Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ale tam jest calkiem inna piasta......wydaje mi sie ze musialbys na poczatek wymienic tylne wachacze-ale nie daje za to reki

jak u mnie wymieniali tylne hamulce to widzialem ze ta piasta jest przystosowana do duzych szczek hamulcowych......... wiec chyba nie da sie tam wstawic tarczo bebnow

kup nowe bebny( ja placilem 80zł za sztuke) nowe szxczeki ( komplet 100zł) ewentualnie cylinderki( tu radze brac te lepsze-drozsze) i naprawic to co jest

 

popatrz sobie http://realoem.com/bmw/partgrp.do?model=CA11&mospid=47434&hg=34&fg=10

Opublikowano

Wszystko jest możliwe - tylko po co? i czy warto?

 

...szczęki hamulcowe dają (ze względu na ich powierzchnię) większą siłę hamowania, minusem w porównaniu do tarcz jest to że wymagają regulacji oraz ich oczyszczenie i konserwacja wymaga demontażu bębna.

 

...tarcze zaś są "wygodniejsze" w serwisie, atrakcyjny wygląd (lans :cool2: ).

 

Najlepiej żebyś kupił tylne zwrotnice kpl. (używki) tarcze / klocki / linki hamulcowe i przewody elastyczne raczej nowe :cool2:

Galeria moich pojazdów i ich historia

http://img149.imageshack.us/img149/6353/podpisoj3.jpg

Opublikowano
Wszystko jest możliwe - tylko po co? i czy warto?

 

...szczęki hamulcowe dają (ze względu na ich powierzchnię) większą siłę hamowania, minusem w porównaniu do tarcz jest to że wymagają regulacji oraz ich oczyszczenie i konserwacja wymaga demontażu bębna.

 

...tarcze zaś są "wygodniejsze" w serwisie, atrakcyjny wygląd (lans :cool2: ).

 

 

tak, a wszystkie sportowe samochody posiadaja 4 hamulce bebnowe. np fiat 126p ;)

"there's more to living than only surviving"
Opublikowano

Po wymianie bebnow, szczek itp na nowe regulacji dokonuje sie raz- i to wystarcza dalej to juz samoregulator zalatwia sprawe

....od tego oni sa, od tego sa oni, od tego sa............ :mrgreen: slowem p. Krzysztofa

Opublikowano (edytowane)

...samoregulator, a raczej samoregulacja działa jedynie w skrajnym położeniach, aby uzyskać "wysoki" pedał hamulca w układzie z hamulcem bębnowym trzeba ją wyregulować ręcznie :cool2:

 

...w pseudo serwisach regulację przeprowadza "pseudo mechanik" poprzez podciągnięcie linki hamulca ręcznego :duh:

 

Co do czynności serwisowych powinno się zaglądać do nich co przegląd ze względu na zapylenie które powstaje podczas tarcia (hamowania)

Edytowane przez SN3

Galeria moich pojazdów i ich historia

http://img149.imageshack.us/img149/6353/podpisoj3.jpg

Opublikowano

tarcze ok, ale w tak mocarnym aucie jak nasze 316tki, lepsze sa bebny (choc jak wiemy czasem metr zycie ratuje) ze wzgledu na serwis.. Bebny za duzo tansze w utrzymaniu, do tego nic nie w nich nie psuje, sa dlugowieczne..

 

Kolega ma AUDI80 1.6 i ma tarcze.. None stop sie cylinderki zapiekaja. Mechanicy mowia, ze to przez to ze sam jezdzi, i hamulce z tylu sa malo co uzywane..

 

Ze swojej strony polecam pozostac przy obecnym ukladzie - jesli chcesz poprawic skutecznosc ukladu ham, zajmij sie przednia osia :) (i odświezeniem tylu :) )

Breast. Mouth. Waist.
Opublikowano
tarcze ok, ale w tak mocarnym aucie jak nasze 316tki, lepsze sa bebny (choc jak wiemy czasem metr zycie ratuje) ze wzgledu na serwis.. Bebny za duzo tansze w utrzymaniu, do tego nic nie w nich nie psuje, sa dlugowieczne..

 

Kolega ma AUDI80 1.6 i ma tarcze.. None stop sie cylinderki zapiekaja. Mechanicy mowia, ze to przez to ze sam jezdzi, i hamulce z tylu sa malo co uzywane..

 

Ze swojej strony polecam pozostac przy obecnym ukladzie - jesli chcesz poprawic skutecznosc ukladu ham, zajmij sie przednia osia :) (i odświezeniem tylu :) )

To przesada :duh: jak wiemy wszystko się psuje ale to słysze po raz pierwszy :mad2:

...w bębnach częściej można się spotkać w cieknącym cylinderkiem niż w tarczach zaciskiem :cool2:

 

...a koledze poradź by zmienił mechanika, skoro ma takie teorie :cool2:

Galeria moich pojazdów i ich historia

http://img149.imageshack.us/img149/6353/podpisoj3.jpg

Opublikowano
Koledzy nie ma sie o co spierac................w tej sytuacji akurat nie warto zmieniac tego co jest . jak tylko pozostac przy oryginalnym rozwiazaniu

 

W tym miejscu się zgodzę - za dużo zachodu, ja w mojej poprzedniej E30 wymieniłem z tyłu wszystko (cylinderki, szczęki, samoregulację) oraz bębny hamulcowe które pomalowałem na czarno - wyglądało super. :cool2:

 

...a ze względu na felgi jakie założyłem też zastanawiałem się nad tarczami

Galeria moich pojazdów i ich historia

http://img149.imageshack.us/img149/6353/podpisoj3.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.