Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam,jestem nowy na forum,ale oczytałem się dokładnie. Edytowane przez Gierap
http://www.iv.pl/images/16876943185426216561.jpg
Opublikowano
o tam masz za kapcie z tyłu bo wygląda jak jakiś dragster Laughing hehe...

 

A no takie same jak z przodu czyli 245/45 :twisted: :twisted: i poważnie autko na tych oponkach robi wrażenie,na ulicy się oglądają :mrgreen: Z tym że po śniegu jest ciężko jechać prosto :roll: :roll: bokiem chce wyjeżdżac z każdego zakrętu :wink:

http://www.iv.pl/images/16876943185426216561.jpg
Opublikowano
Radze najpierw olej w skrzyni zmienic i filtr a nie olej w silniku ... Skrzynie automatyczne sa bardzo wrazliwe na zmiany oleju i jego stan - zadbaj o skrzynie w pierwszej kolejnosci - wiem co mowie. Poza tym bardzo ladne auto.
Opublikowano

Gratuluje zakupu, takze przez forum. Co o autku sadzie mielismy okazje przedyskutowac jeszcze przed zakupem wiec sobie juz podaruje.

 

Opony 245 z przodu to przesada, uwazam ze komplet 205 na 524td to z wielu powodow opytymalny rozmiar, ewentualnie z tylu 225 ale juz napewno wplanie na dynamike. 245 z przodu dosc szybko wykonczy Ci przekladnie kierownicza, no i litr spalania wiecej przy szybszej jezdzie to sprawa niemal pewna.

 

Co do skrzyni to nie daj sie zwariowac. Chodzi plynnie, bez luzow szarpania i innych niespodzianek - naturalnie musisz o nia dbac i zmieniac w aucie generalnie wszystkie plyny eksploatacyjne wedlug zalecen, ale nie daj sie zwariowac i nie wpadaj w panike, mozesz spokojnie jezdzic.

E24 628CSi 12/1982 Delphin-Metallic - wegetacja... :(

E28 524td 06/1985 Karminrot ze szpera :) i silnik nowka!!!


Nowe amortyzatory BILSTEIN B6, CZESCI UZYWANE

Kontakt: 0049-176-4889-3646, 0695039390, GG 244669 lub PW

Opublikowano
Z oponami to macie racje... za szerokie opony zwłaszcza jak jest deszcz/śnieg to zagrożenie dla blacharki... zwłaszcza od strony barierek dzielących pasy ruchu :roll:
Opublikowano
Gratuluje ! Swietny samochod ! Czuje sentyment do tego modelu..
Opublikowano

jakie ty masz kola?? 245 ? :duh:

na naszym rekinie sa identyczne

http://img184.imageshack.us/img184/6317/hpim0837eg3.jpg

 

sa to duze TRX r415 o szerokosci 240

felgi te sa nic nie warte bez opon poniewaz opony te sa praktycznie niedostepne na rynku opon uzywanych a nowe sa na zamowienie okolo 1200zl za sztuke :mrgreen:

moje modele
Opublikowano
Przy strzelonej głowicy widziałem jak pewne auto nawet przy odpalaniu wywalało wodę do zbiornika wyrównawczego, że aż wykipiała. Jak podejrzewasz uszczelke to jedź do kogoś zmierzyć kompresje i tyle... wszystko sie dowiesz
Opublikowano
Miałem kiedyś podobne objawy, tzn. w trasie dmuchało zimnym powietrzem i temperatura silnika rosła. Przyczyną był wąż doprowadzający wodę do nagrzewnicy, pękł w dziwny sposób, tak jakby ktoś zrobił dziurkę szpilką i tylko po dłuższej trasie, w której włączałem ogrzewanie, był w stanie wypryskać taką ilość płynu, żeby zauważalny był spadek poziomu w zbiorniku wyrównawczym i wtedy dmuchało zimnym powietrzem. Miałem również (nie)przyjemność z pęknietą głowicą, dwa razy. W pierwszym przypadku jedynym objawem był spadek poziomu płynu i biały dym z rury wydechowej, lecz tylko na postoju. Poza tymi objawami wszystko było normalnie. W drugim przypadku, jak pękła głowica, to w chłodnicy i zbiorniku wyrównawczym był taki szlam, że od razu wiadomo było co się stało.
Opublikowano
Jesli peklaby glowica lub padala uszczelka pod glowica to mialbys olej w wodzie albo wode w oleju ... Poza tym grzalaby sie caly czas a nie tylko przy trasie ... Stawiam na problem z ukladem chlodzenia ... Peknieta glowica, walnieta uszczelka = majonez pod korkiem oleju ... Jesli tak nie jest nie masz sie co martwic tylko szukac problemu z ukladem chlodzenia ... Moze pompa wody albo termostat ? Ja bym obstawial termostat bo jest to w miare sensowne ... Na trasie auto jedzie z rowna predkoscia nie sa zbyt zmienne temperatury w silniku wiec moze termostat nie otwiera sie nie wlacza sie duzy obieg ... W miescie za to temperatury sa wieksze auto czesto pracuje na wolnych , ciagle ruszanie , glownie 1,2 i 3 bieg w uzyciu - termostat sie otworzy .... Ja bym tutaj szukal problemu a za glowice i uszczele zabralbym sie wtedy jak sie pojawi majonez :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.