Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

powiedzcie z jakimi kosztami trzeba się liczyć podczas sprowadenia auta na kołach z niemiec?

Chcę pojechać do niemiec i sprowadzić e36 2.5 lub 2.8 ale nie wiem ile to kosztuje, chodzi mi o opłaty na granicy itd.. ( bez kosztów auta, benzyny i ubezpieczenia u nas).

Z góry dzięki za pomoc :)

Opublikowano

zalezy od regionu...tablice na 2 tygodnie z ubezpieczeniem 105 euro a na miesiac 150 euro

 

Dane powyzej z okolic Nurnberg

Everyday I’m hustlin'

http://i53.tinypic.com/28tfl1c.jpg

Opublikowano
Jeśli chcesz na kołach to musisz załatwić blachy celne, te z czerwonym paskiem na którym jest ich data ważności ale musisz pamiętać, że auto musi mieć ważny tuv. Od 1 marca nie można już zrobić tuv exportowego dlatego najlepiej szukać auta z ważnym przeglądem, ja najczęściej robię te blachy w Bochum za pośrednicwem firmy która się zajmuje formalnościami to jest droższe bo kosztuje mnie 20 euro więcej ale o nic się nie martwię. Jak już masz te blaszki to pędzisz do domu, na granicy nic nie płacisz masz na to 5 dni aby opłacić akcyzę, ale nikt ci nie udowodni kiedy przekroczyłeś granicę wiec spokojnie z tym terminem. Kupując celne blaszki, musisz pamiętać że od pierwszego marca urzędy komunikacji w Niemczech wpisują cię do briefu jako właściciela.
Opublikowano

AAAA co do opłat to jest ich trochę, w sumie najmniej zapłacisz około 1200zł a to zależy od tego jaką sumę zakupu wpiszesz na umowie.

Przyjmując że wpiszesz 1000euro to za auto z silnikiem do 2.0l zapłacisz 3,1% a za powyżej 2.0l 13%.

Masz do załatwienia:

Rozszeżony przegląd tech około 160zł

Tłumaczenie małego briefu w Olsztynie 25zł

Opłata recyklingowa 500zł

Opłata za wystawienie Vat24 około 170zł

Akcyza to zależy ile na umowie

Urząd komunikacji 247zł

 

Najlepiej iść do agencji celnej z papierami oni powypełniają i powiedzą co i gdzie opłacić (za jedyne 35zł).

Opublikowano

Czy ten kalkulator http://tmp.sysinfo.pl/auto.php jest realistyczny?

Obliczając nim wychodzi mi:

1. Zakup za granicą: 5000 EUR * 3.8789 PLN = 19394.50 PLN

2. Tablice próbne: 150 EUR * 3.8789 PLN = 581.83 PLN

3. UC, akcyza: 1000 EUR * 13.6% * 3.8789 PLN =527.53 PLN

4. UC, znaczki: 11.00 PLN

5. US, zaświadczenie: 150.00 PLN

6. Badanie Techniczne: 169.00 PLN

7. Tłumaczenie dokum.: 70.00 PLN

8. Wydz.Kom. tablice: 131.00 PLN

9. Wydz.Kom. ks.poj.: 75.00 PLN

10. Opłata ekolog.: 500.00 PLN

11. Inne (np. naprawa): 0.00 PLN

RAZEM 21609.86 PLN

Czyli minus cena auta to wychodzi: 2215zł sprowadzenie e36 2.5 lub 2.8

Dodać do tego paliwo +kogoś co pomoże wyszukać tam dobre auto + ubezpieczenie w polse i wymiana płynów itd.... to trzeba liczyć ze 4500zł na to. Strasznie drogo!

Opublikowano

Dosyć realistyczne, to co ja napisałem to kasa jaką zostawiam w moim regionie, u mnie tłumaczenie jest tańsze, a znaczków skarbowych już nie ma i zamiast znaczków za 11zł to płacisz 17 przelewem.

 

 

Wymianę płynów i pasków robi się za każdym razem nie tylko w przypadku sprowadzonych, no chyba, że jest książka serwisowa.

 

Pamiętaj, że musisz poświęcić na to swój czas, a czas też kosztuje, lepiej poszukać sprowadzonego tutaj w kraju i wynegocjować dobrą cenę.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chciałbym kupić u nas ale 2.5 lub 2.8 coupe w tzw.. full opcji i zadbanej to chyba graniczy z cudem :(

 

Bo tak jak i tam, tak i tu takie wersje są w cenie i co w tym dziwnego. Jak ktoś liczy, że za granicą kupi dobrą wersje w dobrej cenie i wyjdzie go taniej niż tu na miejscu to może się przeliczyć. I to czasami bardzo. Możliwe, że da się taniej ale chyba tylko jadąc 'na gotowo' po konkretne auto z założeniem, że to i tylko to bierzemy bez jeżdzenia i szukania. Za te samą kase można w PL obejrzeć dużo więcej aut. Okazje to są tylko zazwyczaj oszusci albo grubo naciągane oferty.

 

Pozdrawiam.

  • 3 tygodnie później...
  • 1 rok później...
Opublikowano

Szczerze cały koszt to łącznie około 2300 zł łącznie z kosztem benzyny tablic jedzenia jeżeli chodzi o wyjazd 2 dniowy powiedzmy no i akcyzą oczywiście opłątą recyclingową itd.

Ostatnio byłem i łącznie około takiej kwoty się zamknęło czerwone blachy to na moje już przesaada ja jechałem na żółtych chyba 60 czy 80 euro z ubezpieczeneiem na 5 dni.

Przegląd robimy bez rejestracji pamiętać!!! pozniej czasami mogą się doczepić jak się wam z czasem poślizgnie o parę dni.

Wszystkim jadącym przez kołbaskowo polecam zajazd kilka kilometrów przed granicą po lewej stronie :) świetne i tanie jedzonko mają, miła obsługa

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Powiedzcie koledzy, jak wygląda sprawa z wpisywaniem kwoty auta na umowach z Niemcami. Jeżeli kupuję auto za ok. 8000-8500 EUR (silnik 3.0), to nie zamierzam płacić 13.6% akcyzy z tej kwoty. Jaka kwota jest bezpieczna do wpisania na umowie i czy Niemcy nie patrzą na to krzywym okiem (pytanie dotyczy również już naszych rodzimych urzędów: celnego i komunikacyjnego). Czy np. 1000-2000 EUR na umowie spokojnie wystarczy?

 

Pozdrawiam.

Opublikowano
Powiedzcie koledzy, jak wygląda sprawa z wpisywaniem kwoty auta na umowach z Niemcami. Jeżeli kupuję auto za ok. 8000-8500 EUR (silnik 3.0), to nie zamierzam płacić 13.6% akcyzy z tej kwoty. Jaka kwota jest bezpieczna do wpisania na umowie i czy Niemcy nie patrzą na to krzywym okiem (pytanie dotyczy również już naszych rodzimych urzędów: celnego i komunikacyjnego). Czy np. 1000-2000 EUR na umowie spokojnie wystarczy?

 

Pozdrawiam.

 

do dzis mogles pisac na umowie co chciales ,ja bylem dzisiaj i wpisalem 50 euro i nie bylo problemu ,od 19 beda pobierali procent od wartosci chyba z eurotaxa albo innego cennika

*****************


Sprzedam e90 320d 163km , wiecej info na PW


http://files.tinypic.pl/i/00648/l0zon5mzpefi_t.jpg


*****************

Opublikowano
Czy ktoś może potwierdzić tę informację? Wydawało mi się, że pobieranie akcyzy zostało uznane za niezgodne z prawem unijnym i zaprzestano tego procederu?
Opublikowano

Witam wszystkich wielbicieli BMW.

 

Ja mam pytanie trochę innej kategorii, ale również w tym temacie - mianowicie, czy gwarancja BMW z USA sprowadzonego do Europy (czyt. Polski) obowiązuje? Słyszałem kiedyś, że niewielu producentów coś takiego oferuje (Volvo chyba, ale co jeszcze nie wiem...). Orientuje się ktoś może?

 

Albo inaczej, czy ktoś tu ma może doświadczenie ze sprowadzaniem BMW nowego, albo lekko używanego z USA? Jakie są wady, jakie zalety (oprócz ceny :D)?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.