Skocz do zawartości

Skoora

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Opole

Osiągnięcia Skoora

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Skoora

    Silnik brak mocy

    Sprawdź przede wszystkim gumę od przepływki do przepustnicy - może ma gdzieś dziurę (najczęściej na zgięciu) i tamtędy łapie lewe powietrze (już za przepływką) dlatego gaśnie na wolnych obrotach;]
  2. Miałem to samo - wymieniłem uszczelkę pokrywy i dalej się lało - na szczęście chłopcy z BMW centrum serwis w opolu wiedzieli odrazu co jest przyczyną - nie wiem dlaczego ale podobno bardzo często zdarza się że pokrywa jest krzywa - wywalili moją założyli jakąś inną i działa!!!
  3. Skoora

    Blokują się hamulce

    Wymieniłem płyn i okazuje się że jest to samo, po przejechaniu ok 20 km lewa tarcza z produ jest czerwona - mechanik powiedział że to pompa hamulcowa - jutro będą wymieniali. Jak myślicie - to może być to? Czy jednak stawiać na zacisk?
  4. Skoora

    Blokują się hamulce

    Witam, wymieniłem ostatnio tylne tarcze, klocki i szczęki, minimalnie i ledwo słyszalnie ociera jedna szczęka, ale jak mi powiedział mechanik - ułoży się. Jednak kiedy ruszam zimnym autem wszystko jest ok, jadnak jak przejade kikla kilometrów, jest opór jakbym ciągnął przyczepę - jak ostygnie znowu jest ok i mozna kołem obracać w rękach. W warsztacie powiedzieli mi że jak nie wymieniałem płynu hamulcowego to może jest w nim woda która się gotuje i zaciska klocki - czy to możliwe???? Ponadto czasami kiedy przy ok100 km/h wrzucę luz i zaczynam lekko hamować czuć wibracje, jakby bicie w tunelu - moim zdaniem to podpora wału - ale czy to ona może się jakoś zapiekać i stawiać taki opór - błagam pomocy??? :jawdrop:
  5. Skoora

    Blokują się hamulce

    Witam, wymieniłem ostatnio tylne tarcze, klocki i szczęki, minimalnie i ledwo słyszalnie ociera jedna szczęka, ale jak mi powiedział mechanik - ułoży się. Jednak kiedy ruszam zimnym autem wszystko jest ok, jadnak jak przejade kikla kilometrów, jest opór jakbym ciągnął przyczepę - jak ostygnie znowu jest ok i mozna kołem obracać w rękach. W warsztacie powiedzieli mi że jak nie wymieniałem płynu hamulcowego to może jest w nim woda która się gotuje i zaciska klocki - czy to możliwe???? Ponadto czasami kiedy przy ok100 km/h wrzucę luz i zaczynam lekko hamować czuć wibracje, jakby bicie w tunelu - moim zdaniem to podpora wału - ale czy to ona może się jakoś zapiekać i stawiać taki opór - błagam pomocy??? :jawdrop:
  6. Witam, na komputerze od jakiegoś czasu przestawiła mi się temperatura i mam farenheity zamiast celsjuszy, jak to zmienić.
  7. Łożysko na piaście chyba nie, bo jak nie trze to jest idealna cisza. Zobaczę te szczęki i dam znać :lol:
  8. Wielkie dzięki, można zamknąć temat, pozdrówki
  9. Witam, czasami po właczeniu prawego kierunku, nie mruga tylko cały czas się pali, zarówno strzałka na desce jak i same kierunki z przodu i z tyłu - świecą się swiatłem ciągłym (przy lewnym kierunku nigdy mi sie to nie zdarzyło). Nawet po wyłaczeniu zapłonu cały czas się świeci - co to może być???
  10. Witam, nie wiem co się dzieje w czasie jazdy nawet bardzo wolno od czasu do czasu słychac straszny pisk, ewidentnie coś ociera o koło - bo sie powtarza - odgłos dobiega napewno z tylnego koła - dadam, że ręczny wogóle mi nie trzyma, a czasami przy 80 km/h wpada jakby w wibracje (nie przód, bo nie czuć na kierownicy) ale jakby strasznie biło tylne koło - pomocy co to może być????
  11. Wielkie dzięki za info. Korek czyściutki bez żadnych nalotów - może jestem przewrażliwiony - przecież przy takich temperaturach z każdego autka jest biało, pozdrawiam.
  12. Witam, mam pytanie, w miom 525 M50 kiedy zamknę obieg powietrza w kabinie co jakiś czas spod maski słychać taki dziwny odgłos jak ten kiedy zamykają sie klapy. Co to moze być, kiedy wyłączę zamknięty obieg wszystko jest ok. Czasami po takim odgłosie silnik wchodzi albo schodzi na moment z obrotów - auto ma klimę. I jezcze jedno przy nagrzanym silniku jest sporo pary z tłumika, katalizatorów w zasadzie już nie ma i dzwonią sobie spokojnie;)Zauważyłem jednak że ubywa mi troche płynu i nie dogrzewa wnętrza - czy to może być uszczelka pod głowicą (dlatego biało z tyłu?) POMOCY :modlitwa:
  13. Panowie, oczywiście że to wina zapowietrzonego układu i małej wydajności pompy przy wolnych obrotach. Przecież kolega napisał, że w środku jest ciepło dopiero po jakimś czasie, więc obiegi sie jednak otwierają. Winą jest zapowietrzony układ i mało płynu. Miałem kiedyś u siebie dokładnie ten sam objaw. pzdr.
  14. Pompa robi zwarcie, ja miałem tak u siebie, miałem rozwalone sitko przy pompie w zbiorniku, zaciągnęła jakiś syf, zblokowało ją i robiła zworę. Moim zdaniem u Twojego kumpla mogło być tak samo.
  15. Skoora

    zegarek i przycisk memo

    Dokładnie - to jest informacja o zbliżającej się pełnej godzinie - zawsze o XX:59 po to żeby wysłuchać informacji w radiu - do niczego więcej to nie słuzy - wyraźnie o tym pisza w instrukcji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.