Skocz do zawartości

łozysko tylne


kacza

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam pytanie słysze ze sie konczy łozysko piasty tylne ale dokładnie nie wiem które :?: jadąc na wprost to je słysze a skrecając w prawo ucicha mysle ze to jest prawe ale chciałbym uszłuszec podpowiedz.dzieki
na volta core el can na volta core el lievore
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałam przeboje z łozyskami w kołach.Najpierw wymieniłam z tyłu.Charakterystyczny niski dżwięk(niby to burczenie i niby takie głuche buczenie)jak nic wskazywało że hałas teraz przednich,wcześniej był zagłuszany przez tylne łożyska.Wymieniłam i przednie.Głuche buczenie dalej niosło po całej kabinie.Co dalej?jak nic,tylny most myślę.Biorę na podnośnik jedną stronę do góry i dawaj mu w pędzel do 140/h.Wyłączyłam zapłon i słucham.Tego głośnego okropnego hałasu nie umiem opisać.Jak nic dyfer do wymiany.Regeneracja ta sama cena.W IRL znalezienie na scrapie do TDSa tylnego mostu graniczy z cudem.Japonia zdominowała IRL.Trudno,niech się dzieje co chce.Zalałam specjalną miksturą do wyciszania przekładni.Trochę jakby pomogło.W końcu przyszedł czas na wymianę zużytych opon.Dodam,FULDA Karat na CONTINENTAL no i POMOGŁO!Teraz jest CICHUTKO podczas jazdy.Jaka ulga! :jawdrop:

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biorę na podnośnik jedną stronę do góry i dawaj mu w pędzel do 140/h.Wyłączyłam zapłon i słucham.Tego głośnego okropnego hałasu nie umiem opisać. [...] W końcu przyszedł czas na wymianę zużytych opon.Dodam,FULDA Karat na CONTINENTAL no i POMOGŁO!Teraz jest CICHUTKO podczas jazdy.Jaka ulga! :jawdrop:

Ale piszesz, że na podnośniku (czyli opony w górze) też był hałas, więc jak mogła to być wina opon?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam lewe kolego wysiada przy skręcie w prawo odciążasz lewą strone i dlatego cichnie
ja jednak mysle ze przy skręcie w prawo odciązam prawą strone a dociązam lewą :?:

 

 

Chyba na motorze.... :D :D :D :D No przeciez o to chodzi skręcasz w lewo to prawa pracuje skręcasz w prawo to lewa pracuje....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja dobra rada - miałem to samo w swojej - zmieniłej jedno a po 3 tygodniach zaczeło jęczeć drugie - propozycja - wymień 2 łożyska i będziesz miał spokój, bo drugie i tak padnie

 

Mam pytanko... jak wyciagnąłeś jeszcze tych pare kucyków? :lol:

Edytowane przez Krzysiek32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam lewe kolego wysiada przy skręcie w prawo odciążasz lewą strone i dlatego cichnie
ja jednak mysle ze przy skręcie w prawo odciązam prawą strone a dociązam lewą :?:

 

 

Chyba na motorze.... :D :D :D :D No przeciez o to chodzi skręcasz w lewo to prawa pracuje skręcasz w prawo to lewa pracuje....

No przecież to samo kolega napisał. Skręca w prawo, to lewa pracuje a prawą odciąża - dlatego mu się wydaje że to prawe łożysko, bo przy skręcie w prawo jest ono odciążane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam lewe kolego wysiada przy skręcie w prawo odciążasz lewą strone i dlatego cichnie
ja jednak mysle ze przy skręcie w prawo odciązam prawą strone a dociązam lewą :?:

 

 

Chyba na motorze.... :D :D :D :D No przeciez o to chodzi skręcasz w lewo to prawa pracuje skręcasz w prawo to lewa pracuje....

nie chce byc wscipski ale chyba nie dokładnie czytacie postów na moje oko chociasz nie jestem fizykiem ale to prawo fizyki skręcając w prawo samochód sie wychyla w lewo i lewa strona jest dociskana .A skręcając w lewo prawa strona sie wychyla i dociskana jest strona prawa a więc na chłopski rozum jesli skręcając w prawo i nie słychac tego łozyska więc jest to prawe łozysko dzięki za porady ale dla spokoju to chyba dwa wymienie :D
na volta core el can na volta core el lievore
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam lewe kolego wysiada przy skręcie w prawo odciążasz lewą strone i dlatego cichnie
ja jednak mysle ze przy skręcie w prawo odciązam prawą strone a dociązam lewą :?:

 

 

Chyba na motorze.... :D :D :D :D No przeciez o to chodzi skręcasz w lewo to prawa pracuje skręcasz w prawo to lewa pracuje....

nie chce byc wscipski ale chyba nie dokładnie czytacie postów na moje oko chociasz nie jestem fizykiem ale to prawo fizyki skręcając w prawo samochód sie wychyla w lewo i lewa strona jest dociskana .A skręcając w lewo prawa strona sie wychyla i dociskana jest strona prawa a więc na chłopski rozum jesli skręcając w prawo i nie słychac tego łozyska więc jest to prawe łozysko dzięki za porady ale dla spokoju to chyba dwa wymienie :D

 

 

 

:D Witam chciałem tylko dodać o tych skrętach w lewo w prawo które to łozysko trzeba wymienić.. Otóż jestem świeżo po wymianie łożysk a w zasadzie piast, miałem wymienić tylko jedno ale... nieważne bo chciałem podważyć teorię o skrętach i dociążeniach. Nie jest to regułą że dociążane łożysko wyje bardziej(jesli jest uszkodzone) u mnie było na odwrót skręcając w lewo wyło lewe łozysko a nie prawe jak by się wydawało, też tak myślałem na początku. Najlepszym sposobem sprawdzenia jest podnieść samochód i zakręcić kołem ale piszę o przodzie bo z tyłem podobno nie da się tak zrobić, (mechanik tak mi powiedział)

 

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.