Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie powiem tak, miałem problem z gąrocym nawiewem u siebie - gorace powietrze non stop--> powód: brak dochodzacego napiecia do elektrozawrów, a przyczyna leżała w panelu Klimatronika,przelutował mi elektryk jakas sćieżkę i jest Malina, jeśli elektrozawory są dobre to sprawdzcie sobie najpierw czy napiecie dochodzi.

Co do siły nadmuchu to wydaje mi się że jest to wina "miecza" tego pod deską on reguluje siłe nawiewu, na allegro widziałem że można to dostać.

Opublikowano
Panowie powiem tak, miałem problem z gąrocym nawiewem u siebie - gorace powietrze non stop--> powód: brak dochodzacego napiecia do elektrozawrów, a przyczyna leżała w panelu Klimatronika,przelutował mi elektryk jakas sćieżkę i jest Malina, jeśli elektrozawory są dobre to sprawdzcie sobie najpierw czy napiecie dochodzi.

Co do siły nadmuchu to wydaje mi się że jest to wina "miecza" tego pod deską on reguluje siłe nawiewu, na allegro widziałem że można to dostać.

dokładnie ten sam problem właśnie pojawił się u mojego kolegi, awaryjnie podaliśmy napięcie bezpośrednio na elektrozawory i teraz cały czas chodzi na zimnym :D

obecnie Alfa 156 GTA SW
  • 1 rok później...
Opublikowano

witam

 

Przy jakim układzie ustawień na panelu sprawdzić to napięcie i na której kostce (są 2 jedna prostokątna z 2 pinami , druga taka prawie trójkątna z 3 pinami, ja jakiej mierzyć? Obok elektrozaworów jest taka jakby klema gdzie jest napięcie 12v czy to tez jest odpowiedzialne za poprawną pracę elektrozaworów ?

 

 

pozdrawiam

.....::: Zaczynaj każdy swój dzień jakby miał swój cel :::....
Opublikowano

1. Kostak z trzema pinami, ta z dwoma to zasilanie silniczka przepompowującego wodę.

2. Elektorzawory dzialają w ten sposłb, że w przypadku podania nia nie napięcia zamykają dopływ ciepłego powietrza. gdy nie dostają tych 12 V wtedy przedostaje sie do nagrzewnicy ciepła woda z układu chłodzenia.

w niektórych przypadkach pojawia sie napięcie ok. 6 V - wtedy problem leży w takiej czarnej skrzynce (równoległej, za mieczem).

3. sprawdź napięcie ma występować 12V gdy ustawisz zimną temp.

4. wsłuchaj się dobrze w elekrozawory jak podajesz na nie napięcie powinny szłyszalnie "klepnąć" jeżeli tego nie robia to znaczy że problem polega na wyczyszczeniu ich gniazd. Należy delikatnie je rozebrać, uważając aby nie przerwać połączenia cewek.

powodzenia

obecnie Alfa 156 GTA SW
Opublikowano

tak też podejrzewałem ale chciałem się upewnić.U mnie w kostce nie ma w ogóle prądu.Zrobię chyba sobie na krótko i manualnie będę przełączał.Zaworki tykają jak głupie wiec działają na pewno.Tylko jeszcze pytanie do tej pompki ona ma tylko wspomagać przepływ ciepłej cieczy, ale jak nie będzie aktywna to proces dostania się wody do nagrzewnicy po prostu będzie zachodził wolniej tak ??

 

 

pozdrawiam i dzieki za szybką odpowiedz

.....::: Zaczynaj każdy swój dzień jakby miał swój cel :::....
Opublikowano

Witam, u mnie występuje podobny problem, a mianowicie, ciepłe powietrze wieje tylko na szybę i nogi ale od strony pasażera i dzieje się to tylko wtedy jak powkręcam trochę bardziej autko na obroty, przy spokojnej jeździe nie ma mowy o ciepłym powietrzu nawet w korkach,

Jeżeli chodzi o grzanie w aucie nie ma najmniejszego problemu działa tak jak powinno.

jeszcze co zauważyłem przy włączeniu funkcji szybkiego osuszania szyby ciepłe powietrze wieje tylko na szybę pasażera, po stronie kierowcy wieje ale zimne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.