Skocz do zawartości

v8 kuleje jak zimny ( i jak cieply )


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
jak sie coś wyjaśni to napisz ciekawy jestem bardzo rozwiązania sprawy.

www.swiatnadrukow.prv.pl

http://www.tele3.pl/lemmy/logos.jpg

Opublikowano

dzis walczylem dalej ....

 

sprawdzilem mase na silniku ( wyczyscilem przewod masowy ) , wyczyscilem czujnik polozenia walka rozrzadu i polozenia walu - nic to nie dalo ...

 

 

 

sprawdzalem takze opornosc czujnika temp DME - przy temperaturze silnika powiedzmy ok 20 st ( na polu bylo ok 12st , wczesniej troche pracowal wiec szacuje 20st ) - wyszlo 6,9kOhma - wiec duzo jak na ta temp silnika :? co ciekawe drugi czujnik pokazywal 2,5kOhma :?

Opublikowano
a powiedz mi bo myslałem dzisaj o tym, czy jak zakładali Ci gaz to masz automatyczne odciecie pompy paliwa jak przepina na gaz tak ze pompa nie pracuje czy nie ?

www.swiatnadrukow.prv.pl

http://www.tele3.pl/lemmy/logos.jpg

Opublikowano

xsilver przeczytałem jeszcze raz temat i ja bym stawiał na wtryski. Spróbuj je przeczyścić w rozpuszczalniku. Niech się pomoczą trochę. Spróbuj je przeczyścić jakąś szczotką. Możesz spróbować dać na wymontowany wtrysk zasilanie i zobacz czy działa (czy sika paliwem).Na 99% powinno pomóc. Na mechanice się znasz to będzie to cię kosztowało troche rozpuszczalnika i smaru do przesmarowania uszczelek wtryskiwaczy przy ich montażu.

 

Jak odczujesz poprawe to zalej preparatu do przeczyszczania wtrysków(Ja w Oplu wlałem marki Vavoline ) i wyjeździj jeden bak paliwa na benzynie.

Opublikowano
no dlatego ja pisałem o tym odcieciu bo jak sie zakłada LPG i bedzie takie odciecie pompa będzie sie nie wyłączała w momencie przepinania na gaz to wtryski raz dwa szlak trafi, mój znajomy dzisaj powiedział lepiej zeby pompa na sucho pracowała i szlak ją trafił nizeli miały by sie wtryski spiepszyć, pozatym jesli było to odciecie przy LPG to one nie miały smarowania i po tylu latach jak pracowały cały czas teraz przestały to szybko mogły paść.

www.swiatnadrukow.prv.pl

http://www.tele3.pl/lemmy/logos.jpg

Opublikowano

pompa pracuje caly czas - nie ma zadnego odciecia pompy ( bo prowadzi to do zapiekania wtryskiwaczy ) - wtryski czyscilem dodatkiem do paliwa - ale moglo to nic nie dac - moze trzeba je faktycznie wymontowac i przeczyscic

 

 

alr co z nierowna praca na cieplym silniku ( zarowno na gazie jak i na benzynie )

Opublikowano
no dlatego ja pisałem o tym odcieciu bo jak sie zakłada LPG i bedzie takie odciecie pompa będzie sie nie wyłączała w momencie przepinania na gaz to wtryski raz dwa szlak trafi, mój znajomy dzisaj powiedział lepiej zeby pompa na sucho pracowała i szlak ją trafił nizeli miały by sie wtryski spiepszyć, pozatym jesli było to odciecie przy LPG to one nie miały smarowania i po tylu latach jak pracowały cały czas teraz przestały to szybko mogły paść.

 

Tak tylko xsilver:

gaz zamontował bardzo niedawno, a objaw był przed naprawą. Po ostatnim tankowaniu PB zaczęły się największe problemy, wystarczy, że było gorsze paliwo, a wtryski już leciwe i dlatego efekt dopiero teraz jest widoczny.

na gazie powinno być odcięcie wtrysków, żeby nie pracowały. Czy pompe się odcina nie wiem, ale chyba nie (ona pompuje paliwo cały czas, a ono wraca kanałem zwrotnym ?) ale tego nie jestem pewien więc moge nie mieć racji.

Awarię pompy paliwa i filtry bym wykluczył, bo chyba przy tych rzeczach, auto na wolny obrotach działało dobrze, tylko na wysokich obrotach "traciło dech", bo by było słabe zasilanie paliwa.

Jeśli są padnięte wtryski (ja miałem niedawno w Oplu), to auto mi się nie wkręcało do 2.5tys obr. Działało jakby na 2 cylindrach (a ma 4), po 2,5 objawy znikały. Dlaczego ? Wydaje mi się, że wtryski były zasyfione. Na wolnych obrotach nie miało paliwa. Na wysokich pompa dawała większe ciśnienie, więc paliwo miało siłę przebić się przez ten syf. Po przeczyszczeniu wszystko wróciło do normy.

Moja sytuacja różniła się tym, że w moim aucie inst. gazowa jest już bardzo długo, a xsilver ma nową instalację. Tyle, że wtryski mogły być już wcześniej podjechane.

Opublikowano
pompa pracuje caly czas - nie ma zadnego odciecia pompy ( bo prowadzi to do zapiekania wtryskiwaczy ) - wtryski czyscilem dodatkiem do paliwa - ale moglo to nic nie dac - moze trzeba je faktycznie wymontowac i przeczyscic

Możliwe, że nie pomogło, choć może to być coś innego.

 

alr co z nierowna praca na cieplym silniku ( zarowno na gazie jak i na benzynie )

 

To mogą być dwie różne rzeczy. U mnie Opel nie wkręcał się na obroty na PB i na LPG. Okazało się, że opaska mocująca butlę troidalną pod autem pękła i trzyłama sie na jednej opasce, przez co troche opadła do dołu. To spowodowało "zagięcie przewodów prowadzących gaz. Na PB były to wtryski. Objaw podobny, awarię spowodowały dwie rzeczy.

Co na nierówną pracę na LPG mówili gaziarze ?

Podłączałeś sie do kompa ?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
pompa pracuje caly czas - nie ma zadnego odciecia pompy ( bo prowadzi to do zapiekania wtryskiwaczy ) - wtryski czyscilem dodatkiem do paliwa - ale moglo to nic nie dac - moze trzeba je faktycznie wymontowac i przeczyscic

 

 

alr co z nierowna praca na cieplym silniku ( zarowno na gazie jak i na benzynie )

 

I jak tam z samochodem? Gdybyś chciał skorzystać... to jest dobry warsztat w Wojkowicach za Katowicami, trochę daleko ale ludzie naprawdę się znają na rzeczy. Moge dać Ci namiary, z nimi trzeba się umówić troche wcześniej... nawet tydzień-dwa przed.

 

 

Pozdrawiam

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Chyba już wszystko co masz przy silniku było omawiane więc dorzucę swoje. W V12 objawy takie jak opisujesz występują również w sytuacji gdy do układu dostaje sie lewe powietrze, nadającymi sie do wymiany lub uszczelnienia, uszczelkami kolektorów wlotowych.Pod wpływem wysokich temperatur odkształcają sie one po latach eksploatacji.Gdy układ dostawał temperatury było lepiej choć wcale nie dobrze.Dopiero właściwe uszczelnienie sprawiło , iż problem zniknął po pierwszym odpaleniu ale to tylko moja sugestia w kierunku właściwej diagnozy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.