Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam jestem tutaj nowy kupiłem sobie BMW 520i turning z 1992 roku i mam takie pytanie czy jest możliwosc zamiany całego wnętrza samochodu na cały srodek z bmw e39 czy pasują boczki na drzwi tylna kanapa itd pilne z góry dzięki chyba ze ma ktoś na sprzedaż tapicerke w stanie bdb narka
Opublikowano
pewnie ze ... nie pasuje :cool2: a czego chcesz zamienic masz zniszczone czy jak czy chcesz sie poczuc tak jakbys jechal e39 to juz lepiej wstaw sobie od e60 ;)
Nigdy Sie Nie Myle I Jestem Najmadrzejszy Jak Kazdy Kto Ma BmW :)
Opublikowano
widzialem e34 z kokpitem od e39,nawet super to wygladalo ,ciekawe czy duzo przerabiania miał gosciu
Opublikowano
słuchaj!!! jak chcesz sie poczuć jak w E39 to sobie ją kup!!! ja mam E34 i to wnętrze lubie!!! naprawde mi sie podoba, i nie jezdze tym autem bo jest to najtansze BMW tylko o E34 mazylem od dziecinstwa gdtż kiedys poprosu jak bylem may to mnie szokowalo!!
Opublikowano
az sie boje zapytac ale co to jest blos?? :shock:

 

Zajrzyj do działu paliwa alternatywne. Tam znajdziesz każde info nt gaz. w tym, że wątek o blosie.

Co do tej buni 520 z gazem co się pytałeś w innym wątku, to zobaczcie czy ma sekwencję (nowszy typ instalacji gazowej) czy starego typu.

Co do spalania i jazdy to jeździ się fajnie wyprzeda i gazuje średnio (demon prędkości to nie jest) ale mi pasuje, że nie wiem jak bardzo ( moje wymarzone auto od 1988r, kiedy stałem przy komisach i je oglądałem).

Spalanie wygląda tak (sprawna i wyregulowana instalka sekw.):

- spokojna jazda ze sporadycznym wyprzedzaniem (90-120km/h) - ok8-10l/100km

- szybsza tak do 140 i częstsze butowanie ( u mnie kickdown w automacie) to 10-12 l/100km (ze wskazaniem na 12)

- większe prędkości to pewnie jeszcze więcej

Pozdrawiam

Darek

Opublikowano
ja jak bym mial zmieniac to bym zmienil wnetrzne,i by mi wisialo czy komus sie to podoba czy nie i jakie sa opinie na ten temat innych,mam na to ochote i wkladam kase wiec to moja broszka. kolega was nie pyta o opinie czy to ładnie czy nie,czy chce sie poczuc jak w nowym modelu czy nie,lecz o sprawe techniczna czy to sie da a to jest roznica w pytaniach,proponowal bym odpowiadac na pytania.
Opublikowano

kiedys widzialem na allegro e34 ze srodkiem calym z e39 wiec chyba da sie to zrobic, ale moim zdaniem za duzo zabawy, a najwiecej to z kokpitem.

 

devro.

Opublikowano
az sie boje zapytac ale co to jest blos?? :shock:

 

Zajrzyj do działu paliwa alternatywne. Tam znajdziesz każde info nt gaz. w tym, że wątek o blosie.

Co do tej buni 520 z gazem co się pytałeś w innym wątku, to zobaczcie czy ma sekwencję (nowszy typ instalacji gazowej) czy starego typu.

Co do spalania i jazdy to jeździ się fajnie wyprzeda i gazuje średnio (demon prędkości to nie jest) ale mi pasuje, że nie wiem jak bardzo ( moje wymarzone auto od 1988r, kiedy stałem przy komisach i je oglądałem).

Spalanie wygląda tak (sprawna i wyregulowana instalka sekw.):

- spokojna jazda ze sporadycznym wyprzedzaniem (90-120km/h) - ok8-10l/100km

- szybsza tak do 140 i częstsze butowanie ( u mnie kickdown w automacie) to 10-12 l/100km (ze wskazaniem na 12)

- większe prędkości to pewnie jeszcze więcej

trzeba byc chorym aby montowac sekwencje do auta ktore kosztuje w chwili obecnej 7tys. poza tym to tylko 520 ja mam 540 i pali mi tyle samo pb98 i jakos daje rade :liar:

Nigdy Sie Nie Myle I Jestem Najmadrzejszy Jak Kazdy Kto Ma BmW :)
Opublikowano
Nie wymieniaj wnętrza na to od E-39, moim skromnym zdaniem kazde auto ma swoj urok ale wnetrze musi pasowac do ogólnej stylistyki i lini auta. Widziałęm takie E-34 z wnętrzem od E-39 dla chcacego nic trudnego, można przerobić tak żeby pasowało, ale jak dla mnie wyglada to średnio i troche wiejsko. Pozatym ciekawe czy później znajdziesz łatwo kupca na takie auto :) , Wnętrze od E-34 jest bardzo fajne, stara linia lekko surowa ale ma swojspecyficzny charakter i styl, jak dla mnie jest piękne, pasuje do tego auta. Nie sugeruj sie tym ze masz akurat znajomego ktory może ci to opchnac po kosztach, pomysl ze psujesz w ten sposób auto, które ma naprawde swoj charalter i wszystko w nim jest zgrane i dopasowane :cool2: ale gusta są różne
Opublikowano
lukas ma rację całkowitą ,każde auto jest skomponowane z całością ,a potem przy sprzedaży będą marudzić-wola twoja ,przemyśl [ wolałbym wsadzić mocniejszy silnik ,pod maską nie widać ,ale czuć pod "nóżką" :arrow: :arrow: :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano
[ciach,ciach,...

trzeba byc chorym aby montowac sekwencje do auta ktore kosztuje w chwili obecnej 7tys. poza tym to tylko 520 ja mam 540 i pali mi tyle samo pb98 i jakos daje rade :liar:

:D

Tu nie chodzi o chorobę fizyczną, czy też psychiczną, bo tak zakładając nik nigdy nie zrobiłby swapa, moda lub przerobki e-36 na e-90 itp. A widziałem auta za 10 kPLN po przerobkach za 50-60kPLN. kiedyś w programi moto wTV gość chwalił się cali w którą wsadził ok. 300.000 PLN i co z tego, że jej za tyle nie sprzeda (silnik, zawiecha, NOx, audio+ przerobka blach).

Ja biorąc swoje auto stwierdziłem, że zakładam jazdę przez min. 4 lata (oby dłużej).

A przy duzej ilości km to się zwróci nawet w rok.

benz 25000 km =10l/100km x 3,75 zł/dm3 = 9375 zł

gaz 25000 km= 11l/100km x 1,9 zł/dm3 = 5225 zł

zostaje około 4150 zł . jest to oczywiście szacunek kosztów. Ale instalka nowa, gwarancja.

więc z tą przesadą o bym polemizował.

Poza tym też powiesz, że jak chcę włożyć audio za 2-3kPLN to też choroba, bo co to daje?? Auto na wartości nie wzrasta...

A w domach (starych) nie remontujesz elewacji, więźby dachowej, dachówki, okien itp bo się nie opłaca??? bo stara chałupa???

W sumie to ci powiem nic się nie opłaca.

Pomyśl wydajesz w kasie 10kPLN na benzynę więcej niż ona jest warta.

Czyż to nie jest głupie??? To tak off topic. Nie obraź się ale, życie to jeden wielki worek bez dna, w którym się nic nie opłaca.

Pozdrawiam

Darek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.