Skocz do zawartości

trzepanie kierownicą


gerro

Rekomendowane odpowiedzi

jak w temacie występuje podczas chamowania w zakresie prędkości od 120 do 80 km/h w innych zakresach tj. powyżej i poniżej drgania ustają zawieszenie sprawdzone tarcze wymienione objaw ten występuje tylko podczas chamowania będę wdzięczny z wszelkie sugestie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam tez obstawiałbym na tarcze. Znajomy miał to samo tak że nie wykluczaj ich ze względu na to że zmieniałeś. Mogło ją zwichrować. Oddaj albo do przetoczenia albo zmień na nowe (jeżeli twierdzisz że zawieszenie na pewno jest ok i koła tak samo)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powody mogą być dwa, pierwszy tożle oczyszczona piasta przed założeniem tarczy coskutkuje jej minimalnie krzywym dopasowaniem, drugi towadliwa tarcza. Jeśli do pierrwszego przypadku sprawa wygląda prosto bo wystarczy ściągnąć tarczę i przeczyści miejsce styku tarczy z piastą, to w drugim przypadku musiał byś jechać na warsztat gdzie przetaczają tarcze bez ściągania ich z pojazdu, bo tylko takie przetoczenie zagwarantuje ci idealne dopasowanie. U mnie taki zabieg przetoczenia kosztuje około 40-60 zł za tarcze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez stawiam na tarcze ale jeszcze może być coś z zawieszeniem :) ale większy procent na tarcze :D ja bym nie toczył tylko wymienił :)

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniane było wszystko za wyjątkiem magla (sworznie wew i zew ,tuleje, łączniki, tarcze meyle więc chyba nie najgorsze) dzis podsunięto mi propozycję wymiany amortyzatorów ale sam już nie wiem , myślałem sam o przetoczeniu tarcz oczywiście na samochodzie(poniekąd tak zaleca meyle producent owych tarcz) :idea:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak się zastanawiam bo nie napisałeś, przed wymianą tarcz i sworzni też tak miałeś?? Jeśli nie to opcjonował bym za tym co napisałem wcześniej z naciskiem na sprawdzenie styku między piastą i tarczą czy zostało dobrze wyczyszczone. Co do amorków to sprawdż na stacji, ja mialem ostatnio jeden z przodu całkiem walnięty na drógim 65% i nie miałem takich efektów przy chamowaniu, tylko po przekroczeniu 130km/h zaczynało trochę drgać ale przy chamowaniu nie.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiatm, było ok - zaczęło się od drgań w tym samym zakresie prędkości, później przeniosło się na hamowanie w pełnym zakresie prędkości - wymieniłem tuleje, łączniki i jest o niebo lepiej ale jednak całkowicie się nie skończyło - obstawiam końcwki drązków - sugeruje się tym, że podczas poprzecznej pracy wahacza na niewielkich i łagodnych nierównościach wali :mad2:narazie delikatnie ale doprowada mnie to do szłu) tępo sporadycznie i nieregularnie

 

jak naprawię to to się okaże - oby to to :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.