaznaczyc ze od czasu kiedy kupilem to auto tak zawsze ciaglo , a komunikat dopiero sie wczoraj wlaczyl niespodziewanie przy normalnej jezdzie.Mialem kiedys 318 tez w automacie a tam bylo na odwrot,na zimnym biegi zmnienial co 2 tys obr, a na cieplym z 3 na 4 i 5 przezucal dopiero przy wysokich obr, ale tam nie byl chyba olej nigdy nie wymieniany to chyba dlatego.Wracajac do e32, silnik mi zywcem zalewa paliwem , jak wyjade z garazu to pali chyba na jedna strone czasem nie ma na tyle mocy zeby o wlasnych silach ruszyc.jak sie zagrzeje jest w miare spokoj ale i tak jest prekroczona norma CO, bo sadzi benzyna, po przelaczenia na bezyne kuleje silnik i czasem kopcil na czarno, przeplywki sa dobre, swiece wymienione.Jak sie zapala na benzynie rano to strzela w dolot.Auto posiada gaz ale III generacji,Pod kompa niby podpinali nie wyszly bledy, chyba ze nie w ciula laduja.CO O TYM WSZYSTKIM SADZICIE?
fajne autko, tylko maly silnik")
Opublikowano
Mysle ze jak doprowadzisz silnik do nalezytego stanu to skrzynia zacznie normalnie pracowac. :) Wbrew pozorom wlasciwa praca motorka jest scisle zwiazana z praca ASB!

"________ 730iA

/________\

(0o=[][]=o0)

[_]/'''''''''''\[_]

Opublikowano
sprawdz poziom oleju czy jest dobry ,bo jak bedzie za mało albo za dużo to ponoć nasze skrzynki tego nie lubią.Kiedyś kumpel co miał 750 powiedział mi żeby w zadnym przypadku nie lać do niej dextro 3,ale czemu to nie wiem i nie wiem czy miał racje,spróbój zalać dextro 2 może to pomoże.No chyba że już skrzynka zaczyna siadać :cry2: czego ci nie życzę(koszta).Niech się wypowiedzą inni na forum w związku z twojim przypadkiem bo tu jest parę speców :D co znają beemy na wylot.Głowa do góry będzie dobrze :cool2:
Opublikowano
jeszcze jedno, hamulec mam twardy jak w maluchu, zero jakiej kolwiek skutecznosci, juz bym nie raz przez to przywalil,powiedzieli mi ze moze byc grucha do wymiany czyli,akumulator cisnienia, prawda to jest?
fajne autko, tylko maly silnik")
Opublikowano

Zacznijmy moze od silnika... Przedewszystkim sprawdz szczelnosc dolotu. Odpal samochod, niech pracuje na biegu jalowym i sprobuj psiknac "samostartem" w okolice polaczenia kolektorow dolotowy z glowicami sa tam takie uszczelki (dystanse) gumowo-metalowe ktore z czasem (jezeli masz gaz to znacznie szybciej) sie zuzywaja. Moze byc to przyczyna "martwej" polowy silnika. Przerabialismy podobny temat z kolega z tego forum don'em i wlasnie chodzilo o te uszczelki. Jezeli po psiknieciu samostartem bedzie jakas reakcja (wzrost obrotow silnika lub ozyje druga polowa silnika) to stawiam wlasnie na te uszczelki.

 

Jezeli chodzi o transmisje to rzeczywiscie przyczyna moze byc zle dobrany olej. Transmisje w V12 (w innych e32 zreszta tez) sa sterowane hydraulicznie wiec zle dobrany olej moze troche mieszac.

 

Natomiast hamulec moze zle dzialac z powodu uszkodzonego akumulatora cisnienia (kuli cisnien) lub pompy hamulcowej. Ja osobisce stawial bym na ten akumulator o ktorym wspominales.

Szukasz czesci do swojego BMW??


Pisz na gg 1211423!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.