Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jak odebrałem auto pd mech. to coś mi zaczęła kierownica piszczeć. Sprawdziłem płyn, było za mało, dolałem ale dalej.

Nasłuchiwałem przy pompie, ale wszystko dobrze, piski wydobywają się gdzieś ze złącza koła z kolumną, im zimniejsze auto tym bardziej piszczy.

Co to może być?

Muślałem że może piasek się w mielił w pasek wieloklinoy, ale wtedy to właśnie on by piszczał.

 

P.S. Wiem że było już o piszczących wspomaganiach ale nie pomogło to w mojej sprawie

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano

ja mam bez wspomagania... jak kupiłem to piszczało jak jasna cholera

wpuscilem tam troche WD40 i przestało ale po jakims czasie zaczeło znowu. to wpsikałem prawie całe ;) i przestało

wiec WD40 :]

Opublikowano
wd40 wypłukuje smar, więc podziała tylko na jakiś czas - jeśli już, to smar

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano

To bym musiał koło kierownicy zdjąc, a nigdy nie bawiłem się w kirownice z poduszkami!

Możan samemu czy jepiej do speców podjechać?

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
teoretycznie byc moze wd40 to tylko rozwiazanie czasowe, jednak u mnie od ponad pół roku jest spokój z piszczeniem, nie trzeba tez kierownicy wykręcac tylko wcelowac z zewnątrz ;)
Opublikowano
Nie wiem czy dobrze napisze ale jak zmieniałem u swojej buni koło kierownicy jest tam taka powierzchnia odpowiadająca za styk dla klaksona blaszka miedziana powinna ona być przesmarowana specjalnym smarem . kolumna kierownicy cały czas ma powierzchniowe połączenie w tym miejscu . Posmarowałem smarem do łożysk i jest cichutko jak makiem zasiał . miałem ten sam objaw co ty .Może to to ?
Opublikowano

pewnie tak tylko nie chce się sam brać za kirownicy bo boje się poduszek pow. :wink: ale wlne wd-kiem a jak nie pomże to bede kmbinował ze smarem i ściąganiem kuery :idea:

Dzieki za odp. i pozdrawiam

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano

Gdzieś o tym było, przy innych rozważaniach na temat pisków z lierownicy.

Nie jestm pewien ale chyba ok.150zł, w ASO ale to chyba było od e39.

Przeleć szybko ostatnie max. 5 str. forum z tego działu i znajdziesz.

Pozdraweiam

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano

No niby tak ale......jeszcze się powstrzymam :oops: wpsiukne wd a jak nie pomoże to zdejme kierownice.

Dzięki za pomoc

Pozdrawiam

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
Gdzieś o tym było, przy innych rozważaniach na temat pisków z lierownicy.

Nie jestm pewien ale chyba ok.150zł, w ASO ale to chyba było od e39.

Przeleć szybko ostatnie max. 5 str. forum z tego działu i znajdziesz.

Pozdraweiam

 

kazdy zaklad zajmujacy sie hydraulika zrobi ci takie przewody za max 50-60 plnow.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
Znajdź lepiej ten topic na forum bo tam cos było o tym że oryginalne kable coś tam w środku mają.....nie chciałbym namieszać więc poszukaj lepeij tego topica i poczytaj, może akurat coś przydatnego się trafi.
"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.