Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Poruszalem juz wczesniej temat na forum odnosnie wyceku plynu chlodniczego. Aktualnie wyciek sie mniejszyl do ok pol szklanki wody tygodniowo wiec stosunkowo bardzo malo. Nie ma zadnych sladow na ziemi, nie kopci, olej czysciutki, nagrzewa sei bardzo szybko, dywaniki suche, wentylatory tez wlaczaja sie na czas. Podejrzewalem ze moze to byc uszczelka pod glowica ale zostala ona sprawdzona w serwisie BMW przy uzyciu narzedzi diagnostycznych i wykazalo ze glowica i uszczelka w 100% sprawna. Ostanio zauwazylem ze waz gorny odchodzacy od silnika do chlodnicy jest bardzo twardy. Ciezko go scisnac po przejechaniu paru kilometrow. I tu moja prozba i pytanie czy mozecie sprawdzic jak jest w waszych modelach BMW. Czy rowniez weze sa twarde? Wydaje mi sie ze nie powinno tak byc ale nie wiem co moze byc przyczyna jesli nie ucszczelka. Ktos mi napomnial ze korek od chlodnicy reguluje cisnienie i on zawodzi ale jest to dosc nowy samochod, relingi na korku wygladaja jak nowiutkie wiec nie chce mi sie w to wierzyc. Prosze o pomoc

Opublikowano

W ukladzie wystepuje cisnienie tak wiec waz powinien byc twardy...nie moze on natomiast byc spuchniety i nie dajacy sie scisnac...kilka moich tematow tez mialo na celu wyjasnienia jak ten waz powinien byc twardy...niestety dla kazdego bedzie to inaczej definiowane...tak wiec jesli samochod dobrze jezdzi, nie przybywa oleju,nie kopci na bialo to mysle, ze nie ma po co szukac dziury w caly (kiedys chyba mi tak napisal kolega belgus :wink: , chociaz nie pamietam :oops: ) tak wiec jak Ci wszystko dziala i chodzi jak nalezy to sie nie przejmuj :cool2:

No ale coz, moge sie mylic... :mrgreen:

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Opublikowano
ja mialem podobnie w mojej e30. jak ja kupilem przed rokiem to tez musialem dolewac szklanke wody na tydzien. po jakims czasie ubywalo coraz wiecej, ale w miedzy czasie pojawil sie skromny wyciek z pompy wodnej. widac go bylo dopiero po odpaleniu. pompe wymienilem i niby bylo oki ale wody i tak ubywalo. cisnienie tez bylo wedlug mnie za duze w ukladzie. pozniej zaczelo mnie zastanawiac jak silnik chodzil zaraz po odpaleniu. za kazdym razem po przynajmniej godzinnym postoju jak go odpalilem to pracowal przez moment na 5 garkach. ale oki, mysle sobie przewody WN lub swieca. w swieta pizla mi nagrzewnica i plyn zatrzymal sie na dywanikach., wymienilem i coz diagnoze mialem krotka "uszczelka pod glowica" jak pracowal silnik to cisnienie szlo w uklad. jak stal to cisnienie wpychalo wode do cylindra, i dlatego nie palil tak jak trzeba. no coz. trzeba robic, uszczelke juz dzis kupilem tylko mi weny tworczej brakuje. troszke sie boje ale chyba sam to zrobie. pozdrawiam
WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ZYCIE.
Opublikowano
Sprawdz sobie oringi na gornym wezu ktory odchodzi od chlodnicy, tam jest takie kolanko z odpowietrznikiem. Sa tam dwa oringi, wiekszy i mniejszy. U mnie tam wlasnie wyciekal plyn i to tak ze nawet nie bylo wiadac. Wymienilem je i spokuj mam, a kosztowalo to niecale 1zl.
Opublikowano
Sprawdź jeszcze czy pod korkiem wlewu oleju nie robi się biała pianka (maź blado-kremowa) jeśli tak to prawdopodobnie uszczelka pod głowicą już przepuszcza :wink:
Opublikowano
:oops: upss... nie doczytałem całej wiadomości, :mad2:proszę o wybaczenie . Jeżeli faktycznie wąż jest tak twardy to tylko dwie przzyczyny 1.korek(mimo iż wygląda na nówke) a 2. to pompa, ale najpewniejsza to opcja nr 1. jak masz z kim się zamienić - na cwile to sprawdź,odpal przygazyj pare razy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.