Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mam dosc zagadkowy problem z BMW E34 520i 90' (M50), a konkretniej z jego instalacja elektryczna. Zdarza sie,ze w trakcie pracy silnika napiecie waha sie (wszystkie odbiorniki pradu "przygasaja" pulsacyjnie, obroty silnika nie maja wplywu na czestotliwosc) po czym niewiadomo z jakiego powodu zjawisko to niknie. Zdarza sie rowniez,ze akumulator nie jest ladowany. To rowniez wraca do normy po paru minutach. Kolejna zagadka (dla mnie) jest brak mozliwosc skasowania inspekcji oraz oil service poprzez zmostkowanie pinow 7 i 19 w kostce diagnostycznej. Jezeli ktos ma pomysl na rozwiazanie tych awarii prosze o pomoc.

 

post scriptum: szukalem na forum,ale nie znalazlem odpowiedzi. jesli post sie dubluje prosze o informacje.

pozdrawiam

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano
dziwne ale to sie czesto zdarza w bmw mialem podobne problemy ale tak szybko zanikly jak sie pojawily :cool2:
Nigdy Sie Nie Myle I Jestem Najmadrzejszy Jak Kazdy Kto Ma BmW :)
Opublikowano
Co do tych pulsacji napiecia to moze sie juz konczyc regulator napiecia. A inspekcje sprobuj skasowac (oczywiscie pin7) i przekrecajac stacyjke przy zamknietych dzwiach.

"________ 730iA

/________\

(0o=[][]=o0)

[_]/'''''''''''\[_]

Opublikowano
Co do tych pulsacji napiecia to moze sie juz konczyc regulator napiecia. A inspekcje sprobuj skasowac (oczywiscie pin7) i przekrecajac stacyjke przy zamknietych dzwiach.

Dziekuje za informacje,ale przed utworzeniem tematu probowalem wszystkich sposobow na skasowanie bledow. Wydaje mi sie,ze nie ma roznicy,czy drzwi sa otwate,czy zamkniete,poniewaz przy zadnych nie ma czujnika otwarcia (oswietlenie wewnetrzne nie zapala sie po otwarciu drzwi). Sam juz nie wiem co mam zrobic :( Pomyslalem o regulatorze,ale mam problemy z jego lokalizacja. Kolejnym utrapieniem jest nie dzialajacy centalny zamek. Silowniki sa podlaczone,ale auto wyposazone jest w alarm niewiadomego pochodzenia (oryginalnie prawdopodobnie nie bylo). Przeczytalem na forum,iz sterownik centralnego zamka umieszczony jest pod tylna kanapa. Bede musial tam zajrzec,czy jakis pseudoelektryk go nie odlaczyl,bo jesli sie nie myle,to otwierajac kluczykiem drzwi kierowcy powinno nastapic automatyczne otwarcie wszystkich.

pozdrawiam

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano

Udalo mi sie znalezdz powod niedzialajacego zamka centralnego - bezpiecznik pod siedzeniem ulegl przepaleniu. Probowalem po raz kolejny skasowac inspekcje oraz oil serwis. Mostkowanie pinow 7 i 19 nie dalo rezultatu. Wedlug informacji od kolegi probowalem mostkowac pin 7 z masa. Rowniez bez reakcji (prad plynal przez zarowke). Oczywiscie operacje te wykonywalem przy zamknietych drzwiach i dwoma sposobami (wlaczajac zaplon przy zmostkowanym,oraz mostkujac przy wlaczonym zaplonie). Nie wiem co teraz mam zrobic. Jesli macie jakies pomysly,prosze o pomoc.

pozdrawiam

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano

Udalo mi sie znalezdz powod niedzialajacego zamka centralnego - bezpiecznik pod siedzeniem ulegl przepaleniu. Probowalem po raz kolejny skasowac inspekcje oraz oil serwis. Mostkowanie pinow 7 i 19 nie dalo rezultatu. Wedlug informacji od kolegi probowalem mostkowac pin 7 z masa. Rowniez bez reakcji (prad plynal przez zarowke). Oczywiscie operacje te wykonywalem przy zamknietych drzwiach i dwoma sposobami (wlaczajac zaplon przy zmostkowanym,oraz mostkujac przy wlaczonym zaplonie). Nie wiem co teraz mam zrobic. Jesli macie jakies pomysly,prosze o pomoc.

pozdrawiam

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano

U mnie też kasowanie inspekcji przez proste zwieranie pinów nie działa.

Podjechałem do mechanika, a on zwarł te piny przez opornik albo diodę. Zdaje się, że BMW się wycwaniło i sprawdza, czy nie ma zwarcia - jak jest - to nie kasuje.

Żarówka, z punktu widzenia elektroniki też jest zwarciem.

E61 530d '04 (2015-?), E34 525TDS touring '95 (2006-2016), E30 325i '89 (1996-2006)
Opublikowano
Ja slyszalem rowniez o sposobie kasowania poprzez probowke,ale to rowniez prawdopodobnie bedzie odbierane jako zwarcie. Pozostaje pytanie jaki opornik wykorzystac?

Dla jednych więcej niż marka.........

Dla innych skuteczne narzędzie do lansu......

Opublikowano
wczoraj wykasowałem u siebie przez 24v żarówkę i zaskoczyło dopiero po kilku próbach i co to robia to niewiem w jakiej konfiguracji działa (czy z masą czy z 19) ale na 100% miałem drzwi otwarte

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.