Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam problem z jednym kołem, ponieważ uchodzi z niego powietrze i jak sie okazało nie ma żadnej dziury w oponie tylko gdzies w aluminiowej feldze jest malutki ulot. co w takim razie mozna z tym zrobic czy da sie jakos to zlikwidowac czy poprostu juz tylko pozostalo co tydzien dobijac powietrze do kola...
Opublikowano

jak to na naszych drogach bywa! Trzeba będzie prostować!

Ewentualnie możesz jeszcze wypróbować taki szczelniacz do opon w spryu, może akurat załata! Ale na jak długo??

Opublikowano
zobacz co jest napisane na takim preparacie -mi sie wydaje ze jest to tylko do tzw. dojazdowki-do wulkanizacji , zlapiesz kapcia na trasie i zeby tylko sie doszlepac do warsztatu( jesli sie nie ma zapasowki-ktorej jestem zwolennikiem i mysle ze jest potrzebna w samochdozie)
Opublikowano
w sumie to chodzi mi o uszczelnienie koła wiec moze warto sprubowac i uda sie zlikwidować ten ulot skoro i tak nie ma innej mozliwości tylko jest jedno pytanike czy jezdzac z tym preparatem przez caly czas w kole nie pojawia sie jakies dziwne objawy podczas jazdy itp.
Opublikowano

Stary jeżdzenie z tym na stałe bym sobie odpuścił.

Kto wie jak to zachowuje się po kilku dniach, a to, że mój znajomy był na tym 2 razy w Niemczech uważam osobiście za cód!

Jedź z tym kołem do wulkanizatora a on juz Tobie powie ( o ile jest dobry) czy to fela krzywa, czy opone masz uszkodzoną, czy może czarna magia zadziałała i nie ma przyczyny!

Opublikowano

Muszę się podłączyć do tematu, bo miałem też taki problem.

Mam alufelgi i też mi uciekło powietrze ale jak pojechałem do serwisu z oponami to powiedzieli, że opona jest cała tylko powietrze ucieka z rantu felgi i pokazali mi to w wannie. Zdjęli oponę i przeczyścili wnętrze felgi a w międzyczasie dowiedziałem się od nich, że felgi aluminiowe czasem tak mają - robi się na nich nalot (jakiś tlenek czy coś).

Bi Em DabylJu :P
Opublikowano

Oczywiście że tak! Alumunium się utlenia, powstaje nalot i opona się rozszczelnia. Najzwyczajniejsza rzecz na świecie. Felgę należy zdjąć, przejechać porządnie od wewnątrz szczotką drucianą, zdjąć nalot i po sprawie na kilkanaście miesięcy.

I w miarę możliwości nie wtryskujcie tych siuwaksów klejących do środka opon, bo potem są olbrzymie problemy ze znalezieniem wulkanizatora, który chce taką oponę zmieniać. Te kleje potrafią narobić mnostwo szkód w maszynie do zmieniania opon - zaklejają łapy, mechanizm itd.

pzdr

http://img484.imageshack.us/img484/852/logo04cq1.jpg

BMW E39 525 TDS, BMW E10 2002' 1972

Ducati 900 Monster, KTM 520 EXC Racing

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.