Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam mały kłopot, w gniazda świec cieknie mi olej przez uszczelkę. Uszczelka ( w komplecie ) niedawno była wymieniana i było przez jakiś czas ok, teraz będę musiał ponownie dokonac wymiany ( zrobiłem może ze 3kkm ). Zastanawiam się czy nie lepiej lekko przesmarowac uszczelki obustronnie silikonem o wysokiej wytrzymałości termicznej.

Ma ktoś może doświadczenie w tym temacie ?

 

pozdrawiam

Michał

Opublikowano
Miałem to samo - wymieniłem uszczelkę pokrywy i dalej się lało - na szczęście chłopcy z BMW centrum serwis w opolu wiedzieli odrazu co jest przyczyną - nie wiem dlaczego ale podobno bardzo często zdarza się że pokrywa jest krzywa - wywalili moją założyli jakąś inną i działa!!!
Opublikowano
Moj mechanik ogolnie na kazde uszczelki dodaje zawsze silikon ... Silnik w miejscach gdzie sa uszczelki jest czerwoniutki ale nie mam zadnych wyciekow ani problemow. Wymienialem ostatnia ta uszczelke przy remoncie silnika i tak samo poszedl silikon i wszystko jest ok. Nie sadze zeby pokrywa zaworow byla krzywa
Opublikowano

Hej Peron :) chyba sie znamy z ORR....Wracajac do silikonu najwazniejsze jest dobrze odtluscic wszystkie powierzchnie generalnie uszczelka powinna wystarczyc bez silikonu. Sprawdz to co mowil poprzednik - najlepiej zdjemij pokrywe posmaruj krawedzie olejem , na szybe albo inna plaska powierzchnie poloz brystol albo inny arkusz papieru i przyloz powinien byc odcisk jednolity jesli gdzies jest krzywa pokrywa to zobaczysz na odcisnietym sladzie. Aha i jak qpujesz uszczelki to nie warto oszczedzac. Reinz - sprawdzona dobra firma...nie tania ale bdb , najlepiej korkowa...inne pochodne u mnie sie nie sprawdzaly.....pokrywe gdyby byla krzywa zawsze mozesz wyprostowac :).Nie bede mowil jak bo nie chce brac na siebie odpowiedzialnosci. Problem moze tez tkwic w krawedziach na glowicy...wtedy tylko i wylacznie delikatny szlif papierem sciernym moze pomoc :).

Pozdrawiam

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano
Ja u siebie mam silnik 2.0L M50 i mam ten sam problem. Jest to częsty problem w tych silnikach. Jakieś 10 000km temu uszczelniałem pokrywę głowicy. Dawałem nowe uszczelki Elring-a ale to nic nie dało. Rozebrałem ponownie i złożyłem ze specjalnym silikonem wysokotemperaturowym. Przez jakiś czas było OK, ale ostatnio wymieniałem świece i znowu zauważyłem że jest lekki przeciek do 2 gniazd w których są świece. Podejrzewam że to jest wina jednak tego, że z wiekiem auta pokrywa ulega lekkiemu wypaczeniu. Chyba dam pokrywę do plantowania.
Opublikowano

A wszystko przez "Pudzianów" :mad2: Problem tkwi sile dokręcania,mocno nie znaczy dobrze,takie problemy to nawet w "maluchach" i innych autkach.Alumimium nie dokręca się mocno tylko z wyczuciem,jak się dokręca na siłę to za duże napręrzenia + temperatura zbiegiem czasu wichruje pokrywy, i tu jest pies pogrzebany :(

Nie na darmo w fabrykach używają kluczy dynametrycznych.

Z tym że to skutkuje jak wcześniej nikt nie dociągnoł na "chama"...

Jak masz wszystko proste to uszcelka z bristolu na smar albo olej też będzie trzymać ...

Opublikowano
Problem tkwi sile dokręcania...

No fakt często się zapomina że istnieje coś takiego jak klucz z dynamometrem. :o

 

Nie dziwię się jeszcze jak ktoś w warunkach garażowych po prostu nie posiada ale często w różnych warsztatach nie stosują. A spytaj się takiego "fachowca" z jakim momentem to tamto należy dokręcić i czy ma wykaz momentów z jakimi sie dokręca śrubki w danym modelu to cię zabije śmiechem. :norty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.