Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam 316i E-30 na gazie. Mój problem polega na tym że autko rozpędza się normalnie ale w pewnym momencie ok 4,5-5 tyś obrotów zmula się i wpada w dziwne drgania ( jakby przestawał działać jeden lub dwa cylindry) i gdy spadną obroty to jest ok. Autko ma normalne obroty -stabilne normalnie się zbiera a te zmulenia są na gazie i benzynie. Zmieniłem swiece wyczyściłem kopółkę i dalej to samo. Proszę o pomoc bo już nie wiem gdzie mam zaglądać.
Opublikowano
Jest dużo artykułów o rozrządach w M40 (to najsłabszy pkt. M40), może to to. Poczytaj a może jakieś obiawy opisane tem będa pasowały do Twojej sytuacji.
"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
a co rozumiecie przez sypanie się rozrządu, myślicie o pasku czy wałku a może hydrosztosach? Jeszcze zauważyłem że jak autko wchodzi w to osłabienie a ja rusze dwa razy gazem to wtedy jest strzał (wybuch nadmiaru gazu). Dzięki za zainteresowanie- pozdrawiam
Opublikowano
hydropopychacze raczej tak bo rano jak jest zimno to jeden stuka i to głośno przez jakies 30 sekund ale jak to sie ma do zmulenia przy duzych obrotach a jeszcze na pierwszym biegu tego nie ma dopiero od 2 no i na 5 biegu w granicach 140km/h zaczyna się ale się rozpędza no i za moment przestaje a więc na autostradzie wyglada to jak bym wjeżdzał na inny asfalt albo coś w tym stylu acha jak zimny chodzi normalnie.
Opublikowano

Zdemontuj pokrywe zaworów i zobacz czy wałek rozrzadu jest wytarty szczególnie zobacz wierzchołki krzywek czy maja ranty po bokach jak tak to do wymiany {wałek+dźwigienki+popychacze}

Czy długo jeździsz na gazie, czy niedawno założyłeś pytam dlatego że podobny problem występuje, gdy mikser ma za mało średnice wtedy to na beznynie i na gazie będzie podobnie.

Jak wałek masz ok to proponuje ci zdemontować mikser i sprawdzić na benzynce co i jak

Pozdro

Opublikowano
na gazie już trzeci rok jeżdże i nigdy nie było problemu no może co 10-12 tyś km wymiana świec jak coraz częściej strzelał. Ok dzięki wszystkim za pomoc sprawdze ten wałek i dam znać.
Opublikowano

Na gazie w e30 jeżdżę ponad dwa lata i nigdy nie miałem wystrzału.

Poza rozrządem zwróć uwagę na zapłon np. cewka.

 

jeśli to przymulenie jest chwilowe i auto dalej ciągnie to raczej nie rozrząd.

Opublikowano
Na gazie w e30 jeżdżę ponad dwa lata i nigdy nie miałem wystrzału.

Poza rozrządem zwróć uwagę na zapłon np. cewka.

 

jeśli to przymulenie jest chwilowe i auto dalej ciągnie to raczej nie rozrząd.

 

.ale on napisal ze 4.5-5 tys obr/min i zaczyna sie-to istotne dla okreslenia ze uklad rozrzadu zaczyna szwankwoac

Opublikowano
kolego na 100% masz do wymiany wałek, popychacze i dźwigienki miałem dokładnie ten sam problem i tez nie mogłem znalesc przyczyny. zmień sobie jeszcze uszczelniacz na wałku i uszczelkę pod deklem. koszt jakies 950zł za częsci + wymiana. boli no ale nie ma lekko :wink:
Opublikowano
kolego na 100% masz do wymiany wałek, popychacze i dźwigienki miałem dokładnie ten sam problem i tez nie mogłem znalesc przyczyny. zmień sobie jeszcze uszczelniacz na wałku i uszczelkę pod deklem. koszt jakies 950zł za częsci + wymiana. boli no ale nie ma lekko :wink:
Opublikowano
acha jak zimny chodzi normalnie.

 

No z tym 100% kolego to lepiej nie wyjeżdżaj, co do hydraulików do wymiany to się zdodzę, ale gdyby był zjechany wałek to na zimnym było by to samo.

Opublikowano

Po to, żeby zaoszczędzić ok. 1000 zł, a hydrauliki można wymienić w ciągu

godziny bez wyjmowania wałka. Jesli gołym okiem widać, że wałek nie jest zjechany a hydrauliki klepią to chyba warto poświęcić tę godzinę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.