Skocz do zawartości

POMOCY PROBLEM Z ABS-em


andryu

Rekomendowane odpowiedzi

przeczytalem gdzies ze abs moze sie swiecic bo moze byc przetarty kabelek ten od czyjnika lub jakis czujnik padl lub gdzies dostaje sie wilgoc i robi zwarcie a nawet bym sprawdzil koronke absu na piascie a puzniej bym szukal w przekaznikach przekaznik sprawdzic mozna po zdjeciu oslonki wystarczy srubokret i trzeba go wlozyc tam gdzie byl bez niej i po przekreceniu kluczyka patrzec na zworke czy dziala ma sie poruszyc czyli zalaczyc
jedynakk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

zrobiłem tak jak kolega wyżej pisał ale przewody przy kołach są niby ok

nie ma żadnych przetarć widocznych

a tak jak już wcześniej pisałem po podłączeniu do kompa nie może się połączyć z ABS-em

czemu :?: :cry:

co to może być za przyczyna :cry2: już nie wiem co zrobić , to wszystko stało sie nagle dobija mnie to

 

niedawno jak byliśmy z kolegą z jego e36 320i na komputerze to pan mechanik powiedział nam tak : w e36 nie jest jeszcze tak bardzo rozwinięty komputer jak w późniejszych modelach bmw i niestety diagnostyka komputerowa ogranicza się do diagnostyki silnika nieststy modóły abs; airbag itp.. nie są jeszcze podłączone do komputerka. być może nie we wszystkich e36 jest tak jak piszę ale to już pytanie do posiadaczy i znawców :)

 

pozdrawiam

www.bmw-3city.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

acid_city

Nie wiem z którego roku masz Compacta, ale w moim z 1998 nie ma przekaźników od ABS/ASC+T, jak by coś, to mam schemat ABS z tego roku i mogę podesłać. Odezwij się na PW.

 

Jeżeli chodzi o komp od ABS to u mnie nie udało się odczytać błędów, bo mechanik wybierał sterownik BOSCH, jak wybraliśmy Teves Mk 4 to od razu pokazało wszystkie błędy ;-)

Moje BMW 330d E46 Sedan '04 (manual) wciąga średnio:

http://www.motostat.pl/user_images/15057/icon1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie czujnik jest ponoć padnięty, choć ma odpowiednią oporność.

Z tego co rozumiem to jeżeli czujnik nie ma przejścia to na 100% jest coś nie tak, jeżeli natomiast ma przejście to nie znaczy że jest ok.

 

Ja mierzyłem przy wtyku do sterownika, więc jeżeli kabel by był padnięty, to tez by to pokazało. Tobie polecam to samo, tylko musisz się rozejrzeć za rozpiską pinów na wtyczce.

 

Podaj rocznik i model to może uda mi się coś takiego znaleźć.

Moje BMW 330d E46 Sedan '04 (manual) wciąga średnio:

http://www.motostat.pl/user_images/15057/icon1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pisze ten gosc na forum to trzeba spuscic plyn hamulcowy.

Ja jeszcze dzis sprawdze czy wszystkie kable sa sprawne (hubertsk DZIEKI ZA SCHEMAT), a jak beda sprawne to przy okazji zmany plynu hamulcowego w Polsce wyjme pompe i sobie ja polutuje.

Dla tych co chca sprawdzic kable tutaj schemat:

http://www.autolib.diakom.ru/CAR/BMW/1992/318%20Series/WIRING%20DIAGRAMS/06.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

Wreszcie po długim czasie zrobiłem swój ABS,Zaden elektryk po podłączeniu komputera nie mógł sie połączyć z ABS-em i wykryć błąd,a przyczyna była prosta ,sam zmierzyłem czujniki i jak koledzy mi wcześniej pisali to była wina prawego czujnika ABS-u że nie działał.Życze powodzenia a ci elektrycy z laptopami to powinni sie troche pouczyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.