Skocz do zawartości

mam e36 coupe, co myslicie o tym tlumiku?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Odpuść sobie. Przerabiałem ten temat od podstaw, jeżeli tłumik to oryginalny lub dedykowany. Żaden tłumik nie podniesie osiągów, a może je obniżyć. Jak chcesz trochę polepszyć osiągi to po przez przeróbkę całego wydechu i to u kogoś co ma o tym pojęcie.
Opublikowano

nie chodzi mi o podnoszenie osiagow, poprostu chce wsadzic jakis ladny sportowy tlumik, a na te takie strasznie drogie mnie nie stac...

myslalem ze ten moze byc

Opublikowano
powiem szczerze, moj juz pada, kasy akurat nie mam zawiele a potrzebuje zmienic tlumik! co o takim sadzicie??

http://moto.allegro.pl/item175807675_tlumik_sportowy_podwojny_najtaniej_nowy.html

Jezdziłem na takich ze 4 lata i powiem ci szczerze odpuść sobie. Na początku było fajnie ale z czasem stało się to uciążliwe, szczególnie w długich trasach. Po pewnym czasie taki tłumik sie wypala i dzwięk nie jest basowy a jeden wielki ryk. Nie mam zamiaru więcej zakładać takich tłumików. Obecnie robię to tak: seryjny tłumik + ładna końcówka dospawywana do tłumika aby wyglądało jako jedność + stożek w ten sposób jest wizualnie ładny wydech i lekki pomruk ze stożka :)

Opublikowano
jak cię nie stać to pojeździj po szrotach to może znajdziesz jakiś w dobrym stanie tak jak kolega wyżej pisał z początku wszystko pięknie ładnie a potem będziesz chciał ciszy też ten temat przerabiałem i wole jednak końcówkę :cool2: :cool2:
BMW- BENDZIESZ MUSIAŁ WYPRZEDZIĆ
Opublikowano
To kup sobie zamiennik oryginału nie wiele droższy i wstaw sobie końcówkę tylko możesz mieć mały problem z dobraniem końcówki, ponieważ rura wylotowa jest strasznie krótka, a mądrzejsze końcówki z reguły są dość wielkie (kwestia gustu oczywiście). A tak na marginesie jak cię interesuje używka w dobrym stanie do iS-y to mam taką ale bez tłumika środkowego.
Opublikowano
Wiesz jak widzę gości których słychać z paru dobrych kilometrów to myślę sobie ale furka musi gonić a jak już przejeżdża koło mnie to śmiać mi sie chce więcej ryku niż tej jazdy burczy a wcale nie jedzie ale to twój wybór
BMW- BENDZIESZ MUSIAŁ WYPRZEDZIĆ
Opublikowano

ja ostatnio założyłem : Tłumik

 

faktycznie jest dość głośno nawet po założeniu tłumika środkowego ale akurat o to mi chodziło choć nie jest to efekt ryku na zasadzioe słychać a nie widać lecz bardzo głęboki bas

 

Pozdro.

http://img209.imageshack.us/img209/6896/index5lw.gif
Opublikowano (edytowane)
jak widze "tłumnik bassssowy" za 179zł to nie wróże mu długiego życia, ja uznaje tylko dedykowane tłumiki markowych firm lub oryginalne BMW , no chyba ze kogoś cieszy jak włącza co 2 alarm na parkingu no to co innego... Edytowane przez KUJON

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
Hehe sam sie zastanawiałem nad tłumikiem, jakims fajnym sportowym, ale jak jechałem autem co miał taki który słychac na zewnatrz naprawde cicho tak w środku przy 120 km/h głowa puchnie :mad2: chyba lepiej zalozyc końcówke i zrobic jak kolega - przerobic oryginał. Oczywscie nie na tej zasadzie zeby wybebeszyc wszystko co jest w srodku. Za drugim podejsciem mu sie udalo taki efekt uzyskać jakiego chyba zaden tlumik sportowy z allegro nie widzial. W srodku prawie cicho a na zewnatrz muzyka. Wiem ze wspawywał jakiej rurki do srodka, a caly tlumik czyms wyciszal.
Opublikowano

wszystko zależy od tego jak jest wytłumiony samochód, bo po co kupować tłumik sportowy i go wyciszać

u mnie jest głośno za samochodem ale w środku jest cicho

 

pozdro.

http://img209.imageshack.us/img209/6896/index5lw.gif
Opublikowano
Jak Cie nie stać na renomowanej firmy i nie zalezy Ci na właściwościach jakie może dawać to kup "zwykły" do tego dwie rurki z kwasówki i zmień samą rure końcową na dwie (grubość wedle uznania). Mi osobiście takie rozwiązanie bardzo się podoba.
"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano

ja kiedy dopasowywałem tłumik środkowy kierowałem się charakterystyką brzenia całości i były po kolei wspawywane różne tłumiki aż spodobał mi się dżwięk jaki nadał tłumik od Mitsubishi Karisma wykonany ze stali aluminizowanej ThyssenKrupp AG.

 

Pozdro.

http://img209.imageshack.us/img209/6896/index5lw.gif
Opublikowano

Panowie

konstrukcja tłumika to nie taka prosta sprawa jak by się mogło wydawać.

Moja wiedza jest na ten temat skromna, aczkolwiek weim że tłumik musi się charakteryzować dopasowaniem do częstotliwości pracy silnika! Bylo gdzieś na forum!

Tak czy inaczej nie można zakładac byłe czego od "majstra klepki" z Parzyniech działającego na alle pod pseudonimem Bass Master!

Takie eksperymenty szkodzą silnikowi i dziąłają żle na słuch.

Osobiście polecam zamienniki z stali nierdzewnej i do tego konkretna koncówka.

Jak ktoś chce sport wydech to ULTER, REMUS, SEPRING, SUPERSPRINT albo coś takiego!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.