Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
koledzy pomocy bo nie mam juz pomysłu. :mad2: moja e30 wkręca sie tylko do 4.5 tys obrotów i za nic w swiecie nie chce wiecej. sprawdziłem juz tłumik, kable WN, wymieniłem swiece na ngk, sprawdziłem szczelność dolotu i wylotu, kompresje i komputer i nic... objawy są takie ze powyzej 4.5 tys słychac jakby bulgotanie w filtrze powietrza i auto nie wkręca sie dalej. sprawdze jeszcze przepływomierz ale podobo jest wporządku tak jak i czujnik połozenia wału. poradzcie cos bo spac nie moge po nocach... :cry2:
Opublikowano
Nie koniecznie cały, a może jeszcze co innego...ten link wszystko fajnie opisuje :cool2:
"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
rozrząd robiłem moze z 4000km temu i to cały kompletny, musieli w takim razie cos zle zrobic pojade niech sprawdzają dzięki za odpowiedzi.
Opublikowano
A olej jaki zalewasz? Może nie maiał wystarczającego smarowania i padło coś?
"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
a tak nawiasem mówiąc to co trzeba wymienic w tej drugiej wersji, bo teraz jak tak mysle to ona w zasadzie od początku kiedy ja mam to nie dokrecała sie do konca przy 5,5 tys było podobnie. moze juz wtedy cos sie działo a jak wymieniłem rolki to poszło dalej.
Opublikowano
W drugiej wersji mamy na myśli : wałek , popychacze , dźwigienki .Koszt dosyć spory. Czy masz wrażenie że silnik po przeciągnięciu powyżej tych 4,5 tys. jakgdyby nie chodzi na wszystkie cylindry?
Opublikowano

na jałowym biegu bo chyba o to chodzi wkreca sie dalej ale jest podobnie pod koniec zakresu obrotów.

 

natomiast własnie jest tak ze wydaje mi sie ze po dociągnieciu do tych obrotów wyłącza sie jakby 1 lub 2 cylindry. znajomy powiedział ze to wygląda jakby ją zalewao.

Opublikowano
zakupiłem juz wałek, dzwigienki i popychacze. stosunkowo drogie ale nic to jesli ma to pomóc to zrobie wszystko. mam tylko pytanie co jeszcze wiąze sie z wymianą tych czesci, a dokładniej co jeszcze warto wymienic.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
wymieniłem wreszcie ten rozrząd i jak reką odjął. autko pracuje jak zegarek nic nie stuka i nie puka. wkręca sie do maxa i normalnie odcina. :dance: dziękuje wszystkim którzy mi pomogli DZIĘKI!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.