Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witanko

 

Jak juz gdzieś wspomniałem - powoli szukam sobie BMW 7-er.

 

Oczywiście jak zwykle - biorę pod uwage wyłącznie zakup od prywatnej osoby i musi być to 1 właściciel auta.

 

Jak analizuję auta w Niemczech - w okolicy do 12 tys euro to widze, że jest nie aż taki skromny wybor wśród 730d.

725TDS jest jakby mniej, i za cenę o 2.000 euro niższą mozna dostać zupełnie ładnie utrzymany model.

 

Ja wiem, że na allegro krajowym mozna o wiele taniej, ale nie o to chodzi. Cena z allegro ukazuje jakość, taka prawda.

 

Jako kierowca nie jestem ścigantem, więc wydaje mi się, że osiągi 2.5TDS zadowolą mnie ze sporym zapasem.

 

Niemniej jednak dopłacając w sumie nie aż tak strasznie wiele, dodatkowo mając wówczas większy wybór - trafiamy w 3.0d

 

No ale ja się common-raila lekko boję. 2.5TDS to klasyczna pompa, stary prosty dizelek, zaś 3.0d to już wyższa szkółka jazdy.

 

Powiedzcie mi - jak to jest z tymi 3.0d - sprawiają kłopoty związane z naszym paliwem czy są to przypadki sporadyczne ?

Opublikowano

:search: bylo tego sporo kolego. Owszem TDS to prostszy motor le juz dosyc stary i ciezko jest znalezc autko z takim silnikiem w naprawde dobrej kodycji.

Ale poszukaj, poczytaj, znowu poszukaj ... :D

Zapraszam na forum uzytkownikow Diesla


http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano
:search: bylo tego sporo kolego. Owszem TDS to prostszy motor le juz dosyc stary i ciezko jest znalezc autko z takim silnikiem w naprawde dobrej kodycji.

 

No więc z tego sobie zdaję sprawę - dlatego biorę pod uwagę tylko te 2.5TDS o najwyższej cenie.

 

Ale poszukaj, poczytaj, znowu poszukaj ... :D

 

Właśnie siedzę i grzebię powolutku :mrgreen:

Opublikowano
wita mam taka 7-ke 730d i jestem w pelni z niej zadowolony.kup sobi 730d lub 740d bo 725tds-a bym Ci odradzal

 

No to dobrze mnie kierujecie. Zatem skupiam się na 3.0d lub 4.0d szczególnie, że te większe motory wcale niezaspecjalnie mocno odbiegają ceną od tych mniejszych.

 

Wydaje mi się, że za okolicę 12 tys euro da się coś wyszarpnąć, trzeba tylko czekać aż się DOBRY ogłoszeniodawca natrafi.

Pożaru nie ma.

 

A tak ByTheWay - 2.5TDS to M51. A jaki symbol ma 3.0d oraz 4.0d ?

 

PS:

Maciek, napisz coś więcej o swojej, jak dlugo masz etc.

Opublikowano

Mam tds i szczerze nie narzekam.

Uwazam, że jeżeli poprzedni właściciel dbał o auto to bedzie ci służył długo , a jeżeli nie to nawet 30d czy 40d bedą sie psuły. Faktem jest że 725tds nie jest rakietą, ale jak chcesz poszaleć kup 750.

Ja naszczęście długo szukałem swojej, ale uszczeliłem naprawde dobry egzemplarz i bardzo zadbany kosztował mnie około 40tys zł.

Opublikowano
Witam mam ja od 2000r kupilem ja roczna z przewbiegiem 17tys .W 2001r przerobilem ja w ac schnitzer .Kapletnie wewnatrz i zewnatrz.czipujac rownierz silnik na 225ps.Zalozone sa w niej kola 19 cali o srednicy10,5 co zmusilo mnie do poszrzenia tylu o 3cm na strone .Zmienilem rowniez zawieszenie -opuscilem ja o 5cm i uklad hamulcowy na Zimermana z przodu i z tylu.W sumie osmielil bym sie powiedziec ze jest ona jedyna w Polsce.Pozdrawia
Opublikowano
Jeśli 725 TDS to radzę tylko w manualu, w automacie słabo pociągnie (nie chodzi o wyścigi ale np. o wyprzedzanie tirów na naszych wspaniałych drogach. :mad2:
Opublikowano
silnika 2.5tds nie poleam wogole chyba ze w e-36...duzo pali w porownaniu do 3.0d i ma straszbnie mala dynamike...odradzam 3.0d albo 4.0d :lol:

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Opublikowano

nooo tak macie racje 2.5 tds to malo troche to autko wazy chyba ok 2500 kg wiec motorek musi byc troche wiekszy 3.0 d lub 4.0d :)

 

Pozdr

Opublikowano
ojojoj nie przesadzaj kolego! Waga E38 to prawie piórko- z silnikiem 3.0D 0k. 1930 kg. Pomyśleć że z mojej pszczółeczki ktoś robi bąka typu W140 (ok. 2400kg!). Ludzie brońcie honoru :mrgreen:
Opublikowano

A swoją drogą, jak pisałem wcześniej, 2,5 nawet na 1930 kg to trochę mało (ok 143PS). Moje 193PS wystarczy do spokojnej jazdy i w razie czego przy wyprzedzaniu tira jakoś ciągnie ale bez rewelacji. Największa różnica jest w momencie : 2,5: 280nM, 3,0:410nM !!!!!!!!!!!!, spalanie podobne.

Źródło danych: http://www.bmw-klub.pl/samochody/danetech.htm - polecam!

Ale mi i tak się marzy 4,4 V8. :cry2:

Opublikowano
Witam mam ja od 2000r kupilem ja roczna z przewbiegiem 17tys .W 2001r przerobilem ja w ac schnitzer .Kapletnie wewnatrz i zewnatrz.czipujac rownierz silnik na 225ps.Zalozone sa w niej kola 19 cali o srednicy10,5 co zmusilo mnie do poszrzenia tylu o 3cm na strone .Zmienilem rowniez zawieszenie -opuscilem ja o 5cm i uklad hamulcowy na Zimermana z przodu i z tylu.W sumie osmielil bym sie powiedziec ze jest ona jedyna w Polsce.Pozdrawia

 

czy to nie jest ta??

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img228.imageshack.us/img228/7066/1300955066ik8.jpg

na pytanie ktore BMW mam kupic...odpowiedz jest tylko jedna...


E 38 - p o l e c a m


a jaki silnik... nie wiem..ale stan musi byc rewelka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.