Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to i ja wiem ,ale może coś w budowie silnika

TD a TDS tylko różnica koni ? A może jakieś inne rozwiązania występują?

Opublikowano
Główna różnica jest w osiągach. TD to straszny ślimak i nie warto sobie nim głowy zawracać. Jako nowy samochód był sporo tańszy i trochę ludzi go kupiło ale w przypadku starych używek nawet nie warto na takie oferty patrzeć.
"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
TD to straszny ślimak

 

No.no :naughty: :naughty: wcale nie taki ślimak 115Hp wystarcza i jego osiągi napewno wystarczą zwykłemu zjadaczowi chleba a nie rajdowcowi,więc bez oczerniania TD proszę,osiągi zbliżone do 2.0 benzyny 12v,ale duuużo większy moment obrotowy.

 

A co do różnic to TD i TDS to dwie całkiem inne konstrukcje,TDS z intercoolerem i mający 143Hp.TD bez IC 115Hp.

http://www.iv.pl/images/16876943185426216561.jpg
Opublikowano

A co do różnic to TD i TDS to dwie całkiem inne konstrukcje,TDS z intercoolerem i mający 143Hp.TD bez IC 115Hp.

 

Pewnie że dwie inne konstrukcje jeżeli chodzi o silnk M21 czyli 2.4TD który pewnie masz na mysli.Chodziło o różnice miedzy TD,aTDS w silniku M51,tam jak wypowiadali sie przedmówcy w TD jedynie nie ma intercoolera i co sie z tym wiąże jest inny czyli słabszy program sterujący silnikiem.

Opublikowano

:modlitwa: :modlitwa: Tak oczywiście chodziło Mi o różnicę pomiędzy M21 a M51,bo M21 był także na początku montowany w E34 :wink:

A tak to faktycznie miedzy TD a TDS różnica polega na posiadaniu IC przez tego drugiego.

http://www.iv.pl/images/16876943185426216561.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.