Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
w innym poście sie pytałem czy lepeij wymienic cały wahacz czy bawić sie w sworznie i tuleje oddzielnie i ktoś napisal,że lepiej kupic nowy z oryginalnie wprasowanymi tulejami...
Opublikowano
w innym poście sie pytałem czy lepeij wymienic cały wahacz czy bawić sie w sworznie i tuleje oddzielnie i ktoś napisal,że lepiej kupic nowy z oryginalnie wprasowanymi tulejami...
Opublikowano

Niema jednoznacznej odpowiedzi ktora metoda jest lepsza niestety:-)

zależy

- od tego jak dobrego i drogiego masz mechanika

- w jakim stanie jest stary wahacz

- jakiej jakosc chcesz kupic nowy

- jaki masz moralny stosunek ceny do jakosci.

 

Byly dewagacje na ten temat juz - poszukaj

 

Zastanawiam sie nad tym samym problemem, ale mam jeszcze czas do wymiany Sklaniam sie jednak ze optymalna metoda to wymiana tylko zuzytych czesci czyli swozni i tulei. ( mowimy o przodzie jak rozumiem)

Never Say Never Again!
Opublikowano

no umnie to wyglada tak:

2 tuleje i 4 sworznie 340zl Febi (lub 390 lemford) + robota o. 300 czyli wychodzi prawie 700

 

a druga opcja to 2 nowe wahacze Febi 640 zl + 60 tuleje(skoro mowiciez e ich nie ma w komplecie) + robota 0 zl i myslicie ze moge jescze sprzedac te stare wahacze? tylko w prawym cos stuka a lewy wymieniam tak dla zasady..

Opublikowano
W compaccie nie ma wachacza z tylu tak jak w sedanie, jest belka gdzie przychodzi tuleja metalowo-gumowa...jest to zawieszenie od E30

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.