Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Od pewnego czasu zastanawiam się nad zwiększeniem mocy w BMW e46 320d 136KM 1999r przebieg 130 tys.km. Znalazłem firmę zajmuje się tymi sprawami. Podaje stronę i jak możecie to wejdźcie na to i napiszcie co o tym sądzicie. Dzwoniłem tam i osoba która montuje te rzeczy gwarantuje że jest to jakiś fabryczny komputer, nie wpływa to na żywotność silnika a nawet spalanie jest mniejsze.

Jakie opinie macie i czy ktoś to już ma założone i czy jest zadowolony.

Dzięki!

 

http://www.upsolute.pl/auto.html?kid=83

Opublikowano
Wydaje mi się że fabryki nie ma co poprawiać, każdy silnik jest optymalnie zaprojektowany, chodzi o moc i żywotność, a także użyte materiały. Skoro za mało mocy, to raczej proponowałbym zmienić na 330d.

Były:

E30 324d '87

E36 325td '91

E36 318tds '96

Passat B5 1,9 TDI '97

E46 320d '00

Audi A4 1,9 TDI Multitronic '03

Mazda 6 1,8 '05

E46 320d '03

Opublikowano

zakładaj chipa, nawet sie nie zastanawiaj- naprawde warto. jak założysz to zadasz sobie pytanie : dlaczego tak późno załozyłem.

ja tez rok czasu kulałem sie badziewiastym 318 tds- teraz po chipie to inny samochód. dlatego też polecam kazdemu. nie ma strachu.

gdym wczesniej wiedział jaka jest róznica w mocy i elastycznisci- jechałbym zakładac chipa w dniu zakupu.... :lol:

A co do zmniejszonego spalania- to prawda, po prostu silnik ma większa sprawność, jednak u mnie spalanie pozostało na niezmienionym poziomie, a jeżdze dużo szybciej i dynamiczniej niż przed chipem

Opublikowano
Napewno cos kosztem czegos, z tego co sie orientuje to dosc zadko spada spalanie - zostaje na tym samym poziomie. Napewno odbija sie to na zywotnosci silnika, ale wiadomo bez przesady że sie rozleci po 100 000 km :) A samochodem zapewne wiecznie jezdzil nie bedziesz, wiec ja bym zakladal :cool2:
Opublikowano

Cudow nie ma... Fizyka i mechanika ma swoje prawa.

Wieksza moc = wieksza praca wykonana w krotszym czasie = szybsze zuzycie silnika.

Ale, jak koledzy pisza auto nie ma sluzyc wiecznie...

Chipowac ;)

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Opublikowano
Pracuję w firmie gdzie montują diesla i tam silniki są "osłabiane" przez elektronikę żeby uchronić je przed nadmiernym zużyciem. Montuj chipa, wtedy uzyskasz pełną moc twojego silnika.

Bayerische Motoren Werke AG Munchen


http://img201.imageshack.us/img201/1251/333lr9.jpg

Opublikowano

po chipie nic sie nie stanie jak bedziesz dbał o turbine itp...

 

PS. Kiedys na jakims programie w tv mowili (podobno udowodnili)ze powiedzmy zywotnosc silnika to 100 000 km a na chipie 99 000 km:)

Opublikowano
witam.jak profesjonalnie założony to nie peniaj i zakładaj , tylko na zimnym motorze żadnych szalenstw bo coś moze odmówić posłuszenstwa, znajomy zrobił na chipie 120 tys i zero zużycia motoru.pozdro
Opublikowano
Witam.

Od pewnego czasu zastanawiam się nad zwiększeniem mocy w BMW e46 320d 136KM 1999r przebieg 130 tys.km. Znalazłem firmę zajmuje się tymi sprawami. Podaje stronę i jak możecie to wejdźcie na to i napiszcie co o tym sądzicie. Dzwoniłem tam i osoba która montuje te rzeczy gwarantuje że jest to jakiś fabryczny komputer, nie wpływa to na żywotność silnika a nawet spalanie jest mniejsze.

Jakie opinie macie i czy ktoś to już ma założone i czy jest zadowolony.

Dzięki!

 

http://www.upsolute.pl/auto.html?kid=83

 

To ma byc reklama tej firmy? :duh: Jak zapytalem kiedys na ich forum w jaki sposob chca wyciagnac za pomoca zmiany programu 210 KM w silniku 1.8T z grupy VW (seria 180 KM), jesli tyle, to te silniki czasem maja po zmianie programu, wydechu na przelotowy i z porzadnym FMIC, to skasowali mojego posta :twisted:

 

Ja jade robic program do Macka z KSR Motorsport, ale z tego co sie dowiadywalem grzebie przy tych silnikach jeszcze Compsport i Masters.

 

Wydaje mi się że fabryki nie ma co poprawiać, każdy silnik jest optymalnie zaprojektowany, chodzi o moc i żywotność, a także użyte materiały. Skoro za mało mocy, to raczej proponowałbym zmienić na 330d.

 

A nad Roswell w Texasie lataja zielone ludziki :mad2: :lol:

I love smell of the gasoline in the morning. It smells like... victory.
Opublikowano
Wydaje mi się że fabryki nie ma co poprawiać, każdy silnik jest optymalnie zaprojektowany, chodzi o moc i żywotność, a także użyte materiały. Skoro za mało mocy, to raczej proponowałbym zmienić na 330d.

 

Istnieje jeszcze cos takiego, jak marketing.

Zastanow sie, dlaczego te same silniki TDI w Audi A6 maja inne parametry niz w A4.

Albo dlaczego wprowadzono w BME silniki x23i, czyli po prostu x25i ze zdlawiona moca.

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Opublikowano

Dokladnie tak jak napisal ktos wyzej - ta firma jest smieszna jesli chodzi o to co podali odnosnie tuningu 320d

Nie ma szans programem wycisnac 348NM i no chyba ze chcesz pojezdzic 100Km i remontowac silnik, max co wyciagaja to 335 NM do 340 na wlasne ryzyko i 165KM

ale spalanie wcale nie spada - nie powiem ze rosnie ale napewno nie spada

 

Sam mam chipa - wykonanego przez Mastersa i polecam - roznica jest niezla :)

A jesli chodzi o chipowanie autka to polecam Diagtronik, Mastersa, Compsport - oni sie znaja na dieslach

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Spalanie wzrosnie, jesli bedzie uzywana dodatkowa moc.

Cudow nie ma, silniki maja pewna sprawnosc a moc jest to praca wykonana w danej jednostce czasu.

Moc wzrasta, bo wzrasta zuzyta energia a wiec ilosc spalonej mieszanki.

A na samym powietrzu to nawet nowe diesle nie pojada :nienie:

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Opublikowano
mylisz sie kolego, ja mam chipa i spalanie nic mi nie wzrosło a jeżdze wykorzystując pokłady nowej mocy dośc intensywnie
Opublikowano
mylisz sie kolego, ja mam chipa i spalanie nic mi nie wzrosło a jeżdze wykorzystując pokłady nowej mocy dośc intensywnie

 

Perpetuum mobile ? :lol:

A jak nie to skad ta dodatkowa energia?

Na ogol sie dlawi fabrycznie diesle, zeby ograniczyc moc I spalanie.

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Opublikowano
Dokladnie tak jak napisal ktos wyzej - ta firma jest smieszna jesli chodzi o to co podali odnosnie tuningu 320d

Nie ma szans programem wycisnac 348NM i no chyba ze chcesz pojezdzic 100Km i remontowac silnik, max co wyciagaja to 335 NM do 340 na wlasne ryzyko i 165KM

ale spalanie wcale nie spada - nie powiem ze rosnie ale napewno nie spada

 

Sam mam chipa - wykonanego przez Mastersa i polecam - roznica jest niezla :)

A jesli chodzi o chipowanie autka to polecam Diagtronik, Mastersa, Compsport - oni sie znaja na dieslach

 

Pozdrawiam

 

Nic dodać - nic ująć , podpisuję sie pod tym obiema rękami :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.