Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam pytanie słysze ze sie konczy łozysko piasty tylne ale dokładnie nie wiem które :?: jadąc na wprost to je słysze a skrecając w prawo ucicha mysle ze to jest prawe ale chciałbym uszłuszec podpowiedz.dzieki
na volta core el can na volta core el lievore
Opublikowano
Moja dobra rada - miałem to samo w swojej - zmieniłej jedno a po 3 tygodniach zaczeło jęczeć drugie - propozycja - wymień 2 łożyska i będziesz miał spokój, bo drugie i tak padnie
http://www.skredyt.pl/projekty/bmw.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Miałam przeboje z łozyskami w kołach.Najpierw wymieniłam z tyłu.Charakterystyczny niski dżwięk(niby to burczenie i niby takie głuche buczenie)jak nic wskazywało że hałas teraz przednich,wcześniej był zagłuszany przez tylne łożyska.Wymieniłam i przednie.Głuche buczenie dalej niosło po całej kabinie.Co dalej?jak nic,tylny most myślę.Biorę na podnośnik jedną stronę do góry i dawaj mu w pędzel do 140/h.Wyłączyłam zapłon i słucham.Tego głośnego okropnego hałasu nie umiem opisać.Jak nic dyfer do wymiany.Regeneracja ta sama cena.W IRL znalezienie na scrapie do TDSa tylnego mostu graniczy z cudem.Japonia zdominowała IRL.Trudno,niech się dzieje co chce.Zalałam specjalną miksturą do wyciszania przekładni.Trochę jakby pomogło.W końcu przyszedł czas na wymianę zużytych opon.Dodam,FULDA Karat na CONTINENTAL no i POMOGŁO!Teraz jest CICHUTKO podczas jazdy.Jaka ulga! :jawdrop:

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano
Witam lewe kolego wysiada przy skręcie w prawo odciążasz lewą strone i dlatego cichnie
ja jednak mysle ze przy skręcie w prawo odciązam prawą strone a dociązam lewą :?:
na volta core el can na volta core el lievore
Opublikowano
Biorę na podnośnik jedną stronę do góry i dawaj mu w pędzel do 140/h.Wyłączyłam zapłon i słucham.Tego głośnego okropnego hałasu nie umiem opisać. [...] W końcu przyszedł czas na wymianę zużytych opon.Dodam,FULDA Karat na CONTINENTAL no i POMOGŁO!Teraz jest CICHUTKO podczas jazdy.Jaka ulga! :jawdrop:

Ale piszesz, że na podnośniku (czyli opony w górze) też był hałas, więc jak mogła to być wina opon?

Opublikowano
Witam lewe kolego wysiada przy skręcie w prawo odciążasz lewą strone i dlatego cichnie
ja jednak mysle ze przy skręcie w prawo odciązam prawą strone a dociązam lewą :?:

 

 

Chyba na motorze.... :D :D :D :D No przeciez o to chodzi skręcasz w lewo to prawa pracuje skręcasz w prawo to lewa pracuje....

Opublikowano (edytowane)
Moja dobra rada - miałem to samo w swojej - zmieniłej jedno a po 3 tygodniach zaczeło jęczeć drugie - propozycja - wymień 2 łożyska i będziesz miał spokój, bo drugie i tak padnie

 

Mam pytanko... jak wyciagnąłeś jeszcze tych pare kucyków? :lol:

Edytowane przez Krzysiek32
Opublikowano
Witam lewe kolego wysiada przy skręcie w prawo odciążasz lewą strone i dlatego cichnie
ja jednak mysle ze przy skręcie w prawo odciązam prawą strone a dociązam lewą :?:

 

 

Chyba na motorze.... :D :D :D :D No przeciez o to chodzi skręcasz w lewo to prawa pracuje skręcasz w prawo to lewa pracuje....

No przecież to samo kolega napisał. Skręca w prawo, to lewa pracuje a prawą odciąża - dlatego mu się wydaje że to prawe łożysko, bo przy skręcie w prawo jest ono odciążane.

Opublikowano
Witam lewe kolego wysiada przy skręcie w prawo odciążasz lewą strone i dlatego cichnie
ja jednak mysle ze przy skręcie w prawo odciązam prawą strone a dociązam lewą :?:

msz racje zakręciło mi sie przez te swięta

Opublikowano
Witam lewe kolego wysiada przy skręcie w prawo odciążasz lewą strone i dlatego cichnie
ja jednak mysle ze przy skręcie w prawo odciązam prawą strone a dociązam lewą :?:

 

 

Chyba na motorze.... :D :D :D :D No przeciez o to chodzi skręcasz w lewo to prawa pracuje skręcasz w prawo to lewa pracuje....

nie chce byc wscipski ale chyba nie dokładnie czytacie postów na moje oko chociasz nie jestem fizykiem ale to prawo fizyki skręcając w prawo samochód sie wychyla w lewo i lewa strona jest dociskana .A skręcając w lewo prawa strona sie wychyla i dociskana jest strona prawa a więc na chłopski rozum jesli skręcając w prawo i nie słychac tego łozyska więc jest to prawe łozysko dzięki za porady ale dla spokoju to chyba dwa wymienie :D
na volta core el can na volta core el lievore
Opublikowano
Witam lewe kolego wysiada przy skręcie w prawo odciążasz lewą strone i dlatego cichnie
ja jednak mysle ze przy skręcie w prawo odciązam prawą strone a dociązam lewą :?:

 

 

Chyba na motorze.... :D :D :D :D No przeciez o to chodzi skręcasz w lewo to prawa pracuje skręcasz w prawo to lewa pracuje....

nie chce byc wscipski ale chyba nie dokładnie czytacie postów na moje oko chociasz nie jestem fizykiem ale to prawo fizyki skręcając w prawo samochód sie wychyla w lewo i lewa strona jest dociskana .A skręcając w lewo prawa strona sie wychyla i dociskana jest strona prawa a więc na chłopski rozum jesli skręcając w prawo i nie słychac tego łozyska więc jest to prawe łozysko dzięki za porady ale dla spokoju to chyba dwa wymienie :D

 

 

 

:D Witam chciałem tylko dodać o tych skrętach w lewo w prawo które to łozysko trzeba wymienić.. Otóż jestem świeżo po wymianie łożysk a w zasadzie piast, miałem wymienić tylko jedno ale... nieważne bo chciałem podważyć teorię o skrętach i dociążeniach. Nie jest to regułą że dociążane łożysko wyje bardziej(jesli jest uszkodzone) u mnie było na odwrót skręcając w lewo wyło lewe łozysko a nie prawe jak by się wydawało, też tak myślałem na początku. Najlepszym sposobem sprawdzenia jest podnieść samochód i zakręcić kołem ale piszę o przodzie bo z tyłem podobno nie da się tak zrobić, (mechanik tak mi powiedział)

 

 

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.