Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam wrażenie, że moja betka szybciej przyspiesza gdy wciskam gaz do 3/4 a nie do końca. Jeszcze tego nie mierzyłem ale tak właśnie mi się wydaje.

 

Czy to tylko wrażenie czy coś może powodować taką sytuację?

Opublikowano
Heh, to dziwne ale też mam takie wrażenie. Gdy wcisnę pedał gazu na max i później go puszczę na 3/4 (tak jak piszesz), to wtedy jakby mniej wył silnik a bardziej się kulało auto. Dzieje się tak na wyższych biegach (4 i 5).
Bi Em DabylJu :P
Opublikowano
to normalne chyba w kazdym aucie PAre lat temu jak jechalem z ojcem felcia 1.3 i wyprzedzalem tira mowie ojcu, ze mam do podlogi a auto nie jedzie Ojciec powiedzial popusc troche i powoli naciskaj ... no i poszla jak blyskawica
Opublikowano

Wydaje mi sie, ze ten efekt wystepuje tylko przy butowaniu z wolnych obrotow.

W gornej polowce im glebiej tym lepiej.

Troche to kiepskie, bo wydaje mi sie, ze komputer powinien sam przeliczac optymalna dawke paliwa na podstawie aktualnych obrotow, tak zeby przycisniecie do oporu zawsze oznaczalo maksymalne mozliwe przyspieszenie.

To nie gaznik, do ktorego pedal podlaczony jest mechanicznie.

Mogli sie bardziej postarac.

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Opublikowano
Tez tak mam, i też mi sie wydaje że przy wtrysku to troche dziwne (co innego jak gaźniki kiedys były). Tez jak wciskam gaz równomiernie a nie od razu to lepiej jedzie. Widocznie ten typ tak ma :mrgreen:
Opublikowano
A może to jest wynik tego, że w momencie dociśnięcia gazu do końca silnik dostaje za mało paliwa lub powietrza - mieszanka jest niewłaściwa i gorzej przyspiesza? Być może filtr paliwa zapchany, pompa nie wyrabia albo jeszcze coś innego.
Opublikowano
Nie nie, bo filtr mam nowiutki, na benzynie i LPG to samo wiec pompa nie zapchana. Wcześniej miałem VW Passata i z tego co pamietam to tak samo sie robilo.
Opublikowano
Hmmm... Też to zauważyłem u siebie i na gazie i benzynie... Tylko czy to aby na pewno jest OK? :>
Compact sprzedany. Teraz E46 i to w kombi :P
Opublikowano
Skoro wszyscy tak maja to ja tez tak mam :P :P, heh pewnie wszystko jest ok... :)

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Opublikowano
Oprócz BMW mam Corollę D4D i tam jest wszystko ok. Co prawda to inny silnik - diesel i na turbinie ale wszystko jest w porządku tzn. im mocniej wciśniesz gaz tym wóz szybciej się rozpędza.
Opublikowano

mialem kiedys golfa diesla i tam byl taki amorek maly, ktory spowalnial przepustnice, tak ze nawet jak depnales do konca to przepustnica otwierala sie plynnie.

w beni mam tak samo i uwazam ze to normalne.nie jestem znawca tematu ale wydaje mi sie ze wcisniecie gazu do oporu sprawia problemy z dobraniem skladu mieszanki.

POSZUKAJ ZANIM ZAPYTASZ, NIBY NIC A TAK WIELE!!!!!!!!!!!
Opublikowano
To wszystko zależy w jakim zakresie obrotów. Aczkolwiek w BMW mi ciężko powiedzieć, bo nigdy nie deptam do dechy mając poniżej 4k RPM. Natomiast w gaźnikowym Unie 1.0 deptanie do końca nie dawało dobrych rezultatów - choć tam to trudno o przyśpieszeniu mówić.
Opublikowano
a u mnie wszystkie 3 auta ktorymi jezdze prawie na codzien przyspieszaja lepiej kiedy pedal jest w podlodze

 

Z bardzo niskich obrotow tez? Sprawdzales?

 

Dwa to doładowane diesle, wiec nie przyspieszają ponizej 2 tys obr/min niezaleznie od polozenia pedalu gazu.

 

W moim BMW nie ma duzej roznicy miedzy wcisnieciem na 3/4 a do konca, ale na 100% nie jedzie wtedy gorzej.

Drugie auto ma automat wiec roznica jest i to duza kiedy zrobi sie kick down.

 

A trzecie auto to Seicento 900 a to wcale nie jezdzi

Opublikowano
No to cóż. Chyba nie pozostaje nic innego jak nauczyć się najszybciej przyspieszać co w przypadku BMW nie oznacza wcisnąć gaz do oporu :(

 

A nie lepiej zredukowac bieg przed butowaniem do podlogi?

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Opublikowano

Ja bym szukał przyczyny. Przeciez to nielogiczne, niby czemu mialo by to sluzyc? Do tego w BMW, co innego gdyby to mialo miejsce w bardzo tanim aucie, w jakims chinczyku.

 

Moje auto lepiej jedzie z gazem w podlodze. dzisiaj sprawdzalem od 1,5 tys obr na 2, 3 i 4 biegu. Po przekroczeniu 2 tyś obr idzie tak samo, jak wtedy gdy dojde do 2 tyś muskajac gaz a nastepnie wciskam do konca.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.